Capitolul III

38 4 12
                                    

Si uite asa am ajuns sa stau cu jumatate din familia Mikaelson.

–Klaus
–Elijah
–Rebekah
–Freya
–Hayley,aparent fiind soția lui Klaus,din cate am inteles.

Nu credeam ca o asemenea fiinta poate avea asa ceva.

Totii stau incoltiti in jurul meu,parca gata de atac,eu stand in mijlocul lor,am dat de dracu'!

—Stitii ca daca vreau,scot un cuvant si ,,muriti" cu totii,nu?Suficient ca sa pot pleca.Teoretic.

Deși sa fie intre noi,o fi eu puternica,dar nu stiu daca sunt in atât de puternică încât să dobor trei vampiri Originali,menționând că unul dintre ei este jumătate hibrid,un hibrid obisnuit,si o vrăjitoare.

—Da stim,dar nu o vei face.

Spune Elijah sigur pe el,ce m-ar putea opri?

—Si ce crezi ca m-ar opri sa fac asta?

—E posibil sa avem dusmani comuni,printesa.

Se pare ca mamica cu burta la gura s-a plictisit sa asculte.

—Poate,super mama,dar spre deosebire de voi,eu imi rezolv singura problemele,ma descurc!

Ma ridic de jos dar ceva ma tranteste la podea.

—Nu pleci nicaieri!Familia mea are nevoie de tine!Apropo e Vinerium,blocheaza orice actiune a unei vrajitoare.

—Se pare ca nu ti-ai facut temele prea bine,Freya.

-Poftim?

-Vineriumul,intradevar blocheaza actiuniile,dar le blocheaza doar  vrajitoarelor legate de stramosi.

Ei bine ce sa vezi,nu mai sunt legata.

Ma ridic de jos fara nici-o problema,doar praful dupa pantaloni.

—Dar va voi ajuta.

Spun dupa care plec.Din urma mea vine Rebekah.

—Nu poti pleca!

—De ce ma rog?

—De unde sa stim,ma rog ca nu ne duci cu zaharelul?

-Draga de tine,se numeste incredere.

—Asculta-ma bine ne vei ajuta!

Spune dupa care mainile ei se srang in jurul gatului meu,nu vrea sa ma omoare,are nevoie de ajutorul meu.

—Siberiam.

Imi da drumul dar cu o durere infernala.

-Ce mi-ai facut?

Țipa disperata,o ardeau ochii,se pare ca pot omorî si un original.Ei bine macar sa-l rănesc.

—Difazum,e o vraja pentru distanta,daca te vei apropia mai mult de un metru de mine,vei muri sau vei avea aceasta durere cruciala.Apropo spune-i familiei sa-mi pregateasca patul,dorm aici.

Cam scurt dar sper sa va placa.

Always and forever.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum