*Pov.Casey
Fug fără incetare de sufletul morbid care ma urmareste.Vrea sa ma ucida cu orice pret.Imi vor puterea.Ma simt slabita si amorțită,dar continui sa fug si sa arunc tot felul de vraji.Corpul mi-e plin de zgarieturi,simt ca voi ceda in orice clipa.Nu mai e mult,hai
Davina,poti!Ametesc brusc si cad in genunchi.O durere ametitoare imi trece prin oase.Totul din jur parca se distorsioneaza.Vad in fata ochiilor doar femeia nemiloasa
ce-mi vrea sufletul.—Te-am prins,Casey.Nu ai pe unde sa fugi.Esti prinsa aici!Spune aratand spre un cerc de sare unde ma aflam si eu.
—Poate Dahlia,dar stramosii sunt de partea mea!spun incercand sa par superioara dar ca rezultat imi iese o grisma urata din cauza durerii din corp.
—Oh,saracuta!Stramosii nu mai sunt de partea ta.Vor sa te ucid pentru ca ai facut o asemenea nelagiuire!Simt ca ceva in mine s-a frant cand i-am auzit vorbele.Nu ma las intimidata de ea si de stramosii.Mereu m-au urat pentru ca am fost mai puternica decat ei la un loc.
—Dalhia,zic pe un ton amenintator,nu stii cu cine te pui.
Dupa o rafala de vant o face sa cada jos.Ating cu degetul cercul.A cazut vraja.Ma indrept spre ea cu pasi mari.
—Cirsientio,morturho, lokas,crumio!Incep sa fac vraja,o va face sa moara si sa se duca in purgatoriu dar nu pentru mult timp.Puterea sa este echivalenta cu a mea.Deoarece ea a furat majoritatea puteriilor de la vrajitoare si strabunii.Puh,si pe mine ma condamnă doar pentru ca nu m-am lăsat ucisă ca servind post de sacrificiu.
Cad sleita de puteri,ma simt grea.Ma las jos cu ochii inchisi dar cu zambetul pe buze.
Simt dupa ceva timp niste brate incolacindu-se in jurul corpului meu micut,si un parfum barbatesc puternic.Nici nu ma stinchisesc sa deschid ochii.Stau in liniste bucurandu-ma de mica mea victorie.Sunt puternica!
Sper ca va placut primul capitol.Cine citeste?
CITEȘTI
Always and forever.
VampireAlways and forever. -Este vorba despre dramele de familie Mikaelson si mica Casey Core.Este adaptarea mea.Adica cum mi-as fi dorit sa fie The Vampire Diaries si The Original.Nu garantez ca va iesi ceva fenomenal dar imi voi da silinta.- Apropo este...