8.Bölüm Seviyorum.

163 2 5
                                    

Okul boyunca Ayazla konuşmadım son derse girmiştik. Zilin çalmasına son 5 dakika kalmıştı ve ders çok sıkıcıydı. MATEMATİK DERSİ. Her neyse ben sevmiyorum iste. Defterlerimi kaldırdım çantama koydum ve polarımı almak için ayağa kalktım o sırada yanıma biri yaklaştı kafamı çevirdim Ayaz...

- Ne olduğunu anlatmayacak mısın? Dedi merakla.

- Bişey olmadı dedim o sırada zil çaldı.

Ayaz geldi yanıma ,

- Hadi çıkalım dedi.

- Sen çık dedim.

Gerilmiş bir şekilde bana bakarak çantasını hızlıca alıp çıktı sınıftan. Hayır yani bu tavır ne anlamıyorum. Okuldan bende çıktım ve saat daha erkendi eve gitmek istemiyordum zaten bunalmıstın kafamın karısıklılığı beni bunaltmaya yeterince yetiyordu. Okulun baya ilerisinde sahil vardı oraya kadar yürümeye karar verdim ve kulaklığımı takıp ColdPlay - Paradise şarkısını dinlemeye başladım. Sahilin yakınına geldiğim zaman bankta bi kızla erkeğin gülüştüğünü gördüm çocuğun sırtı dönüktü yüzünü göremedim ama cok tatlı gülümsüyordu ve eğilip kızı öptü onlara doğru bakıyordum o çocuk o sırada dönüp bana baktı.

Ohaaaaaaaa bu bu bu AYAZ. Bana bakınca suratındaki gülümseme soldu benim gözlerimden yaşlar hızlıca akarken arkamı dönüp hızlıca koşmaya başladım ben seni seviyorum be hani sende beni seviyordun Allahın cezası. Ağlıyarak uzaklaştım ordan arkamdan bile gelmedi. Bu kadar değersizdim onun içinn demek. Peki görücek oda. Ağlıyarak kaldırımda yere çöktüm çok sinirlenmiştim çok kırılmıştım. Biri durdu önümde kafamı kaldırıp baktım ve o'ydu işte.

- Git başımdan dedim bağırarak. Sadece bana bakıyordu ve ne dicegini bilmiyormuş gibiydi. Ayağa kalktım ve yürümeye devam edicekken kolumdan tutup duvara dayadı beni.

- Bırak beni sen benim için yoksun anladın mı artık yoksun.. Sert bir sekilde kolumu çektim yürürken bana seslendi.

- Öykü dur

O anki sinirle döndüm ona ve bağırmaya başladım.

- Beni rahat bırak tamam mı kendime çok acıyorum biliyor musun sevdiğim adamın böyle yapması çok koydu üstelik bana seni seviyorum demesinin üzerine. Beni rahat bırak sevgilinle mutluluklar dilerim. Ama karsıma sakın çıkma.

- Öykü yapma böyle bir dinle beni

- Dinlemek istemiyorum bidaha karşıma çıkma. Dedim ve ordan koşarak uzaklaştım tabi arkamdan Ayaz da koşuyordu. Ve en son beklenen şey oldu tuttu beni.

- Beni dinle Öykü dinlemek zorundasın anladın mı beni dinliceksin.

- Dinlemek zorunda değilim beni rahat bırak dedim sana.

- Sus ve beni dinle Öykü.

- Dinkemek istemiyorum kaç gundur seni ve Ardayı düşünüyorum benden biseyler saklıyosunuz bi tarafta sevdigim adam bi tarafta en yakın arkadasım ama sevdigim adamı dusunmekle hata etmisim Ardadan da benden de uzak dur dedim sinirlice.

- Ya sus ve dinle diyorum sana. Dinliceksin sakın ağzını açma ve beni dinle! Bak biz Ardayla çocukluk arkadasıyız. Yedigimiz ictigimiz ayrı gitmezdi ben seni hep görüyordum hep denk geldin işte. Kısa süre de bağlandım sana. Gizlice takip ettiğim bile oluyordu. Ama sen hiç farketmedin ben seni kaç senedir tanıyorum Öykü. Ardayla aramdaki meselede benim seni sevdiğimi bile bile onunda seni sevmesi. 3 ay önce seni plajda gördük ve senden hoşlanmış kardesim dedigi cocugun sevdigi kıza sulandı yani. Ben böyle seylere gelemem kavga ettim siktiri cektim o suan benim inadıma ve seni sevdigi icin sana yaklasıyor anladın mı beni deli etmek için. Aramızdaki tek mesele bu değil. Ama senin bilmen gerekenler bunlar. O yanımda gördüğün kızı sevmiyorum o kız benim eski sevgilim evet onu öptüm ama boş bulundum ne dersen haklısın ama ben onu sevmiyorum ben seni seviyorum Öykü ben sana aşığım ben seni kaç senedir takip ediyorum sana aşığım senin için ölmeyi bile göze alırım lütfen bana bunu yapma aramızı bozma beni bırakma.

Ben duyduklarım karşısında şok oldum ama hala sinirliydim ve sinirden ağlıyordum seven insan baska birini hemde eski sevgilisini gidip öper mi tabikide öpmez.

- Ağlama kıyamam ben sana Öykü bak dediklerimin hepsi doğru

- Doğru olması senin beni sevdiğin halde başka kızla öpüşmenin açıklaması olamaz Ayaz. Sevdiğin halde diyorum da inanmıyorum senin beni sevdiğine. Seni affediceğimi bekleme hersey yerine göredir sen yerini çoktan bulmuşsun Ayaz. Mutluluklar.

Arkamı dönüp ağlıyarak hızlıca uzaklaştım ordan. O sırada telefonum çaldı. Arayan Ardaydı.

Aglayarak açtım telefonu ,

- Ar - Ardaa dedim hıçkırıyordum adeta. Çok kötüydüm

- Güzellik noldu sana niye ağlıyosun şştt sakin ol bakalım nerdesin sen şimdi?

- Sahildeyim simdi geldim Arda lütfen gel be-ben çok kötüyüm

- Tamam güzelim 5 dakikaya ordayım ayrılma ordan.

- Ta-Tamam

10 dakika sonra Arda geldi sarıldım ona çok kötüydüm.

- Şştt Ağlama güzelim hepsi geçicek noldu bakalım?

- Ayazı başka bi kızı öperken gördüm

- Tamam canım ağlama hadi sakin ol gecicek hepsi tamam mı sakin ol

Sadece kafamı salladım ve denize bakarak sakinleşmeye çalıştım.

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin