4.Bölüm SEVİYORUM GALİBA.

9 0 0
                                    

Akşam geç geldiğim için alarmı kurmayı unutmuştum of of. Ayaz işte nolucak kafa mı kaldı bende. Sabah saat 8.30 tu okula geç kalmıştım ve bu yüzden daha fazla aldırmadan üzerimi giyindim okul eteğim çok kısaydı ama yakıstırıyorlardı. Neyse okul eteğimi ve gömlegimi giydikten sonra saçımı düzleştirip çıktım evden okul zaten yakındı. Hemen okula geldim o sırada herkes dersteydi bende kantine inip birşeyler atıştırdım kahvaltı yapmamıştım ve açtım deli gibiii..

Sonra aklıma Ayaz geldi. Dün olanları düşünürken zil Çaldı Millet kantine gelirken bizimkileri gördüm otuziki diş gulumseyip ayağa kalktım hepsini öptüm o sırada sıra Ardaya gelmişti bana öyle bakmaaa ama tatlı şey..

- Ardaaaaaaa diyip boynuna atladım çok seviyodum onu çok iyi ve tatlıydı gerçi bizim tayfa zaten süperdik yeni tanışmamıza rağmen.

- Cimcimeeeeee dedi oda. Tam Ardaya sıkıca sarılırken Ayaz girdi kantine ve bizi öyle gördü kafasını sallayıp dışarı çıktı bende sarılmayı bıraktıktan sonra bizimkileree 'geliyorum bekleyin beni' dedim 'tamam' diyip gulumsediler çok tatliydilar yahu.

- Ayaaaaz dur

- Ne var?

- Noldu niye öyle kötü baktın bana

- Noldu ne güzel sarılıyodunuz mutluydunuz mutlulugunuzu mu bozdum

- Sacmalıyosun ne alakası var o benim sadece arkadaşım

- Aman banane diyip gitti. Ben bu çocuğa açıklama yaptım çünkü sanırım seviyorum galiba. Hep aklımda her yere birlikte gidiyoruz sanki seviyorum galiba seviyorum. Of ya bak gördün mü seni bırakıp gitti ama kıskandı çocuk napsın of öküz ya. Ama çok tatlıydı keretaaa tamam neyse bizimkiler bekliyor diye gittim yanlarına.

- Arda neredeydin dedi

- Ayaz'ın yanına gitmiştim dedim ve birden suratı asıldı

- Ne oldu dedim kızgın bir şekilde

- Birşey olmadı sadece sevmiyorum onu dedi

- Siz tanışıyor musunuz ? dedim şasırmışcasına.

- Evet ama nedenini sorma lütfen dedi.

- Peki canım hadi gelin bahçeye çıkalım dedim

- Biz çıkmayalım ya iyiyiz böyle siz çıkın dediler

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin