Geçmiş bölümlerde hamilelik ve ebeveynlik konuları açılmıştı, bunun üzerinde biraz düşündüğümde böyle bir şeyler çıktı ortaya. Hikaye sayılmaz ama yine de seveceğinizi umuyorum 🍀
HAMİLELİK
Lan Huan:
Hamile olduğunu fark ettiğinde ve bu kesinleştiğinde çok mutlu oldu. Hemen büyük bir aile yemeği organize etti ve ailesine hamileliğini açıkladı. Bunu insanlara duyurmaktan zevk duydu.
Hamileliği sırasında büyüyen karnını belli edecek kıyafetler giydi. İnsanlara göstermek onu mutlu ediyordu.
Amcasına diğer Tarikatlar ile yapılan toplantıya katılmak istediğini söylüyor. Amcası biraz endişeli, ona sağlığı için geride durmasını öneriyor ama Lan Huan sorun olmayacağını söyleyip toplantıya katılıyor.
Kıyafetleri süslü ve vücuduna mükemmel bir şekilde oturuyor. Jiang Cheng'in elini tutarak toplantı salonuna giriyor. Şişen karnını ve kocasını gururla gösteriyor. Diğer Tarikat üyelerinin övgü ve iyi dileklerini memnuniyetle kabul ediyor.
Jiang Cheng ile yan yana oturdukları yerde toplantı başlamak üzereyken Jiang Cheng'in eline dokunuyor ve 'toplantıdan ayrılmak istediğini' söylüyor. Jiang Cheng bir sorun olup olmadığını sorduğunda sadece 'stresin bebeğe iyi gelmeyeceğini' söyleyip ayrılmak için Jiang Cheng'den yardım alıyor.
O anda Lan Wangji ve Lan Qiren, içlerinden "Yani sadece gösteriş yapmak için geldi!" diye düşünüyorlar.
Lan Huan tüm hamilelik dönemini uzun uzun yazıyor. Her küçük ayrıntıyı not alıyor. Kocasının sözleri, insanların güzel yorumları. Defterin kapağını ve sayfalarını güzel çizimlerle süslüyor.
Hamilelik sırasında Lan Huan'ın hormonları çok dengesiz. Sektlerinin her zamanki yemeğini 'çok baharatlı' diyerek reddediyor. Sorun şu ki yemeklerinde baharat kullanmıyorlar. Aynı şekilde 'hiç baharatı olmadığı' için de sinir krizi geçirdiği anlar oluyor.
Amcasının veya kardeşinin ona abartılı davrandığını söylediği zamanlar olduğunda veya başka bir durum canını sıktığında kocasından Zidian'ı alıp etrafını kırbaçlayarak dolaşıyor. Ah, Hamilelik hormonlarını da unutmayalım. Zavallı Gusu Lan alt üst oluyor.
Lan Qiren, yeğeninin bir bebek ile kutsanmasından dolayı çok mutlu ama yeğeni, Gusu Lan'ı o kadar çok karıştırıyor ki sektlerinin daha fazla dayanabileceğinden şüphelenmeye başlıyor. Bu yüzden Lan Qiren, kaç çocuk istiyorlarsa tek seferde halletmelerini umuyor.
(Lan Qiren, yeğeni Lan Xichen'in hamilelik deneyiminden zevk duyduğundan ve yeniden tecrübe etmek istediğinden habersiz.)
Doğum zamanı geldiğinde odada birçok hemşirenin yani sıra yazmanlar da var. Lan Huan tüm doğum anını not almalarını istiyor. Jiang Cheng hemen yanında ve doğum boyunca elini tutup onu rahatlatıyor. Lan Huan ara sıra moral ve destek öpücükleri alıyor.
Ayrıca Lan Huan hamilelik döneminde seks yapmanın doğum sırasında yardımcı olacağını söyleyerek bu rutinlerine her zamanki gibi devam etmekte ısrar ediyor. Bu yüzden belki de ikiz veya üçüz bebekleri oluyor?
(。•̀ᴗ-)✧Jiang Cheng:
Hamileliği kesinleştiğinde Lotus İskelesi dışında sadece Jin Ling ve Lan Qiren'e hamileliğini açıklıyor.
Hamilelik dönemi boyunca kıyafetlerinin bol ve rahat olmasına özen gösterdi, günlük rutinine devam ederken olabildiğince rahat olmak istiyor ve bol kıyafet giymenin ilgiyi karnından çok kendine çekeceğini umuyor. İnsanların sorularıyla veya kendince önerileriyle uğraşmak istemiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XİCHENG
Fiksi Sejarah(JİANG CHENG X LAN XİCHEN) Mo Dao Zu Shi kitabının Jiang Cheng ve Lan Xichen karakterleri temel alınarak yazılan hikayedir. Kısa kısa birçok hikaye olacaktır.