Akşam olmuştu ve ben hala yatağın üzerinde bilgisayarda takılıyordum napıyım canım cok sıkılıyodu buda beni sinirlendiriyodu evde tek cocuk bendim bazen uzuluyodum bu duruma. Her neysee dus alıp yatmaya karar verdim banyoya gidip dusumu aldım giyindim ve ıslak saclarımla yataga uzandım hala Ayaz ve Arda'yı dusunuyordum. Ayaz ve Arda arasında ne vardı neden boyle davranıyolardı ogrenmem lazımdı.
Yarın sivil gidicektim okula zaten hicbir zaman okul kurallarına uyan bi kız degildim. Duş almanın yorgunlugu ile uykum geldi ve kendimi uykuya teslim ettim.
Sabah alarmın sesiyle korktum o nası bi sesti dicemde alarm degilmis annemin asagıdan bagırma sesleriymis annem bu ses ne sen kadınsın ya mikrofon mu yuttun dicektim ama sabah sabah annemin dırdırını cekemezdim odamda banyo vardı usenerek halsiz halsiz paytak paytak penguen gibi yuruyerek banyoya girdim ve ve elimi yuzumu yıkadım sonra asagıya indim
- Günaydın güzellik dedim anneme. O degilde masallah tas gibi kadındı benim annem oys.
- Günaydın kızım
- Naber kız esmer guzeli annem benim
- Yagcılık yapma kızım ne istiyosun bakalım yine
- Ama annem hep boyle yapıyosun yeaaaa ben seni seviyorum bilmiyon mu kıss neyse gec kalıyorum kahvaltımı yapıp okula gidicem
- Tamam kızım hadi ye afiyet olsun ben işe gidiyorum geç kalıcam dikkat et kendine paranı odana bıraktım haberin olsun
- Sağol aşkım mucuk
Annem holdingte çalısıyodu iyi bir iş kadınıydı ve ailesine çok bağlı bir kadındı onun kızı olmaktan mutluluk ve gurur duyuyordum bizim için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalısıyordu canım ya.
Daha fazla oyalanmadan kahvaltımı yapıp sofrayı topladım sonra hemen odama cıkıp hafif bir makyaj yaptım çok makyaj yapan bi kız degildim ama makyajı severdim. Altıma darpaca bir siyah kot pantolon ustunede onu azıcık kısa arkası uzun renkli ve desenli bol bir kazak giydim gercekten guzel bi kızdım yani ben kendimi pek begenmesemde oyle soylerlerdi. Hemen ayagıma siyah vanslarımı giydim cantamı alıp cıktım.
Okul evimize biraz uzaktı ama ben yurumeyi severdim bu yuzden sikayetci degildim yolda kulaklıgımı takıp telefonumdan Adele - some one like you dinleyerek okula devam ettim. Dalgın bir sekilde yuruyodum aklımda Ayaz ve Arda vardı ve aklımı cok karıstıyordu yururken birine carptım kafamı kaldırdım ve Ayaz'ı gordum.
- Ne oldu sana çok dalgınsın? Dedi Ayaz şaşkın bir ifadeyle.
- Bişey olmadı ya dalmışım işte dedim. Bana inanmamıs gibi bir bakıs attı ve peki hadi okula birlikte gidelim dedi.
- tamam deyip hafif bir sekilde gulumsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
RomanceGiriş Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim umarim begenirsiniz yorum yapmayida unutmayin eğer çok okunursa daha güzel kitaplar cikarmayi planliyorum. iyi okumalar şimdiden tesekkur ederim :) Yeni ev, yeni okul, yeni ortam, yeni aşk ve o aşkın...