VI.

46 4 0
                                    

O lumină puternică mă trezește.Deschi ochii și observ că Derek mmă ține straâns în brațe ... o , nu ! Mă atinge , și m-a atins pe tot parcursul nopții , cât am dormit .Nu pot să cred . Mă trag dintr-o dată și mă dau pe partea neocupată a patului .El vine lângă mine și mă îmbrățișează din nou .

-Poți să mă lași să dorm , totuși ?

-Dar ce am făcut ?întreabă Derek somnoros .

-Mă atingi .

-Am făcut asta toată noaptea . Ce te-a apucat?

-Nu îmi place să fiu atinsă în timp ce dorm .

-De ce ?

-Nu vreau să vorbesc despre asta .

-De ce ?

-Nu mai pune întrebări și dă-te mai încolo , vreau să dorm .

-Ok .

Și m-am pus și m-am culcat .

La un moment dat am simțit cum s-a dat jos și a ieșit din cameră.Cred că am fost cam rece cu el . Dar... chiar nu pot să vorbesc despre ... ce s-a întâmplat de nu mă simt în siguranță. Dar nu vreau să mă gândesc la asta , nu la acea tristă și tragică întâmplare .

Atunci realizez că stau în acea casă de două zile , nu mai am telefon , nu mai am nimic de când Lucas... m-a lăsat baltă.Dar oricum ... nu mai merită irosit timp nici gândindu-mă la el .

Mă ridic din pat și mă uit pe geam : afară e soare și numai bun de o plimbare . Cred că voi ieși afară .

Dar îmi dau seama că sunt îmbrăcată cu acleași haine de 3 zile . Nu e vina mea , nu am în ce să mă schimb având în vedere că bagajul meu era în mașină . Zăresc o ușă și mă duc și zăresc o baie . Fix de ce aveam nevoie ! Mă bag sub jetul fierbinte de apă și mă întind după un gel de duș, care era unul bărbătesc , normal . Când termin îmi pun un prosop pe mine și ies .

Acum ... cu ce mă îmbrac ? Zăresc un dulap și îl deschid ... hainele lui Derek , normal . Îmi iau un tricou , niște pantaloni de trening și o pereche de boxeri . Sper că nu se va supăra.

Ies din cameră și observ că de fapt nu știu pe unde să o iau . Străbat un hol lung , după care dau de scările care duc jos . Observ camera unde am stat ieri .Mă întreb cine m-a adus acolo , cine m-a dus în brațele lui ... deja știu răspunsul . Zâmbesc îm timp ce cobor. Jos , în sufragerie l-am zărit pe Robin , care avea un pahar în mână , cu gin în el probabil .

-Bună dimineața , rază de soare !

-Bună dimineața , trădătorule !

-Nu-mi mai zice așa !

-Dar cum vrei să-ți spun ?

-Robin... așa mă cheamă .

-Mmm... nu știu ... poate îți voi spune așa .

În acel moment apare Derek . Nu știu de ce dar parcă mă topesc , genunchii îmi tremură cănd îl văd . Se uită la mine ciudat ... hainele lui .

-Bună !

Auzind asta îmi vine să sar pe el și să-l sărut .

-Hey !îi zic

-Văd că ai descoperit camera.

-Mda... sper că nu te superi că ți-am luat hainele .

-Nu e nimic .

-Chiar nu e nimic . spuse Robin . Ești super sexy în haine de bărbat .

-Robin !

-Bine , frate ! Am înțeles , e doar a ta!

Looking for youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum