Valami új

217 15 5
                                    

- Néha rád fér a változás - lökdöste Piper az ajtó felé - Fél éve ki sem léptél a táborból.
- Pedig el kellett volna húznom minél hamarabb - morogta a fiú, és megtámaszkodott az ajtófélfában.
- Jaj, ne csináld már - lökdöste tovább a lány - Csak egy óra. Meglepetés. Élvezni fogod.
- Utálom a meglepetéseket.
- De ezt bírni fogod.
- Ugye tudod, hogy nem megyek sehova?
- Mi a probléma? - jelent meg Jason az ajtó túloldalán, majd a helyzetet felmérve megragadta a vézna srác karját, és egy határozott mozdulattal kihúzta a házból.
- Ne érj hozzám - morogta amaz, és mogorván méregette a két táborozót.
- Akkor elmész? - lelkendezett Piper.
- Nem - közölte.
- Will is ott lesz - szólt közbe Jason.
  A srác azonnal felélénkült, bár próbálta leplezni. Gyorsan körülnézett, majd halkabb hangnemben folytatta.
- Csak egy óra? - nézett a társai szemébe.
- Csak egy óra - ígérték mindketten.
- És akkor békén hagytok?
- Igen - vágták rá.
- Hol az az autó? - sóhajtott fel a srác, és végigsimított éjfekete, övére erősített kardján.
- A Félvér hegy lábánál vár. Siess!
- Ajánlom hogy jó program legyen - jegyezte meg vádlón, majd fekete, kócos hajába túrva felsóhajtott, és elsietett.
  Mikor eltűnt a láthatáron, Piperből kitört a nevetés.
- Ugye Will nem lesz ott? - nézett rá gyanakvón Jason.
- Dehogy lesz - törölgette a szemét a lány.
- Akkor most lényegében hova is küldtük Nicot?
- Horgolni - felelte, majd a telefonját megnyitva felmutatta a naptár alkalmazást. Április 1.

Rövid PJO történetekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora