—E în SF.Anne.
—Biserica?Trebuie sa la spunem si celorlanti!
—Nu le putem spune,OPRESTE-TE.
—De ce ma rog?
Închid ușa camerei făcând și o vraja pentru a nu ne putea auzi nimeni.
—Gândește-te la Hope si Hayley,nu putem să le punem în pericol.Lasa-ma pe mine sa o fac.
—Nu te pot lasa singura!Cine stie de ce dai pe acolo,lasa-ma sa vin cu tine!
—Eoža.
Îmi pare rau Kol,dar nu te pot lasa sa-mi strici planurile,cel puțin nu acum.
Îmi pare rau!
Ma adun de pe jos,inspectez casa sa vad daca am pe cineva in vizor,liber.
Cobor scariile.Nimeni sus,nimeni la parter,cine stie unde sunt,probabil sunt în gradina.
Ies din casa fara a scoate un sunet,sa vedem peste ce vom da.
Ma urc in primul taxi pe care-l gasesc,cerandu-i sa ma duca la biserica.
*
Ajung intr-un final,ninic interesant,doar mult praf.
Am venit doar sa inspectez,nu sa intru in probleme.
Dintr-o data aud niste pasi,acolo era un om inalt,de culoare langa el fiind o fata mica de statura,dar superba,ochii verzi par ondulat,pana la umeri,e superba,o simt are o energie...puternica as putea spune.
Ma ascund dupa anvon,acoperindu-mi gura cu mainile.
—Ti-am zis ea a venit aici,eu doar m-am aparat!
—Davina...nu putem arunca cu Originalii peste tot!Daca vor veni dupa tine?Nu esti in siguranta!
—M-am asigurat ca nu o vor face...
—Ce-ai facut?
—I-am sters memoria.
—Bine,asta ar trebui sa ajute,cred.
—Hai,vino!Te scot de aici!
—Serios?
—Da,masina ne asteapta!
Astept cateva minute pentru a ma asigura ca au plecat,ies din mica mea ascunzatoare.
Deci ea este cea pe care o cautam.
Ma intorc inapoi la casa Mikaelson.
*
Intru in casa,toata lumea era acolo,stateau in la masa,luând cina,atat de mult am stat?
—Stiu cine a...
Ma opresc cand dau cu ochii de omul pe care l-am vazut azi...Hope si Hayley...Hayley e aici...unde e Hope?!
—Davina,bine ai venit!Alatura-te noua,avem musafiri,ma intampina Elijah.
—Nu e nevoie,Marcel nu e un musafir pana la urma urmei.
—Unde e Hope?!
—Deabea am culcat-o,spune Hayley cald.
Slava Domnului,deci Marcel este numele lui,trenuie sa aflu mai multe despre el,si trebuie neaparat sa o feresc pe Hope de el,nu pot avea incredere in el,chiar daca pare ca nu a avut niciun amestec in ranirea Rebekai.
Ma asez langa ei la masa,e ocazia perfecta pentru a putea afla mai multe.
—Si,Marcel de unde ziceai ca vi?
Imi cer scuze pentru absenta mea,sper ca m-am revansat cu acest capitol,chiar daca nu este nimic special,dar sper ca este cel putin decent.
CITEȘTI
Always and forever.
VampireAlways and forever. -Este vorba despre dramele de familie Mikaelson si mica Casey Core.Este adaptarea mea.Adica cum mi-as fi dorit sa fie The Vampire Diaries si The Original.Nu garantez ca va iesi ceva fenomenal dar imi voi da silinta.- Apropo este...