Totul s-a terminat cu bine,pot spune.Freya s-a ocupat de secta,Hayley si Klaus isi pot tine copilul in brate,iar eu...eu,am rămas doar eu,se pare ca ma voi intoarce inapoi la biserica.
N-am o casa a mea sau un loc al meu in care sa stau,si nici prieteni.
Stau in sufragerie,care aparent era cam cat o sală de sport,stând cu picioarele la piept,gandindu-ma ce am sa fac mai departe,Trebuie sa gasesc o solutie pentru a putea scapa de vrăjitoare.
Dintr-o dată o vad pe Hayley venind spre mine,nici nu am auzit-o venind.
—Multumesc din suflet ca m-ai salvat pe mine si copil,nu stiu ce m-as fi facut fara tine,nu-mi pot imagina viata daca as fi pierdut-o pe Hope.
—Pentru nimic,Hayley,Trebuie sa vorbesc cu toti,am ceva de spus foarte important,are legatura cu Hope.
—Da,sigura ca da,vin-o după mine,sunt toti in gradina.
Ies din casă alături de Hayley,mi se pare ca s-a recuperat foarte repede,normal,e hibrid.
Ajungem in cea mai frumoasa gradina pe care am putut-o vedea vreodata.Acolo era Toata Familia Mikaelson,ei bine,cei pe care ii stiu deja.
Imaginea pe care o vedeam in fata ochilor ma făcea sa ma simt mai bine ca niciodata,ma simteam fericita ca am putut ajuta la nașterea acestui copil.
Ce vedeam ma făcea sa ma înmoi,Klaus o ținea pe mica făptură in brate,mătușa sa Rebekah si Freya stăteau si discutau despre cum o vor invata sa fie feminină si sa aiba succes la băieți,nu cred ca taticul sau va fi foarte fericit despre asta,va avea de furca.
Elijah doar stătea si o privea pe Hayley cum venea înspre ei,simt ceva intre cei doi,nu stau sa-mi bat capul,nu-i treaba mea.
—Toata lumea atentie,Casey are ceva de spus!Spune Hayley.
—Multumesc,ce voiam sa spun,era ca Hope e in pericol.
—Cum adică?Intreaba Freya.
—Stiti vrajitoarele ce o urmau pe Dahlia,ei bine stiti si scopul Dahliei care era,o voia moarta pe Hope doar pentru putere,ei bine asta e ce ne-a lasat sa credem,dar cred ca scopul ei era altul.
—Cum ar fi?
—Cred ca Dahlia si secta ei,au facut o invoire cu stramosii pentru a o omorî pe Hope,deoarece Hope este cea mai rara si speciala creatura,E un tribrid,de aceea trebuie sa o protejăm,le e frica de Hope,de ceea ce poate deveni cand va creste.Plus ca sarcina lui Hayley a fost prematură,asta inseamna ca voiau să moară în burta mamei sale,dar mica războinică a găsit o soluție.
—Bun si cum o vom proteja?
—Avem nevoie de ea,spune Elijah.
—Exact!
—Nu voi lasa străină asta sa se ocupe de fiica mea,si sa stea in casa mea!In niciun caz!
—Străina aceasta a salvat viața ficei tale,Nik.Spune sora sa Rebekah
—Bine,FIE!Dar daca ii faci vreun rau ficei mele,iti jur ca unde iti stau picioarele acolo iti va sta si capul!
Am plecat de acolo,chiar nu am chef de acuzațiile sau amenințările lui Klaus.
Ma voi duce sa mănânc.Sunt lihnita.
Am terminat de mâncat,Am mâncat o supa,apoi am plecat afara,în fața casei,stau si privesc marii înalți.
—Bună.
Se apleacă lângă mine Rebekah.
—Hei
—Chiar ma bucur ca ai ramas!
—Nu pot spune același lucru și despre fratele tau.
—Nu-l baga in seama,se teme de faptul că fiica lui ar putea fi rănită.
—Inteleg...Cred ca va ramane sa dorm in sufragerie.
—Poti dormi in camera fratelui meu,Kol,s-ar putea să te sperii de ce vei putea găsi acolo,dar macar e mai comod decât în sufragerie.
—Ce s-a întâmplat cu el...?
Acesta a fost si capitolul 10 sper ca nu a fost plictisitor
CITEȘTI
Always and forever.
VampireAlways and forever. -Este vorba despre dramele de familie Mikaelson si mica Casey Core.Este adaptarea mea.Adica cum mi-as fi dorit sa fie The Vampire Diaries si The Original.Nu garantez ca va iesi ceva fenomenal dar imi voi da silinta.- Apropo este...