Noaptea a venit rapid . Mi-am petrecut toată ziua vorbind cu Derek și cu Robin . Am aflat foarte multe lucruri despre ei , despre incendiul în care întreaga lor familie a ars ; dar și ei au aflat multe despre mine , de fapt ... le-am povestit cam toată viața mea , exceptând unele detalii mult prea intime sau neimportante . Și așa ne-am petrecut toată ziua.
-Katherine !
Nu , nu , nu ! Mă uit în spatele meu și îl observ pe Elliot.
-Elliot ? Ce cauți aici ?
-Kate , am observat că ceva nu e în regulă de vreo 3 zile , așa că am apelat la puteri supranaturale și am aflat ce ți s-a întâmplat. Și îmi pare rău pentru tine ! Asta îți va schimba complet viața.
-Despre ce vorbești ?
-Știu despre vis ! Și e compet... nedrept . Ești obligată într-un fel să accepți !
-Nu , nu sunt !
-Ba da . Sabatul nostru a dat un fel de lege acum câți ani ! Dacá nu accepți , vei muri și tu , nu numai el .
-Ce ?
Uitasem complet să le spun !
-Da! Și am vorbit și cu părinții noștrii și...
-Ce sabat ? întreabă Derek care arăta confuz și totodată nervos.
-Tu trebuie să fi norocosul , dacă se poate spune așa ! spune Elliot.
-Ce sabat , am întrebat ! Aștept răspunsul!
-Kate nu ți-a spus ?
-Ce să-mi spună?
-Suntem vraci.spun eu repede , dorind să se termi e căt mai repede.
-Ce sunt vracii ?
-Un fel de vrăjitori , care au mai multă putere , dar care folosesc mai mult plante decât vrăji.
-Vorbiți mai încolo , acum , Kate am vorbit cu mama și tata și am o veste proastă și una bună. Cea proastă este că te-au negat ca fiind fiica lor , deși știu și le-am spus și eu că nu e vina ta ; iar vestea bună e că după ce faci ceremonia nu vei mai fi în famile cu noi , daci nu vei mai fi nici în sabat și-ți vei putea în sfârșit folosii puterile.
-M-au negat ?
-Da , dar asta nu contează!
-Ai dreptate , nu contează. Oricum am fost oaia neagră a familei dintotdeauna .Altceva ? Alte vești ?
-Am văzut la timp ce ți s-a întâmplat și am realizat că de acum vei sta aici , așa că ți-am adus o parte din lucrurile tale .
-Mulțumesc!
Și încep să plâng . Elliot vine și mă ia în brațe .
-Katherine , nu mai plânge ! Totul va fi bine ! Norocoaso ! Ai voie să-ți folosești puterile .
- Așa va fi de acum încolo ?
-Da... și știi ce e cel mai rău ? Mi s-a interzis să mai vorbesc sau să vin la tine după asta .
- Cum poate cineva să fie atât de rău ?
-Nu știu ... sper că nu se moștenește...
Și atunci am început să râd .
-Și eu la fel!
Nu a mai durat mult și fratele meu a plecat , despărțirea a fost cea mai dureroasă , dar m-am abținut să plâng .
- Ai grijă de ea ! Este foarte fragilă la toate capitolele ! a spus Elliot înainte să intre în mașină , strângând mâna lui Derek .
-Am observat !