Paai...sa zicem ca sunt putin ocupati

77 3 0
                                    

  M-am intors si in fata mea era Andrew.  

    Andrew's POV:

  Era in fata mea putin speriata probabil asteptand sa-i explic de ce a trebuit sa urc. Mi-am facut curaj sa vorbesc si i-am spus:

  -M-au trimis Ben si Bella aici dar sincer nu m-a deranjat deloc.

  Am vazut-o zambind subtil si s-a asezat pe pat strangand o perna.

  -Si ei ce fac? m-a intrebat suspicioasa.

  -Paai...sa zicem ca sunt putini ocupati, am ras iar ea m-a acompaniat.

    Samantha's POV:

  Dupa ce m-am prins ce a vrut sa zica Andrew, m-am gandit sa ma duc sa le stric distractia. I-am facut semn lui Andrew sa ma urmeze si am coborat usor scarile incercand sa nu facem galagie. Cand am ajuns in sufragerie, i-am vazut atat de prinsi in sarutul lor incat nici nu ne-au auzit. Cand ne-am facut prezenta printr-un tusit ironic, i-am vazut cum s-au inrosit putin si au fugit repede in bucatarie ca sa nu ii mai vedem. Imediat cum au plecat, eu si Andrew ne-am asezat pe canapea razand.

    Bella's POV:

  Nu-mi vine sa cred ca Andrew nu ne-a ascultat rugamintile. Dar nu ma mir, cred ca Sam sigur s-a rugat de el si cum el nu ii poate rezista s-a lasat pagubas. Dar totusi n-as fi vrut ca Sam sa afle asa, desi ma bucur ca a aparut ca altfel sigur ajungeam si la altceva. Nu e ca si cum as fi virgina dar nu imi place ca baiatul sa ma arunce in pat de la prima "intalnire". Il vad pe Ben putin nelinistit si ii fac semn ca totul va fi bine si ne-am hotarat sa ne intoarcem in camera fara sa dam explicatii. Dar exact cand am intrat i-am vazut pe cei doi porumbei aproape sarutandu-se, noi stricandu-le momentul. Imi pare rau ca nu i-am facut sa se simta cum ne-au facut ei pe noi, ei incepand doar sa rada pentru a ajunge sa ma rusinez eu.

     ~~~•••~~~

    Samantha's POV

  Au trecut doua ore de la incidentele cu saruturi si se pare ca tocmai s-au format doua cupluri. Eu cu Andrew si Bella cu Ben. Obisnuindu-ne unii cu altii, eu si Andrew ne-am apucat sa facem glume despre porumbeii din fata noastra care imediat cum se uitau unul la altul roseau si lasau capul in pamant. In zece minute somnul ne-a furat pe toti si ne-am hotarat sa ne culcam. Desigur ca am dormit fiecare cuplu intr-o camera, eu cuibarindu-ma la pieptul lucrat al prietenului meu, gandindu-ma ca maine va fi o noua zi de scoala.

***
In poza este Andrew. Incerc sa ma revansez pentru capitolul extrem de scurt.  ^_^

TroublesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum