Pot sa-ti explic!

26 2 0
                                    

Andrew's POV:

Am incercat sa nu ii dau una lu' Mathew cand am auzit ce m-a intrebat. Bine, poate Sam seamana si ar putea fi dar cred ca ar fi trebuit sa ma intrebe in privat. Mai mult ca sigur va urma un interogatoriu din partea lui Sam si nu voi sii ce sa ii spun fara s-o supar. Lui Mat i-am raspuns scurt:

- Nu!

I-am vazut privirea confuza a lui Sam dar nu stiam ce sa-i zic. Cum puteam sa-i zic adevarul?! M-a intrebat din priviri ce se intampla dar m-am facut ca nu o vad si am continuat sa ii trimit sageti cu privirea lui Mathew. Vazand ca nu zic nimic, Sam s-a departat de mine si a inceput sa fuga. Acum ce fac?!

-Sam! Intoarce-te! Te rog!

Era prea tarziu. L-am vazut pe Mathew ca nu intelege nimic dar acum chiar nu ma interesa, vroiam doar sa o vad pe Sam si sa clarific lucrurile cumva. Alerg pe urmele ei si ajung in sala de sport. O vad in brate la Bella plangand. Mi se rupe sufletul vazand-o asa. Am incercat sa ma apropii dar imediaf cum Bella m-a vazut mi-a aratat din priviri ca mai bine as sta de-oparte. Mi-am dat seama si am iesit, lasand-o pe iubita mea plangand. Acum trebuia sa ma ocup de Mathew.

Sam's POV:

Ma simteam oribil. Parca cineva mi-a aruncat in fata cel mai mare adevar. M-a mintit! Chiar din prima zi. Si asta doar fiindca am fost acolo, altfel nu aflam niciodata. Dar...eu ce am aflat pana la urma? Eu stiu doar intrebarea acelui baiat, dar nu stiu la ce se referea. La ce se referea "ca si ei"? Vreau neaparat sa aflu tot, dar cum fac asta? M-am gandit si am vazut-o pe Bella oftand asa ca am luat-o pe ea la interogatoriu.

-Bella, cine era baiatul ala?

-Mathew, este o...persoana mai speciala pentru noi. a spus Bella ca la final sa-mi arate acel zambet care ma inducea in eroare

-Pai...la ce se referea prin "ca si ei"?

-Asta ar trebui sa o lamuresti cu Andrew, eu nu pot sa-ti spun nimic in plus. Imi pare rau.

Suparata de raspunsul ei m-am ridicat si dupa ce mi-am luat ramas-bun de la Bella, am alergat in cautarea lui Andrew, injurand ca am tocuri. L-am gasit in sfarsit in curtea liceului cu Mathew langa el, care parea ca isi cere scuze. Cum m-a vazut, Andrew a inceput cu scuzele, dar chiar nu vroiam sa i le ascult, asa ca i-am taiat-o spunand:

-Cine e el -aratand catre Mathew- si de ce a intrebat daca sunt ca voi?

-Sam...Nu stiu cum sa-ti explic dar...

Nu apuca sa termine caci Mathew il intrerupe:

-Buna Sam, imi pare bine sa te cunosc. imi intinde mana si imi arat acel zambet de milioane, acompaniat de cele mai zglobii gropite.

-Buna Mathew. Acum ca ne cunoastem, imi explica si mie cineva ce se intampla aici?!

-Uite...incepe Mathew. Iti promit ca it voi explica personal totul doar daca imi promiti si tu ca orice aflii aici nu te vei duce sa spui cuiva.

-Bine, bine. Promit!

-Dar mai e un lucru care nu o sa-ti convina atat de mult....incepe Andrew cu putina frica in glas.

-Ce?! spun speriata

-Pai, odata ce aflii va trebui sa intri in "lumea noastra". incearca Mathew sa-mi explice

-Bine, ma risc doar daca asta inseamna sa respir in continuare. spun incercand sa destind atmosfera.

-Pai...hai sa ne vedem acasa la mine si Mathew iti va explica tot ce vrei. se ofera Andrew

-Da, dar eu nu stiu unde stai. Pana acum doar tu ai venit la mine.

-Atunci voi venii sa te iau eu de la tine dupa ore.

Se apropie sa ma sarute, dar imi retrag fata spunandu-i:

-Inca sunt extrem de suparata pe tine!

-Pot sa-ti explic! a spus sperand ca va indrepta ceva.

-E cam tarziu deja. Se pare ca pana la urma s-a hotarat prietenul tau sa-mi explice tot.

Astea fiind spuse m-am intors, mergand spre urmatoarea ora, auzindu-l cum incepe sa se certe cu Mathew.

Andrew's POV:

Cand am vazut ca si-a ferit fata, am simtit cum inima mea se rupe in mii de bucati si sunt azvarlite departe incat nu le voi mai putea prinde vreodata. Un singur lucru mi-a trecut prin cap:

-Pot sa-ti explic!

-E cam tarziu deja. Se pare ca pana la urma s-a hotarat prietenul tau sa-mi explice tot.

Imediat cum am auzit, am simtit cum furia ma cuprinde complet si ca vreau sa-i "colorez" putin ochiul lui Mathew ca data viitoare sa nu se mai bage unde nu-i fierbe oala. Mi se pare ciudat cum intr-o singura seara m-am atasat atat de mult de Sam si mai mult ca sigur atunci cand va pleca voi simtii cum toata viata mea e in zadar. Il vad in spatele meu pe Mathias care pur si simplu priveste uimit la toata scena, incercand sa-mi spuna ceva. Ma intorc spre el, aruncandu-i sageti din priviri, el incercand sa imi spuna propabil ca ii pare rau, dar acum nu vroiam sa aud scuze, vroiam sa vad sange.

Mathew's POV:

-Sa te aud! imi "porunceste" Sam. Ma gandesc bine si il vad pe Andrew care mai are umpic si omoara chiar acum. Trag aer in piept si imi fac curaj sa ii zic.

-Pai nu stiu cu ce sa incep...Ai observat propabil un comportament diferit la mine, Andrew si Bella, nu-i asa?

-Bella nu, dar la voi doi cu siguranta! spune Sam cu ura si uitandu-se urat la Andrew.

Sam's POV:

Il vad pe Mathew cum isi face curaj sa-mi spuna si ma gandesc ca poate e ceva grav si ar fi trebuit sa nu intreb.

-Pai o sa iti zic direct...Noi trei -el, Andrew si Bella- suntem...vampiri.

-Poftim?!

***
In poza il aveti pe Ben ^ω^ Sper ca va place cum arata :))

TroublesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum