Draga jurnalule,
Inca nu-mi vine sa cred ca voi ramane aici pana la sfarsitul anului scolar! Ma bucur atat de mult ca in sfarsit vom ramane in Los Angeles un an intreg. Pana acum cel mai mult am stat in California, dar pana si acolo am stat cam 3 luni...Noroc cu Bella, prietena mea, care in tot acest timp s-a mutat dupa mine...Ma mir ca tatal ei a vrut sa vina cu mine, mama si Bella, dar cine stie..poate se infiripa ceva.
Si cu asta inchid jurnalul si il pun la loc sigur in sertarul biroului sub alte trei carti, imi asez parul roscat ~daa, spre surprinderea tuturoor, e naturaal~, machiajul e unul discret dar totusi punandu-mi in evidenta ochii ciocolatii, iar tinuta e una lejera, asta insemnand blugii mei preferati, cu un maiou alb cu semnul peace, geaca de piele si o pereche de conversi. O aud de la etaj pe Bella:
-Samanthaa!! Vrei sa intarziem din prima zi?!
Ea chiar crede ca o sa zic da?! Mereu am fost cea care are note excelente dar care se si integreaza foarte bine.
~~~•••~~~
In fata liceului suntem intampinate de cativa elevi, dar ca de obicei Bella pune ochii pe un baiat. Pare dragut, e inalt, blond, ochi verzi si cu niste gropite criminale, mi se pare numai bun pentru ea, Bella fiind mai inalta ca mine, blonda, cu ochi albastri si desigur ca are si ea gropite. Spre surprinderea Bellei si eu am pus ochii pe cineva, este chiar baiatul cu care vorbeste blondul ei. Este bruten, cu ochi albastri si cum s-ar putea sa traiasca fara acele gropite superbe?! De ce doar eu n-am gropite?! :(
Pana sa ne facem curaj sa vorbim cu ei, directorul a inceput sa isi tina discursul, noi asteptand sa fim impartiti pe clase si din fericire ~pentru mine si Bella~ am nimerit cu cei doi in clasa.
Ajunse in clasa ne-am asezat in banca amandoua, afland ca o sa fim asezati dupa cum vrea dirigintele, eu nimerind cu blondul Bellei pe care se pare ca-l cheama Ben, iar Bella sta in spatele meu cu prietenul lui Ben pe care il cheama Andrew. Dupa ce am facut cunostinta intre noi si cu dirigintele care se pare ca e profesor de istorie, am putut pleca acasa, facand schimb de numere de telefon cu Ben si Andrew.
Cum am ajuns acasa, i-am si sunat pe baieti sa vedem daca vor sa vina la un film, oricum se pare ca mama si tatal Bellei sunt plecati si cand am sunat au zis ca nu vin toata saptamana. Baietii au spus ca vin intr-o ora, noi avand timp sa pregatim tot si sa ne si aranjam. Am ales sa ma imbrac comod...o pereche de colanti, un tricou lung pana la fund umpic decoltat, nelipsitii mei papuci de casa cu capete de iepure, iar parul l-am prins intr-un coc extrem de simplu.Bella se pare ca a preferat ceva mai sexy...o pereche de pantaloni foarte scurti cu o bluza decoltata care ii pune in evidenta bustul generos, iar parul si l-a strans intr-o coada de peste.
~~~•••~~~
Cand au ajuns baietii, totul era gata, inclusiv filmele au fost alese. Am inceput sa ne uitam la Friends with benefits, iar pe la mijlocul filmului am urcat repede in camera mea sa aduc cateva perne. Dupa ce am gasit pernele am auzit usa dar n-am bagat de seama, ma gandeam ca e Bella, dar parfumul masculin mi-a cam spulberat visele. M-am intors si in fata mea era...
~~~~~*******~~~~~
Deeci, am scris si eu un capitol...nu stiu cat de bine ma descurc dar sper sa ma "gaseasca" cineva cu experienta si sa-mi zica unde si ce gresesc. Daca mai gasiti greseli, scuze dar se scrie cam greu pe telefon.
CITEȘTI
Troubles
RomanceOricine se indragosteste, dar niciodata nu poti stii in ce probleme intrii cand vine vorba de dragoste. Samantha si Bella vor afla pe pielea lor ce inseamna problemele in dragoste.