Razele soarelui intra timid printre perdelele negre, conferind camerei un aer misterios. Dar stai...eu nu am perdele negre! Unde sunt?! Deschid incet ochii si observ imediat o silueta care se plimba prin camera. Cand simt insfarsit ca pot vorbii, intreb hotarata silueta:
-Ai de gand sa faci gaura in podea?
-Te-ai trezit! spune Andrew se pare.
-Mersi ca mi-ai zis. Nu mi-as fi putut da seama fara ajutorul tau. ii spun ironica
-Nu e momentul sa faci pe ironica! Ai stat inconstienta mai mult de trei zile, dupa ce ai avut un cosmar si te-ai trezit ca arsa.
-Trei zile?! Acum nu ma mir ca mi-e atat de foame. spun umpic mai incet.
-Pai atunci hopa sus si sa mergem sa hranim printesa.
M-am ridicat observand ca sunt inca imbracata cu aceleasi haine, deci inseamna ca nu au vrut sa ma schimbe. Imediat cum ma ridic ajung mult prea repede langa usa, exact cand cineva s-a hotarat sa o deschida, iar eu am dat cu capul in ea, cazand jos.
-Mathew nu cred ca mai trebuie sa stau intinsa. ii zic amuzata.
-Sam! Te-ai trezit! Te simti bine? Si scuze pentru usa, dar am adus mancare. spune si scoate de la spate sase pungi pline cu sange. Vai ce bine arata sangele ala...stai ce?! Sange?!
-De ce e sange in pungile alea?! intreb terifiata.
-Dar ce vrei sa mananci? Nu-mi spune ca o sa fii "vegetariana". imi spune Mat arogant.
Ignorandu-l, ma apropii de el si iau o punga de sange, care se pare ca e AB pozitiv. Nici nu o vad bine ca o musc si sug tot sangele. Dupa ce golesc punga imi dau seama ca am caninii mult mai pronuntati, dar imediat se retrag inapoi.
-Oh, asta a fost bun! spun satisfacuta.
-Sam, cum Dumnezeu ai putut face asta?! intreaba Andrew speriat.
-Am simtit ca mi-e foame si se pare ca am mancat. Si daca te referi la faza cu coltii, au iesit singuri. spun ca si cum ar fi ceva banal, dar dupa fata baietilor sigur am facut ceva gresit.
-Deci vrei sa spui ca ti-ai potolit foamea, ca nu te dor gingiile si ca nu esti speriata? intreaba Mat cu o fata confuza.
-De ce as fi speriata? Eu am vrut sa ma transform, va amintiti?
Baietii se uita unul la altul, apoi la mine si din nou unul spre altul. Incep sa ii aud cum isi vorbesc in soapta:
-Numai eu ma gandesc la o posibilitate? intreaba Andrew.
-Si eu ma gandesc la asta. il aproba Mat.
-Puteti sa nu mai susotiti?! tip la ei
Imediat cum am strigat asta, baietii s-au uitat speriati la mine ca si cum as fi auzit ceva ce nu trebuia. Ok? Ce Dumnezeu se intampla cu ei?! O sa innebunesc pana la urma.
-De ce ne-ai auzit?! intreaba cu o fata terifiata Mat.
-Pai vorbeati in soapta, si eu v-am auzit. Ce-i asa interesant?
Dupa ce se mai uita mirati la mine cateva secunde, ies din camera fara sa mai spuna ceva. Asta chiar a fost ciudat. Incercand sa ignor asta, ma duc sa fac un dus. Se pare ca sunt in camera lui Andrew, fiindca toate gelurile de dus miros a Craciun. Dupa ce ies din dus imi dau seama ca nu am alte haine, in afara de rochie asa ca iau un prosop pe care il pun in jurul meu si ies, mergand spre dressing-ul din camera. Cum deschid usa, sunt izbita de mirosul inconfundabil al lui Andrew. Dupa ce imi iau lenjeria intima pe care o aveam, ma decid sa iau doar un tricou. Oricum imi vine pana la jumatatea coapselor, si poate fi confundat usor cu o rochie.
Iesind din camera si coborand pe scari, simt mirosul metalic ca ma ispiteste pana in bucatarie. Ajung acolo in mai putin de cateva secunde, folosindu-mi noua abilitate. Intru si sunt intampinata de baieti si de cele doua cani din fata lor, baietii avand niste fete foarte serioase.
-Sam, trebuie sa vorbim. spune Mat, care se ridica si imi cedeaza mie locul.
-Ok, va ascult. spun eu foarte increzatoare.
-O sa o spun eu. Andrew spune, putin retinut. Tu, Sam, ai fost adoptata.
-Poftim?! Asta e imposibil! Atunci cine sunt eu?!
~~~**~~~
Deci, am destul de multe de zis :))
1. Imi pare extrem de rau ca nu am mai postat, desi ar fi trebuit. Se pare ca eu duc lipsa de timp.
2. As vrea, daca vreti si voi, sa lasati pareri sau idei sau orice va trece prin cap. Vreau sa vorbim :)))
3. Va multumesc de sute de ori pentru toata voturile si citirile <3 Sa stiti ca va iubesc <3
4. Asta e ultima. O sa incep sa postez mai des pentru ca a venit vacanta si voi termina miercuri cu examenele ~da, sunt a opta~ asa ca voi avea timp liber.
Astea fiind spuse, scuze pentru eventualele greseli, n.am corectat si...see yaa <3
CITEȘTI
Troubles
RomanceOricine se indragosteste, dar niciodata nu poti stii in ce probleme intrii cand vine vorba de dragoste. Samantha si Bella vor afla pe pielea lor ce inseamna problemele in dragoste.