Deschid ochii, e dimineața. Derek stă pe cealaltă parte a patului , neatingându-mă .
Mă ridic și mă pornesc spre baie . Deschid ușa , încet , ca să nu-l trezesc . Fac o baie lungă după care mă duc în fața oglinzii . Am sânge pe buze , le-a mușcat prea tare , dar cu toate astea îmi place așa că le las așa . Chiar sunt prea fragilă , la toate capitolele . Îmi usuc părul cu prosopul și mă uit în continuare în oglindă . Ce multe s-au întâmplat în ultimele zile , prea multe . Vocea mea interioară îmi spune că ceva este in neregulă , dar nu o las să mai vorbească . Ies din baie doar cu prosopul pe mine și mă duc spre dulap să mă îmbrac .
Încă doarme . Acum , dilema cea mai mare a unei femei : cu ce mă îmbrac ? Iau o pereche de blugi și o cămașă . Nimic special . După ce termin toată rutina de dimineață , mă duc și descui ușa și apoi trag draperiile . Lumina scaldă camera . Afară e cald. Anormal ... e DC...
Mă duc și îmi verific e-mailurile . Nimic important . Mă plictisesc. Așa va fi oare de acum încolo ? Sper că nu . Mă apuc să lucrez la un nou personaj pentru Magic World. Timpul trece foarte repede și la un moment dat îmi ridic privirea și observ că este deja ora 14: 23 . Ce? Atât de repede trece timpul când lucrezi ? Derek încă doarme ! Gata , îi ajunge ! Mă duc să-l trezesc . Îl sărut pe creștet , apoi pe obraji , pe bărbie , apoi pe buze . Atunci , instantaneu se trezește !
-Bună dimineața !
-Dimimeața era când m-am trezit eu , acum e amiaza !
-Mulțumesc că m-ai trezit tocmai acum!
-Cu plăcere ! Haide , nu mai lenevi ! Avem treabă azi . Nu ai dormit azi-noapte ?
- Aș fi dormit dacă cineva m-ar fi lăsat .
-Haide odată! Treci și te îmbracă , spală și mai ai tu de făcut !
Și spunând asta trag plapuma . Îl observ în întreaga lui goliciune . Mă întorc și mă prefac că nu sunt rușinată . Mă prefac că mai fac ceva la laptop . Și de la a mă preface , am ajuns chiar la a lucra pe brânci. Nici nu am observat cum timpul a trecut , din nou .
La un moment dat , am auzit cum Derek m-a strigat , la ușă , arătându-mi că este gata de plecare . Oare de cât timp a terminat ?
-Te-am mai lăsat să lucrezi , dar nu mai terminai .
-Trebuia să mă anunți că ai terminat . Stai un pic !
Și mă duc și deschid micul cufăr din argint .
-Ce ai acolo ?
- Inele , lănțișoare... chestii de valoare . De ce ?
- E din argint cutiuța.
-Da , este .
-Haide , numai lenevii.
-Vin !
Îmi pun un lănțișor simplu și am plecat .
-Ce trebuie să facem la ceremonia asta ?
- Un fel de jurământ .
- Și de unde îl iau ?
- Nu îl iei de nicăieri . Tu îl faci pe loc.
-Aham ... și unde mergem ?
-În pădure .
-Aaa.
-Hei , v-ați gândit și voi să vă treziți ? ne spune Robin .
-Da , probleme?'îi răspund eu .
-Nu ! Am mai uitat să-ți dau aseară ceva !
Și îmi arată o punga , care aparent e plină cu pantofi . Ce bine ! Îmi aleg niște balerini și ne pornim spre pădure.