~2~

268 21 3
                                    

Selamm :) en kısa zmanda yb gelcek lutfen okuyun arada guncellıyorum. Sizi cok seviyorum :)
Multımedya:deniz

Vee zil çaldı. Deniz yanıma gelip ders çalışmaya diye fısıldadı. Ee onla derste çalışırdım. Ve yine buluşabilirdik belkidee.

Tenefüs bitince yerime geçip oturdum. Düşündümde o herkeze pek yüz vermeyen biriydi. Ve benle az çok konuşmasıda iyiye işaretti.

Okul da bitti nihayet !

Keyiften dört köşe olmustum.

Deniz gelip atla dedi yanımda duran arabasını ışaret ederek.

Tamam dedim usulca ve arabaya binip sırıtmaya başladım. Ama bir soru vardı

aklımda onlara mı gidicektik bizemi?

Nereye? diye sordum

Bana dedi.

Heralde tek yaşıyordu. Neyse giidnce görürüm kendi kendime.

Ve geldik, çok güzel bi evi vardı.

Bahçeli süss havuzlu. Kapıyı açtı başıyla gir isareti yaptı.

Utana sıkıla girdim.

Güzel döşeli bir eve girdik. Ve kitaplarını çıkarttı. Bende çıkarttım. Ben ona o bana derken baya çalışmıştik böyle olcagını düşünmemiştim ama neyse. Tam ben böyle düşünürken Deniz ;

Sıkıldın mı eger sıkıldıysan biraz film izleyebiliriz dedi. Oluuur dedim mutlu bir edayla.

Ne tarz film film seyredersin dedi. Macera olabilir dedim. Bende severim dedi.

Ve açtık ordan bir güzel film oh qeyfim qeyff karışmayın bana moduna girmiş durumda bulunuyordum.

Piç smile yaptım. Denizde güldü. Gözlerim kapanmaya yaklaşmıştıki

Deniz :

Uyuyomusun damla diye sordu. Hayır dedim gülerek . Acıktınmı diye sordu evet diyince gel biraz atıştıralım dedi.

Of midem bayran edicek diye düşünürken ben Denizde iki tane tost yapmıstı. Vay hamarat cocuk

Ben boyle dusunurkdn tostu onumde buldum. Ve insan olmaya dikkat ederek tostu yedim. Bittiginde eline saglık diyip gulumsedim. O da guldu. Ay gamzeleri cıkıyoo. Durbi saate bak dedi ic sesim. Ona uymaya karar verdim ve sonuc..!!

Saat : 20.00 eve sekız bucuktan once gitmessem katlıam yasanabılır.

Her neyse kafamdaki kotu dusunceleri silip anın tadını cıkarıyım dedim. Bi dakika sonra Deniz in sesiyle irkildim;

Seni eve bırakıyım mı?

Olur dedin sesimin titrememesini umaraktan.!

Tamam hazırlsn o zaman deyip yukatı cıktı bende esyalarımı toplayıp paltomu giydim. Acaba simdi hakkımda neler dusunuyordur??

Kapının onunde beklerken Deniz geldi ve beni dusuncelerimden kopardı. Kapıyı actı ve arabaya bindik. Saat eve vardıgımda 20:43 tü umarım annem agzıma sıcmaz.

Sıkıldım artık hep sorguya cekıyolar beni. Yok nerdeydin naptın?

Napabılırimki yanii aaaah!!!

Yine beni ic sedimden koparan Deniz di. Evlerimiz azcıkta olsa yakındı. Her neyse laf olsun diye sey ettim. Ben kapıdan inerken arkama bakıp gulumsemekle yetınmıstımki Deniz bana ne kadar öküz oldugumu hatırlattı

-iyi geceler damla
+ sanada iyi geceler deniiiz.

Dedim gulmeye calısarak. Of harbi odunumm!

★★★★★★

-sana kac kere diycem kızım habersiz cıkma cıkarsan da gec kalma diye?!!

+ annee arkadasımla ders yaptık. Buyudum ben heryere ne haber vermesi? Tamam unuttum insanlık halii! ( bende cok olmayan hal )

- sus pabuc kadar dili var konusuyo.

Damla bidaha aynı seyler olmasın!!
Diyordu kızmıs anne kıcına terlıgı yiyecegini bilen damla ise susuyordu gulmemek icn sabrediyordu. Ve bir yandan annedinin pabuc gibi dili var dmesi uzerine olctunmu der bakısları atıyordu ( ic sesim )

Bu ic sesim benden habersiz konusuyo. Bi gun kotu seyler olcak.

- neyse anne benim uykum var sabah gorusuruz. Dedim ve yatmaya gittim. Yatagımı ozledim lan.. aceleyle ustumu giyinip yorgsnın altına girdim. Ve dussncelere daldm yinee!!

*********

Alarmın çalmasıyla aniden yerimden fırlayıp popomun üstüne dusmem bir oldu nasıl olur. Nasıl saat bu kadar gec olabilir uff. Deyip yeni bir kombin bulmak üzere dolabımın karsısına gectim. Allah 'tan serbest kıyafet. Of neyse.1-2 dakika daha bekledikten sonra yeter beee diye kendi kendimr bağrındım.

Altıma beyaz dar pantolon üstüme de kot gömlek ve bir kot ceket. Maskara eyeliner parlatıcı üçlümü sürüp çantamı aldım. Elimle saçıma şekil verdim. Oh tamamım sonunda!

Aşağıya indim ağzıma koca bir peynir tıktıktan sonra salam da yedim. Heh bu bana yeterdi.
Kimi kandırıyorum yetmezdi. Benim ilginc ozlellikerimden biride şu yiyip yiyip kilo almıyorum. Super yaa.
Kapa ceneni cok konusan ic ses ne zaman susmayı ögrencenn he?
Ben bunları söyleyip kendi kendimi yerken annem seslendi.
- hadii kızım gec kalıcan
+ tamam anahtar nerde?
- portmantoya bakk

Annemle aramda bu konuşma gectıkten sonra portmantonun üstünden arabamın anahtarını aldım ve cıktım. Otoparkta olan arabamı (range rover) alıp okula sürdüm. Geldigiimde her klişe okul sabahı gibi çogu kisi bahcede toplanmıs azınlık ise sınıflarındaydı. Etrafa bi göz attım bizimkilerden birini göremeyince sınıfa cıktım. Hayret nehir'le berk oturmus birbirini yemeden kavga ediyolardı. Aferin size dedi ic sesim . Günaydın millet dedim. Gülerek onlarda günaydın dediler. Birden sınıfa Deniz 'in girdiğini gördüm. Yanında bir sürtüq vardı. Deniz bana gülümsedi. Yanındaki kızsa zoraki bir gülümse sergileyip oturdu. Bana bak yelloz senin saçını başını yolarım haaa.

Neyse diyip önüme bakma kararı aldım. Daha fazla sinirim bozulmasın.

*******
Meraba arkadslar her gun bakıyorum okuma sayısı 3-4 kisi artmıs oluyo umarım boyle bine kadar gider ve binide asar lutfen atkadslarınızda soyleyın hıkayemı okusunlar okuma sayısı onemlı olan bi de yorum yspın guzel mi kotu mu hikayenin akısı nasıl? Bana soyleyin bende ına gore deistriyim sizi cok seviyorum.
İpucu : 3. Bolumde Deniz biriyle kavga etcek.

Aptal Aşık (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin