Csend. Szinte túl nagy csend.
Tett egy lépést előre, majd még egyet, és így tovább. Szépen, lassan.
Minden rezzenésre odafigyelt, nem ronthatta el.
Már majdnem ötszáz métert tett meg, egyik bokor mögül a másik mögé oldalazott, lapult, és figyelt.
És akkor meghallotta.
Ötven méteren belül kellett lenniük, valószínűleg többen is voltak. Elbújtak.
Intett a többieknek, hogy hátulról kell odajutniuk. A lehető leghalkabban, kúszva tették meg az utat. Ketten ott maradtak.
A távolból kiáltások zaja hallatszott, majd kardcsattogás, egy nagy puffanás, aztán...semmi. Megnyugodott. Ez azt jelenti, hogy nincs baj.
Várták a jelet, ami nem jött. Valaki köhőgőrohamot kapott, ezen valaki más röhögőgörcsöt, így a helyzetük kezdett veszélyessé válni.
Döntött. Tudta, hogy ha neki nem is, másoknak talán sikerül.
Felugrott, majd egy harcias ordítás kíséretében a zászló felé kezdett rohanni. Több félvér is az útjába állt, de csak pörgött, forgott, suhintott egyet a kardjával, és máris a földre küldte az ellenséges csapat védőit.
Mindeközben olyan csatakiáltásokat hallatott, mintha legalább az óriásokkal küzdene.
Majdnem megvolt. Már csak három méter...
A többiek még sehol, tartották magukat a megbeszéltekhez.
Két méter...
És akkor puff, a földre került. A feje sajgott, a mellkasát szorította valami, a szemébe tűzött a nap, nem látott semmit.
- Hínáragy, ilyen hangosan nem lehet zászlót zsákmányolni - nevetett egy lány, a mellkasán térdelve.
Percy boldogan elvigyorodott, majd a lány ujjai közé fűzte sajátjait.
Romantikus pillanat is lehetett volna, ha nem ugrik ki üvöltve a két Ellelop testvér a bokorból, és kezd a zászló felé rohanni.
Néhány félvér még mindig nem tért magához Percy támadása óta, a többit az Ellelopok és a Démétér bungaló pár lakója újra elintézték.
Annabeth kétségbeesetten próbált felugrani, hogy védje a zászlót, de most Percyn volt a sor, hogy nevessen. Nem engedte el a lány kezét, maga mellett tartotta, akármennyire rúgott és kapálózott is.
Az egyik Ellelop kitépte a zászlót a helyéről, majd az egész csapat rohanni kezdett a saját térfelük felé, nyomukban egypár kába ellenfelükkel.
Annabeth és Percy is talpra ugrottak, de már nem volt mit tenni. A két Ellelop elérte a térfeleket elválasztó vonalat, és az egész kék csapat üdvrivalgásban tört ki.
YOU ARE READING
Rövid PJO történetek
FanfictionA cím mindent elárul😉 Jó szórakozást! [a könyv borítója NEM az én rajzom, a novellák viszont az én kitalált, továbbgondolt PJO történeteim]