Transformarea

17 3 0
                                    

Sam's POV:

Tatal meu nu este mort. Cum se poate asa ceva?! Poate Bella nu isi aminteste bine sau poate doar rade de mine. Asta nu mai conteaza, acum trebuie sa vorbesc cu Andrew si Mat sa ma transform azi, fiindca nu vreau sa mai astept. Imi iau telefonul si il sun pe Andrew:

-Alo?

-Hey Andrew, ce faci?

-Sam?! Uite, bine. Ce s-a intamplat? Esti bine?

-Da, da. Nu-ti face griji. Te-am sunat sa-ti spun ca vreau azi sa devin ca voi. Mi s-au intamplat prea multe. Macar un lucru bun sa patesc si eu.

-Bine, te inteleg. Nu o sa te intreb ce ai patit, pentru ca stiu ca nu o sa vrei sa imi zici, dar oricum sa stii ca daca o sa cauti un umar pe care sa plangi voi fi aici pentru tine. Si...cand vii?

-Pai ma schimb si vin acum. Tu pregateste ce iti trebuie si anunta-ma daca ai nevoie de ceva. Te pup.

-Te astept. Te pup si te iubesc!

Dupa asta a inchis fara sa ma lase sa ii mai spun ceva. Acum trebuie sa vad cu ce ma imbrac. Iau o pereche de jeansi, o bluza cu maneca lunga neagra, bocanci in picioare si geaca de piele. Ma duc sa o anunt pe Bella de planurile mele si ies pe usa fara sa mai vad ce are de zis. Imediat cum ajung afara, ii vad masina lui Andrew. Intru si il vad si pe Mat pe scaunul de langa sofer. Dupa ce ii salut, ma intorc spre geam si privesc plictisita stalpii de iluminat. Oare o sa doara transformarea? Oare o sa dureze mult? Ce va trebui sa fac? Ma vor ajuta baietii?

-Sam, mai rar cu gandurile, te rog. imi spune Andrew zambind dulce.

-Ca de nu, ce? intreb nervoasa. Sincer, nu stiu de ce sunt atat de nervoasa. Poate emotiile isi spun cuvantul.

-Sam, linisteste-te. Nu o sa se intample nimic rau. a incercat Matt sa ma linisteasca.

Restul drumului baietii au vorbit intre ei, dar nu am mai fost atenta. Mi-am rezemat capul de geam si am incercat sa ma linistesc. Inca ma intrebam cum va decurge transfornarea. Vreau sa stiu macar daca va durea sau nu.

-Depinde de persoana, Sam. La unii a fisr dureros, la altii nu. Si transformarea nu e foarte complexa. O sa vezi.

Dupa ce Andrew a reusit sa ma linisteasca, am ajuns la casa lui si am coborat toti. Cand am intrat. baietii au inceput sa aseze tot ce le trebuie pentru transformare. Dupa multe pregatiri, Andrew a venit sa imi spuna ca au terminat si ca ar trebui sa ma pregatesc si eu, asta insemnand sa ma schimb intr-o rochie alba pana la genunchi si sa raman desculta si nemachiata. Dupa ce m-am schimbat baietii m-au pus sa stau in mijlocul unei camere goale unde se afla doar o masa. Pe ea stateau un pumnal, un bol si prosoape.

-Sam, fii atenta la ce iti voi explica. Totul trebuie sa fie perfect. Ce voi spune eu, tu vei spune despre tine, ai inteles? incearca Mat sa imi explice.

Dupa ce am afirmat l-am intrebat: -De ce tu vorbesti?

-O sa vezi. imi spune Mat. Acum repeta asa cum ti-am explicat: Eu, Mathew Adams ofer privilegiul Samanthei Rosse de a devenii una dintre noi.

Cu emotii am inceput: Eu, Samantha Rosse primesc privipegiul de la Mathew Adams de a devenii una dintre ei.

Imediat cum am spus ultimul cuvant, partea de jos a rochiei pana la brau a devenit rosie ca sangele. Dupa ce s-a intamplat asta, Andrew a mers spre bol spunand urmatoarele cuvinte: Eu, Andrew Wiggin imi iau indatorirea de a devenii protectorul Samanthei Rosse, pazind-o atat de prieteni, cat si de  dusmani pana la sfarsitul vietii. Dupa aceste cuvinte, isi face o taietura la incheietura stanga si lasa sangele sa curga in bol. In acelasi timp rochia mea inrosindu-se ca si cum pe ea ar fi picurat sangele, pana a devenit complet rosie. Dupa ce a terminat, mi-a facut semn sa ma apropii.

-Acum spune ce am spus eu, dar despre tine, ca ma primesti ca protector, ma asculti si respecti. Dupa va trebui sa faci ce am facut si eu. mi-a explicat Andrew, eu abroband printr-un semn din cap.

-Eu, Samantha Rosse il primesc ca protector pe Andrew Wiggin, ascultandu-l si respectandu-l pana la sfarsitul vietii. Dupa ce am zis astea, mi-am crestat pielea si am strans pumnul pentru ca sangele sa curga mai rapid. Cand vasul s-a umplut aproape complet, m-am oprit si taietura mi-a disparut.

-Pentru ca ritualul sa fie complet, noi doi trebuie sa bem sangele ca legaturaa dintre noi sa fie completa. m-a informat Andrew.

Cand am auzit am inghitit in sec. Dar nevrand sa comentez, am aprobat. Andrew a pus sangele nostru amestecat in doua pahare inalte si mi-a dat mie unul. Dupa ce mi-am facut curaj am pus buzele pe marginea paharului si imediat am simtit gustul metalic al sangelui. Cand am terminat, i-am dat paharul si am vazut ca el deja terminase.

-Finalul s-ar putea sa doara sau nu, depinde de tine. Dar trebuie facut neaparat de mine. imi spune Mat. Vei avea iar de repetat dupa mine.

-Ok, hai! i-am raspuns cu siguranta.

-Pentru ca ritualul sa fie complet si legatura perfecta, va avea loc muscatura.

-Pentru ca ritualul sa fie complet si legatura perfecta, va avea loc muscastura. am repetat cu putina reama nestiind ce se va intampla.

Mat vine spre mine, imi arata cum sa tin capul pentru ca el sa aiba destul loc, apoi isi scoate coltii, apropiindu-se de gatul meu. Imediat simt cum coltii lui imi apasa pe piele si imi fac singura curaj sa nu tip de teama. Dar in loc sa ma doara, imi place, iar fara sa imi dau seama las sa imi scape un geamat de placere. Imediat cum Mat aude si se opreste, eu incruntandu-ma si spunandu-i:

-Hey? De ce te-ai oprit?

-Pai, gata. Si cred ca esti prima persoana care in loc sa tipe de durere, tu ai inceput sa gemi. spune Mat amuzat si apoi se uita mirat la rochia mea.

Imediat ma uit si eu. Il inteleg de ce e asa de mirat. Rochua mea in loc sa fie rosie ca pana  acum, a devenit neagra. Oare ce inseamana asta?!

-Andrew, tu ii poti citi gandurile? intreaba Mat umpic panicat.

-Normal, doar sunt protectorul ei. Tu nu poti?!

-Pai, nu. O sa ne dam seama ce inseamna si asta, la fel si rochia neagra. spune Mat aparent calm.

-Acum mai trebuie sa fac ceva? intreb nerabdatoare.

-Un lucru. Prima noapte transformata, va trebui sa dormi cu protectorul tau. imi spune Mat ezitant.

-Poftim?! tip si eu si Andrew.

TroublesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum