Aud vorbe . Frânturi de conversații .Încep să simt totul : simt că e foarte frig , aud cum plouă afară , simt că sunt pe un pat, învelită.Deschid ochii și văd un tavan alb .Aud vorbe :
-Derek , stai în cameră cu ea ! Dacă se trezește și pleacă ce te vei face ? Cum o vei regăsi ?
Ăsta era Robin.
-Nu , nici măcar nu știu cum o cheamă, și la cât de grăbită era cred că nu dorea nici măcar să mă cunoască. O lasam in pace, nu o fortam cu nimic.
-Ba voia să te cunoască , doar de ce crezi că a venit ? Te-a căutat ! A devenit așa doar când a auzit partea cu suflete pereche , care pare o prostie .Uita-te la ea , e doar o fetita care probabil îi e frică de angajamente , dar totuși , tot pentru tine a venit . Eu zic să îi arăți puțină afecțiune , să i se pară totul frumos , să faceți ceremonia și gata după aia , nu mai are cum să te lase .Ce zici ?
Recunosc vocea , Peter .
-Asta înseamnă să o păcălesc , și nu voi face asta .
-Atunci trebuie să faci ceva , repede ! Mai ai două luni doar până va trebui să...
-Voi încerca, dar nu o pot obliga! Dacă vrea , bine , iar dacă nu...
-Nu e nici un dar ... va spune Da, și te va ajuta , cum m-a ajutat pe mine!
-Robin , aici e vorba de un angajament pe viață , nu e o glumă. Și oricum , acum nu mă preocupă asta , acum vreau să știu de ce a leșinat .
-Cred că s-a panicat , știi tu trei bărbați , o fată și o întreagă casă la dispoziție .
-Peter!
-Ce ? Nu trebuie să cel mai deștept om din lume ca să-ți dai seama că e foarte frumoasă.Derek , dacă te acceptă... ai dat lovitura .
Nu pot să cred că a zis asta !
Ce să accept ?Ce ceremonie ? De ce mai are două luni până să ce ?Angajament pe viață? Pentru toate aceste întrebări am doar trei cuvinte : What the hell !
Mă ridic și observ că sunt într-un dormitor , mă uit pe geam , sunt la etaj .Cine m-a adus aici ?E atât de frig , nu am nimic în picioare , m-au descălțat.Mă îndrept spre ușă și o deschid .Observ că toți 3 sunt la ușă. Acum toți trei se uită la mine
-Hei!
-Heeei ! Bună dimineața , frumoasa din pădurea adormită! îmi spune Robin în timp ce mă ia de mână și mă îmbrățișează.
-Nu mă atinge , trădătorule ! Vrei să mă păcălești după ce te-am ajutat ?
-Ai auzit ?
-Da.
-Tot ?
-Nu știu , dar am auzit destule .
-Ce ai auzit ?
-Ceva să mă păcăliți , să fac nu știu ce ceremonie , că dacă nu Derek mai are două luni , până la ce , nu știu , trebuie să accept ceva , Peter crede că m-am panicat pentru că... nu mai continui , dar ca să știe nu m-am panicat , nu sunt doar o fetiță , nu mi-e frică de angajamente.
-Deci cam ai auzi tot ...
-Da , am auzit destul încât să aflu personalitatea fiecăruia .
-Da ... și cum suntem ? întreabă Peter .
-Tu ești plin de sine , un șarpe , te simți irezistibil , deși nu cred că ți-a mai vorbit vreo femeie în afară de mine în ultimele luni , dacă nu , ani .Robin e un trădător , care mă crede atât de ușor de păcălit iar Derek...