-Modern AU-"Müvekkilime yönelik bu suçlamaları kabul etmiyoruz."
Genç adam gür sesinin mahkeme salonunda yankılanmasına izin verdi. Daha sonra devam etti,
"Bay Lan, delil olarak sunduğunuz bilgilerin doğrulanabilir olduğundan şüpheliyim. Tamamen varsayımlara dayanıyor. "
Hitap ettiği adam dudaklarına bir gülümseme oturttu. İnsanlar bunun nazik bir gülümseme olduğunu düşünürdü ama Jiang Wanyin oradaki saldırganlığı görebiliyordu.
"Bay Jiang, saygı duyduğum bir meslektaşımsınız. Çok iyi bir avukat olduğunuzu biliyorum, bu nedenle sizin de delillerimizin yeterli olduğunu bildiğinize inanıyorum."
"İyi bir avukat olduğumu biliyorum Bay Lan, bu yüzden delillerinizin yetersiz olduğunu söyleyebilirim."
Jiang Wanyin yüksek kürsüde oturan hakime döndü.
"Sayın Hakim, eğer izin verirseniz göstermek istediğim şeyler var."
Hakim elini ona doğru uzatıp devam etmesini işaret etti.
"Devam edin."
Jiang Wanyin evrak çantasından bir dosya çıkardı.
"Öte yandan Bay Lan, müvekkilinizin suçlu olduğunu kanıtlıyabilirim. Sağlam delillerle."
Ona kibirli bir bakış attı.
Lan Xichen gülümsemeye devam etti.
"Merakla bekliyorum Bay Jiang."
Jiang Wanyin topladığı delilleri salonda bulunan kişilerle paylaştı. Yeterince iyiydi. İnsanlar söylenecek başka söz kalmadı diye düşündüler ama daha fazlasının geleceğini biliyorlardı. En nihayetinde bu kendi alanlarında isimlerini duyurmuş ve birbirlerine rakip olabilecek iki avukat arasındaki bir davaydı. Jiang Wanyin'den sonra Lan Xichen'de kendi topladığı argümanları paylaştı. İnsanlar etkilendiler. Duruşma bu kısımdan sonra bir buçuk saat sürdü.
"Karar verildi."
Bir tokmağın sert ahşaba vurma sesi duyuldu.
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Her iki avukat'da duruşma sonrası son kez müvekkilleri ile görüştüler.
Birisi kaybetmişti.
Jiang Wanyin adliyenin soluk renkli koridorunda sert adımlarla yürüyerek kundurasından yankı yapan sesler çıkmasına neden oldu. Bugünlük başka duruşması yoktu, evine gidecekti.
"Bay Jiang."
Jiang Wanyin bakışlarını sesin geldiği yöne doğru çevirdi.
"Bay Lan."
Lan Xichen gülümseyerek elini Jiang Wanyin'e uzattı.
"Güzel bir savaştı. Galibiyetinizi kutlamak isterim."
Jiang Wanyin uzatılan eli tuttu.
"Teşekkürler Bay Lan, sizinle savaşmak güzeldi. Her zamanki gibi."
Adliyede bulunan başka avukatlar bu manzarayı gördüklerinde nefeslerini tuttular. Sanki çok büyük bir olaya tanıklık ediyormuş gibiydiler. İkilinin tek yaptığı birbirlerini tebrik edip övmekti ama etraflarındaki güçlü ve rekabetçi aurayı görebiliyorlardı.
Jiang Wanyin ve Lan Xichen.
İkisi de mesleklerinin en iyileriydi. Lan Xichen mesleğe başlamasından kısa bir süre sonra adını duyurmuştu. Yeni başlayan birisi için çok iyiydi, başarı merdivenlerini hızla tırmanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XİCHENG
أدب تاريخي(JİANG CHENG X LAN XİCHEN) Mo Dao Zu Shi kitabının Jiang Cheng ve Lan Xichen karakterleri temel alınarak yazılan hikayedir. Kısa kısa birçok hikaye olacaktır.