Bugün okulun ilk günüydü. Yeni arkadaşlar , yeni öğretmenler ve yeni bir çevrem olucaktı. Bu yüzden mutluydum. Kahvaltım biter bitmez yola koyuldum. Okul evimize yakındı. Ve okula varmıştım. Okulun kapısının önünde durup okula baktım , gerçektende kocaman bir okuldu. Kafamı eğip tam yürürken uzun boylu kumral birine çarptım. Kafamı kaldırıp baktım aman allahım bu çocuk çok tatlı birine benziyordu ama sinirlenmiştim insan bi önüne bakar dimi ama. Tam ağzımı açıcakken işaret parmağıyla iki dudağımın ortasına koyarak susmamı işaret etti bense hala şoktaydım. Elini indirip sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.
- Ne yaptığını sanıyorsun ya? Çocuk şaşırmış olmali ki öylece bakıyordu sonra ,
- Pardon yanlışlıkla oldu kızma hemen
- Tamam çık önümden dedim ve tam giderken kolumdan biri tuttu. Tam döndüm ki o çocuk...
- Kolumu bırakır mısın?
- İsmini söylemezsen hayır.
- Sanane ismimden? Bırak okula geç kalıcam dedim ve kolumu çektim. Yürürken arkamdan tekrar görüşücez diye bağırdı. Okula girer girmez eski sevgilim Cem'i gördüm ve kafamı çevirip giderken bana seslendi.
- Öyküü
- Efendim Cem
- Nasılsın
- İyiyim
- Seni burda gördüğüme sevindim dedi. Bense hiç sevinmemiştim.
- Ya ya ne güzel dedim ve sınıfına doğru yürümeye başladım. Sınıfa girip en arkaya oturdum sonra yanıma bi grup geldi 2 kız 3 erkek. Biri uzun boylu mavi gözlü kumral , diğer iki erkek ise esmer ve ela gözlüydüler. O iki kız ise gerçekten çok güzeldi. Biri sarışın yeşil gözlü diğeri iste kumral ve kahverengi gözlüydü. Uzun boylu mavi gözlü olan çocuk yanıma oturdu ve gülümsedi.
- Merhaba ben Arda deyip masum bir gülümsemeyle bana baktı.
- Memnun oldum bende Öykü dedim ve hepimiz sırayla tanışıp kendimizi anlattık. Onları tanıdığıma çok mutlu olmuştum. Arda , Murat , Can , Defne ve Ezgi biz çok iyi bir grup olmuştuk. Okulun ilk günü bu kadar çabuk arkadaş bulacağımı bilmiyordum. Ve bu yüzden çok mutluydum. Tenefüs zili çalmıştı. Arkadaşlarla bahçeye indik. Bir bank bulup oraya oturduk. Ve kafamı kaldırdığımda ilk gördüğüm şey o'nu görmek oldu. Bana bakıyordu ters bir şekilde. Hiç aldırmadan arkadaşlarıma döndüm. Arda yanıma geldi elini omzuma koyarak bana bakıp güldü.Ve konuşmaya daldık. Birden teneffüs zili çaldı zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştık. Arkadaşlarla koridorda sınıfa doğru yürürken biri kolumu tutup 'konuşmamız gerek' dedi arkamı döndüm baktım ve yine o çocuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Günlüğü
Lãng mạnGiriş Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim umarim begenirsiniz yorum yapmayida unutmayin eğer çok okunursa daha güzel kitaplar cikarmayi planliyorum. iyi okumalar şimdiden tesekkur ederim :) Yeni ev, yeni okul, yeni ortam, yeni aşk ve o aşkın...