~5~

135 9 5
                                    

Sabah sinir bozan alarm sesiyle uyandım. Yüzümü yıkayıp saçımı taradım. Çantama bir kaç defter kitap koyduktan sonra dolabın başına dikildim. Üstüme Altıma bordo rengi kot pantolon,beyaz yazan tişörtümü giydim. Ve son olarak siyah converse& deri ceketle tamamladım kombinimi. Parlatıcı eyeliner kalem üçlümü sürüp çantamıda alıp çıktım. Okula vardığımda bahçeye şöyle bir göz gezdirdim. Nehiri göremedim. Usulca sınıfa çıktım. Kulaklığımı alıp taktım. Ve sia-chandelier açtım. Daha şarkı yeni bitmiştiki Nehirin Damlaaa diye bağıran sesini duydum." Ne varr?" Diye sordum sinirimi belli etmemeye çalişarak.

"Hiiiç"

"Of nehir ne zaman hiiiç desen altından birşey çıkıyor.?

"İyi tamam be söylicem ama kızmak yok?"

"Tamam söz hadiii"

"Bugün kızlarla pijama partisi yapıcaz.- "eeeee"

"Sözümü kesmede anlatayım. Senin böyle şeyleri sevmediğini biliyorum ama seninde gelceğine söz verdim gelirsin değil mii?" Dedi şirin gülümsemeye çalışıp başaran nehir :D.

"İyi tamam "deyip sırama grperi döndüm uf hiç dinleyesim kalmamıştı. Telefonu çantama atip sıraya gömüldüm. Etrafa bakıyordum. Ve deniz geldimi diye merak ediyodum. Bizimkilerde geliyodu. Neredeyse bütün sınıf gelmişti. Bi kaç kişi hariç. Aman bananeee deyip etrafa mal mal bakmayı kestim. Sıkıldığım için kaldırdım kafamı. Tip tip nehire baktım. "Ders ne" dedim. Bıkmışcasına! O da bana bakıp mate- derken gıcık matematik hocamız içeri girdi ve "günaydın çocuklar" dedi soğuk bir tavırla.

Bizde onun gibi soğuk kalarak gür bir sesle "saol" dedik.

Denklemleri işliyorduk. Taaa 7. Sınıftan beri ve kare kökler ne işimize yarayacaklardıki?

Cidden salak olan ben el kaldırdım. Ciddi ciddi matematik ne işimize yarıyo? Dicektim.

Hoca tahtaya denklemi yazıp arkasını dönünce bana bakarak "evet" dedi.

Biraz ürkek biraz alaycı bakışlarla hocaya sordum. Acaba hayatımın okul hayatımın hatasını mı yapıyorum uf neyse. Söze başladım bir kere. Hadi bismilllah :D

" hocam afedersinizde matematik hayatımızın neresinde toplama çıkarma tamamda denklemler? Onlar ne işe yariycak? Dedim cevap bekleyen ürkek bakışlarla.

Hocada öyle kaldı nerden çıktı lan bu soru der gibi bakıyor. Bense ürkekliğimi üstümden atmış bir şekilde gülmemek için zor duruyordum.

Dudaklarımı birbirine bastırdığım zaman hoca dönüp :

"Sen söyle bakalım matematik hayatın neresinde?"

Biraz uzun bir cevap olabileceği için nefes alıp söze başladım. Sanki çok ciddi bir iş yapıyordum. Uf allahım sonumu hayret :p.

" matematik yüreğimizi bölerken, kafamızi toplarken, birini hayatımızdan çıkarırken, kafamızı duvarlara çarparken lazım olur dedim. Ve sınıftaki garip bakışları üstümde hissettim. Nehirin de bana gözlerini pörtletmiş bir şekilde baktığını gördüm sevimli gülümsemeye çalışarak. Hala öyle baktığını görünce "nee?" Anlamında gözlerimi iyice açıp kafamı salladım.

Bişey yok bakışını takınıp önüne dönünce bende önüme döndüm. Hafifçe kafamı denize çevirdiğimde bana baktığını gördüm. Ve onun sağ dudağı hafif yukarı kıvrıldı. Böyle çok tatlı oluyordu. Bense sadece beceriksizce gülümseyip önüme döndüm.

Zaten beş dakika sonrada zil çaldı. Deniz yanıma gelip "matematik dahisi" dedi gülümseyerek. Bende güldüm.

Önümüzdeki derste böyle geçti. Böyle derken "fizik ne işe yarıyor hocam ?" Demedim tabiki :D

Sonunda öyle böyle derken iki ders bitti. Tenefüste canım sıkıldığı ve başka uğraşım olmadığı için Nehir'e "kantine inelimmi?" Dedim. "Oluur" dediğinde yürümeye başladık. "Nehir pijama partisi ne zaman" dedim.

"Bu akşam" dedi gülerek.

"Hmm tamam"dedim

" geliyo musun" dedi

"Eveet tabikide " :)

"Tamam o zaman görüşürüz" deyip sınıfa çıktı. Bende düşüncelerimle başbaşa kaldım.

Son üç derste geçtikten sonra son beş dakika ayağımla ritim tutup zilin çalmasını bekliyordum.

****
Selamm :D nasisiniz iyisiniz . Lutfen okuyan kişiler bölümlere vote verip yorumlayabilirmi :) yorum az geliyoda . Hikaye gunde 1 kere, yada 3 gunde bir gelebilir.
Yorumlara vs. Gore hadi saglicakla kalin byy

Aptal Aşık (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin