Capitolul II.

42 4 2
                                    

Ma doare tot corpul.Vreau sa ma intorc dar cad jos,ce naiba?M-am facut asa rotundă?

Ma ridic de jos si dau de o sufragerie,veche.

Unde sunt?

Deschid prima usa de care dau si gasesc o bucatarie mare si spatioasa ai putea dansa Salsa  aici.Si nu glumesc cand zic ca e mare,e cât trei dormitoare de ale mele la un loc.

Ma intorc si dau de un corp mare si solind si bineÎnteles mai inalt decat mine.Imi ridic capul si vad niste ochii albastrii.
Un vampir,ii simt rautatea in ochii.Dar nu pare a fi doar un simplu vampir,pare a fi ceva mai mult,hibrid.

—Ce cauti aici?il intreb speriata,dar incerc sa ma calmez,isi va da seama ca sunt panicata si nu va fi de bine.

—Te-as putea intreba acelasi lucru,te aflii in casa mea.

Ma dau inapoi,cum Doamne iarta-ma am ajuns aici?

—Vad ca nu-mi raspunzi,sa stii ca nu am chef si starea necesara sa astept,asa ca iti voi arata direct cum ma port eu cu strainii.

Spune dupa care isi lasa fata monstruoasa la vedere.Nu ma gandeam ca proverbul in care se spune ca omul are doua fete,are sensul propriu cat si figurat.Dar in cazul acesta nu este un om.

Vrea sa ma muste dar un strigat il opreste.

—Nikklaaus!Nu asa ne purtam cu oaspetii nostri.

—Frate...

Stau si ma uit ca o proasta la cei doi.Ce treaba au astia cu mine?

—Te rog sa-l scuzi pe fratele meu,e un pic cam irascibil dimineata.

Spune celalalt vampir,l-am simtit de cand a intrat in camera.

—Lasa-ti dracu' politeturiile si spuneti-mi de ce m-ati adus aici!

—Da frate spune-i nici eu nu stiu de ce ai adus-o pe vrajitorica asta aici.

—Sa ne ajuti.
Sa-i ajut?Ce mama lui Lucifer se intampla?

—Ce vreti de la mine?
Tip ca o nebuna disperata la ei.

—Vom discuta odata ce toata familia este reunita pana atunci stai cuminte.

Spune nervos cel cu ochiu caprui si in costum.

SPER CA ACEST CAPITOL A FOST PE PLACUL VOSTRU🧫

Always and forever.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum