II.

70 4 0
                                    

   Deschizând ușa, am zarit un chip cunoscut. Era unchiul sau, Peter care nu prea îmi placea dar trebuia sa ma descurc cu ce am. Barbatul era undeva la un 40 de ani, deai nu o arata dupa față si trup. Era un barbat frumos, insa tot pe atat de viclean.

-Da , sunt Peter Hale. Cu ce vă pot ajuta ?

-Aș dori să vă întreb dacă...

- Nu voi, din nou , v-am mai spus ca nu știu unde este , nici nu stiu daca a fugit de acasa sau a fost rapit , omorât ... asa ca va rog , plecati.

-Nu , dar ...

-Am spus sa plecati , am spus ca nu stiu unde e , voi chiar nu ati inteles ?

-Despre cine e voba ...?

-Acum faceti pe prostii ?

Lucas se enervase , asa ca l-a luat de guler si l-a trantit de un perete :

-Uite ce e : noi nu stim despre cine e vorba , asa ca nu mai vorbii in dodii si spune concret ce ai de spus , ai inteles ?

Atunci , Peter sa smuls si a zis :

-Sa nu mai pui mana pe mine , animal de Raptulian , ai înțeles ?

-Cum ai știut asta ? întreb eu .

-Treaba mea .

-Ok , atunci daca jucam asa , si eu stiu ca esti un varcolac.
 
-Ce ?! Cum ai stiut ?

-Treaba mea.

-Ok, asa sa fie.

-Cine lipsește ?

-Nepotul meu , Ro...

-Derek ! am zis eu repede .

-Nu , nepotul meu , Robin. Dar... de unde știi tu de Derek ?

-Nu conteaza, dar am nevoie sa stiu unde il pot gasi.

-Ba contează , spune-mi și îti voi răspunde la întrebare...

-Nu , vei spune că sunt nebună și chestii din astea.

-Dragă , nu mi se mai pare nimic ieșit din comun în această lume.Doar spune-mi !

-L-am visat ...

-Nu pot să cred ? Stii ce se intampla daca visezi un vârcolac ?

-Nu.

-E ceva ce ti se va parea o prostie , dar ... e ca si cum universul , destinul vă aduce unul lângă altul, e ceva din chestiile astea pe care le auzi in fiecare zi...sunteti predestinati , suflete pereche, stii tu dintr-astea .
Asemenea prostii nu mai auzisem.in viata mea. Eu sa fiu cu cineva, pentru ca asa imi dicteaza destinul... Prostii. Eu nu aveam nevoie de asa ceva.
-Prostii din astea ... mda, la revedere .

-Nu vrei sa afli unde este ?

-Nu .

-Ba da , vrei . Vrei ca poveste de dragoste din vis sa se indeplineasca , de asta il cauti , pentru ca te-ai indragostitde el .Gandeste-te ! Il urai la început , dar printr-un singur fapt , neimportant , te-ai indragostit de el . E ceva predestinat.

-Nu cred in prostiile astea .

-Am vorbit cu Derek , acum cateva zile si , il cauta pe Robin , dar era pe aproape .S-ar putea sa treaca pe aici.

-Nu imi mai pasa. La revedere.

-Pa.

Mă îndreptam spre mașină și simțeam furia , eram atât de nervoasă încât doream să fac ceva să uit ce s-a întamplat , să lovesc ceva . Era o prostie . "Predestinați" cică.

M-am dus cu Lucas într-un bar și ne-am apucat să bem . Shot după shot după shot . La un moment dat , eram atat de ametita incat am inceput sa plang si sa mi zic toate problemele lui Lucas. Asta a fost un semn pentru el ca era momemtul sa.plecam.

Ascultam muzică la radio lammasina pe care o închiriasem, și cântam împreună și râdeam . Dar, la un moment dat , cineva stătea în mijlocul străzii , în pustietate . L. a frânat cât a putut , dar degeaba , tot l-a luat înainte . Acesta a zburat cam 5 metri dupa care s-a rostogolit tot cam atât . Am sărit imediat din mașină și fugeam spre acel barbat.  Când am ajuns lângă el am observat că e plin de sânge .

-Doamne , ce ne facem dacă moare ? am început eu să plâng .

-Nu moare , nu moare , nu moare . asta spunea Lucas .

Era speriat de moarte . S-a pus pe jos și parcă înebunea.

-Hai să-l luăm cu noi , și vedem noi cum facem .Hai , nu mai fi așa ... mă sperii și pe mine ! Te rog ! Hai , îl luam și mergem la un hotel și stăm acolo până se face bine .

-Dacă se face bine .

-Se va face bine , nu mai gândi negativ . E vina lui , oricum , ce căuta el pe mijlocul străzii?

L-am pus pe bancheta din spate și am început să ne îndreptăm spre un hotel.
-Știi ca ceea ce facem noi este fuga de la locul crimei, nu?
-Ann, nu e mort, deci nube nicio crima.
-Da ai dreptate, e fuga de la.locul accidentului, la fel de serios.










Looking for youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum