Annem tepsiyle içeriye girdi. Çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı, omlet yapıp üzerine salatalıktan gözler, biberden ise gülücük yapmıştı. Hoşuma gitmişti. Zar zor bir kaç parça omlet yedim. Annemin işe gitmesi gerekiyordu bakımlı ve manken gibi bir annem vardı. Kapıyı çalıp odama girdi;
- Kızım ben işe gidiyorum, cüzdanına sen uyurken para bıraktım. Birşeye ihtiyacın olursa alırsın.Annem çok içten bir şekilde beni burnumdan öpüp evden çıktı.
Kalkıp saçımı dağınık bir topuz yaptım. Altımda salaş pijama ve ponpon patik, üstümde ise askılı bir atlet vardı. Gözlerim şişmiş ve başım çok ağrıyordu. Yatağımdan hiç kalkmak istemiyordum fakat kendime gelmem gerekiyordu.
Uyanıp mutfağa gittim. Kendime sade bir Türk kahvesi yaptım. Ve film açıp koltukta oturmaya başladım. Film izlerken dün yaşadığım olayın aynısını bu sahnede gördüm. Çok gerildim ve sinirden ağlamaya başladım. O sırada kapı çaldı, öfkeli bir şekilde kalkıp yürürken ayrıca gözlerimdeki gözyaşlarımı silerken kapıyı açtım. Ve karşımda O vardı.
Tam kapıyı kapatıcak iken kapıyı tutu ve,- Öykü bir dakika!
- Ayaz seni görmek istemiyorum gider misin? Dedim sinirli bir şekilde.
Ayaz çok masum ve tatlı bakıyordu. Aslında şuan boynuna atlayıp kocaman sarılmayı o kadar çok istedim ki. Ama tabiki şu an böyle birşey hayır olamaz. Ne yapmalıyım bilmiyorum bildiğim tek şey KIRGINIM!- Öykü biraz konuşalım söz seni daraltmadan gidicem.
Anlamıştım artık ne kadar çok istemesem de gitmeyecekti ve ısrar etmeye devam edecekti.
- Peki Ayaz sadece 5 dakika dedim ters bir şekilde.
- İçeriye girebilir miyim? dedi mahçup bir şekilde.
Sinirli bir şekilde,
- Buyur gir dedim.
Kapıyı tam açıp içeriye girmesini sağladım. İçeriye girdi ve salonu elimle işaret yaparak gösterdim. Çok fazla konuşmaya niyetim yoktu.
- Öykü dün olanlar için..
Ayaz'ın ağzına bi anda parmağımı uzatıp susturdum ve bu sefer ben konuşmaya devam ettim.
- Bak Ayaz sen artık özgürsün her istediğini yapabilirsin. Sevdiğine inanmıyorum artık ben yokum hiç olmadığım gibi. Üstelik bana açıklama yapmana da gerek yok. Eski sevgilinle mutluluklar. dedim ve bir anda sustum.
Bana öyle pişman bakıyordu ki...
Kötü oldum ama taviz veremezdim. Yaptığı yanlıştı ve kızgındım, kırgındım.. Kızgınlığım bir şekilde geçerdi belki ama kırgınlığım nasıl geçebilirdi?! Çok kırgındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
RomanceGiriş Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim umarim begenirsiniz yorum yapmayida unutmayin eğer çok okunursa daha güzel kitaplar cikarmayi planliyorum. iyi okumalar şimdiden tesekkur ederim :) Yeni ev, yeni okul, yeni ortam, yeni aşk ve o aşkın...