-Guanyin Tapınağı olayından 6 yıl sonra-
"Bana güvenebilirsin, seni iyileştirebilirim."
"Öyleyse birlikte iyileşelim."
💮
Biri gereken güveni, diğeri gereken sevgiyi sağladı. İki yaralı adam bir noktada buluşup birbirlerinin yarasını sardılar.
"Ben Jiang Wanyin, sana asla yalan söylemiyeceğime yemin ediyorum. Sevginize ve güveninize sadık olacağım."
Jiang Wanyin yıllarca taşıdığı zilini diğerinin avuçlarına bıraktı.
'Seni istiyorum'
Lan Xichen zili avuçlarında nazikçe tuttu.
'Seni kabul ediyorum.'
"Ben Lan Xichen, seni tüm benliğimle seveceğime yemin ediyorum. Sevginize ve güveninize sadık olacağım."
Lan Xichen alın şeridini Jiang Wanyin'e doğru usulca uzattı.
'Seni istiyorum.'
Jiang Wanyin ellerini Lan Xichen'e uzatıp alın şeridini bileklerine sarmasına izin verdi.
'Seni kabul ediyorum.'
İki adam, birlikte inşa ettikleri evlerinde karşılıklı diz çökerek yemin etti.
Dışarıdaki ayazlı gecenin sesi hafif bir uğultu ile evin içine ulaştığında yanan odunların çıtırtısı tarafından susturuldu. Sanki 'Sessiz ol ve izle. İki kalbin karşılıklı teslimiyetine tanıklık et' der gibiydi.
İki adam derin bir şekilde ağladı. Artık mutlu olacaklarını biliyorlardı. Yıllardır aradıkları güveni ve sevgiyi bulmuşlardı.
Kucaklaşarak kat kat yorganların altına girdiler, Jiang Wanyin, Lan Xichen'in ağlamaktan şişen gözlerini öptü.
"Bunun son olmasını sağlayacağım."
Mutluluk gözyaşları olduğunu biliyordu ama yine de onu bir daha böyle görmek istemiyordu.
Lan Xichen Jiang Wanyin'in nazik öpücükleri altında gülümsedi. O da aynı şekilde karşılık verdi. Jiang Wanyin'in şişmiş gözlerini öperken,
"Artık üzülmene izin vermeyeceğim" diye fısıldadı.
Jiang Wanyin yüzüne çarpan tatlı nefesler altında gülümsedi.
İki adam birbirini sarmalayarak huzur dolu bir uykuya daldı.
💮💮💮
Jiang Wanyin kollarını göğsünde birleştirmiş, tek ayağını yere ritmik bir şekilde vururken karşısında duran üçlüye baktı.
"Ve neden buradasınız?"
"Jiujiu'mu görmeye gelemez miyim?"
Jin Ling'de tıpkı Jiang Wanyin gibi kollarını göğsünde birleştirdi. Burnu havaya kalkarken alınmış gibi vücudunu hafifçe yana doğru çevirdi.
"Küçük hanım naz yapıyor!"
Lan Jingyi, Jin Ling ile alay ederken Lan Sizhui tarafından susturuldu.
"Jingyi, sırası değil."
Söyledikleri Jin Ling'in yüksek sesi altında kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XİCHENG
Historical Fiction(JİANG CHENG X LAN XİCHEN) Mo Dao Zu Shi kitabının Jiang Cheng ve Lan Xichen karakterleri temel alınarak yazılan hikayedir. Kısa kısa birçok hikaye olacaktır.