Capitolul IX

22 2 1
                                    

Urc repede la etaj,iti dai seama ca am ramas in urma,doar nu sunt vampir ca sa pot avea aceași viteză.

Ajung într-un final,acolo era o scenă parca scoasă din filmele Horror,Hayley era întinsă pe jos,în brațele puternice ale lui Klaus,Mâinile lui erau pline de sangele ei,asta pare a fi,toată lumea sta in jurul ei neputincioși,și neștiind ce să facă.

Hope...

—Casey,fa ceva!

Tipa Klaus la mine cu lacrimi în ochi.

—Nu-mi pot pierde fetița,te rog!spune Hayley,înainte de a leșina din nou.

E timpul să fac ceva,ma întind jos lângă ea,pe genunchi.Incerc sa fac o vraja,dar nu sunt in stare de nimic,Mâinile și vocea imi tremura.

Trebuie să o fac pentru Hope...

Haide poti sa o faci!Oh,Doamne Hayley naște!Asta înseamnă că celelalte vrăjitoare stiu de asta,vin după Hope!

—Freya,blochează usile si geamurile,TOTUL,Trebuie sa ne asigurăm că secta aceea de vrăjitoare nu au acces in casa!Vin după Hope!

—Doamne...imediat,spune Freya panicată.

—Freya,Nu e timp de panica!Voi,Originalilor,pazi-ti fiecare iesire si intrare din casa!Tu Klaus am nevoie sa stai alături de Hayley si fiica ta,fără tine nu putem reuși.

—Nu o pot lasa pe Hayley asa!Tipa Elijah,am promis ca o voi proteja!

—Frate...Du-te!

Bun acum e randul meu,ce sa fac,ce sa fac?Bun calmeaza-te Casey,Trebuie sa stai calma,limpezeste-ti mintea!

Fac o vraja pentru durere,nu vreau sa o mai chinui pe Hayley mult.Va trebui sa nască natural.

Se trezeste din nou,bun am nevoie de ea trează.Fac o vraja pentru a aparea de tot ce am nevoie.

—Bun Hayley,Trebuie sa respiri,calmeaza-te,împinge cat de tare poti!

—Nu pot!Nu o pot face!

Adevarul e ca nici micuța creatura n-o ajuta prea mult.E un Tribrid,e de datoria mea să mă asigur ca acest bebeluș va veni pe lume.

—Shhh,linistes-te Super Mama,sunt aici,ma voi asigura că-ți vei tine copilul in brate!

—Aahhhh!!

Împinge,Hayley,poti!

Mai împinge de două ori,a treia oară a iesit!

Si uite asa stau cu micul înger in brate,seamănă cu tatăl ei.

Hayley incepe sa plângă,ii imanez copilul ei,mica războinică incepe
sa rada.

—Crezi ca mi-o poti da sa o tin...?Intreaba Klaus emoționat.

Hayley doar da din cap si zâmbește.

—Mersi,Casey,nici nu stiu cum te pot răsplăti.

—Lasă Mulțumirile pe mai târziu,Hayley.Se pare ca avem musafiri,au ajuns!

SPER CA V-A PLACUT<3

Always and forever.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum