3. Bölüm

778 252 418
                                    


Bol bol yorum bekliyorum arkadaşlar 🥰🥰
  
  Baranı  karşımda  görmemle   şok  oldum. Bunun  ne  işi  vardı   burda  ya  en  önemli si  evime  nasil  girmişti.

  Evime  girmekle  kalmamış  mutfakta  oturmuş  meyve  yiyiyo  ya  bu  ne  rahatlık. O   kim  oluyo da  evime  izinsiz giriyor.

  " Senin  burda  ne  işin  var."dedim.

  "  Günaydın CADI." dedi.Ne  cadı  mı.

   Bana  cadı  mı  dedi  ben  cadı mıyım.

 
  " Ben  cadı  değilim. Evime  nasıl  girdin çabuk  git  burdan." dedim.

 
  " Ben  istediğim  yere  girerim  kimse bana  çık  diyemez  ve  şu  an   kalmak İSTİYORUM" dedi.

  Son  kelimenin  üstüne basarak  söylemişti. Yani  bunun tercümesi ' beni  biraz  daha  sinir  et  ve bak  noluyo'. İlk  sorumun  cevabını söylememişti  zaten. 

  Bana  cadı  demişti neyse  bunu  sonra  sorarım.
  " Neden geldin." dedim.

  " Canım  istedi  gelmek   istedim  sana  mı  sorcaktım." dedi.

  Bi  an  afalladım. Bu nasıl  konuşma  tarziy dı  böyle  insan biraz  nazik  olur.  Böyle  ÖKÜZ  gibi  konuşmaz.

  "Ne  için  geldin."

   " Aferin  akıllı  kızsın   kayıtlara  geçmemişsin" dedi.

  " Öyle  olmasını  istemiyo  muydun" dedim  tek  kaşımı  kaldırarak.Güldü ahhh  ona  gülmek  çok  yakışıyor.

  Gülünce  yanaklarında  çıkan  gamzesi yaaa  çok  tatlı  saatlerce  onun  gülüşünü izleyebilirim.

Nehir  kendine  gel ne diyosun sen  o  öküzün  teki  düşünme.

  " Evet  öyle  olmasını  istiyorum"

  " Eee  o  zaman  gidebilirsin." dedim.

  " Hayır  gitmiyorum" ne  niye  gitmiyo bu.

   " Sana  git  dedim  istemiyorum  seni"diye bağırdım.

  Sonra  aniden  sinirle  elindeki  bıçağı  masaya  sapladı  ve 

"SANA  GİTMİYORUM  DEDİM" diye gürledi.

   Korkudan  titremeye  başladım bı  yüzüne  bı  masaya  sapladığı  bıçağa bakıyodum. Bıçağı  sıkmaktan  eli  bembeyaz  olmuştu.

  " Bir  daha  bana  karşı  gelirsen  bu  bıçağı  masaya  değil  sana  saplarim."
dedi  Allah'im  sen  beni  koru.

    Korkudan   ayakta  zor  duruyodum.

" ANLADIN  MI  BENİ " dedi  bağırarak. Korkudan  konuşamadiğım  için  başımı salladım.

  " Aferin " dedi  gülerek  ve  tekrardan yerine  oturdu. Sandalyeye  iyice yaslandı  ve 

  " Ben  acıktım  yemek  yapmayı  biliyon mu " dedi.

   Ne  bu  adam  manyak  mı. Az önce  ki  tavrı  sinirli  hali   gitmiş  yerine   sakin  biri  gelmiş. Bu  adam  normal değil.

  " Hı hı " dedim.

  " O  zaman  bir  şeyler  hazırla da yiyelim" dedi.

  Bu  adam  manyak diyorum  bana  inanmıyorsunuz. Başımı salladım.

  " Bilmiyosan  boşuna  uğraşma  bizi zehirleme" dedi.

  Hiç  bir  şey  demedim. Buzdolabına  gittim  ve  yemek  için malzeme  çıkardım.

     İki  saat  sonra  güzel  bı  masa hazırladım. Her  şey  çok  güzel görünüyor  du.

  Baranı  yemeğe  çağırma ma  gerek  yoktu  çünkü  o  zaten  beni izliyordu.  İşim  bittikten  sonra  bende masaya  oturdum.

  " Afiyet olsun" dedim.

  " Hı hı" dedi  ve  yemek  yemeğe  başladı .

   Öyle  hızlı  yemek  yiyoduki boğazında  kalacak  diye  korktum.

  İlk  on  dakika  onu  izledim  sonra  ben de  kendi  yemeğime  döndüm. Yemeğim bittikten  sonra  ona  baktım  beni izliyordu.

" Beğendin mi " dedim.

" Yok  beğenmedim  bu  nasıl  yemek yapmak  hiç  güzel  değil di " ne  şok oldum  resmen  nasıl  beğenmemiş  tiya hepsi  çok  lezzetliydi  çok  güzel  di.

 
   Hem beğenmedim  diyo  hem  de  bütün yemekleri  bitirmişti  şaka  yapmıyorum gerçekten  yemekler  bitmişti.

  " İnsan  nezaketen  bile  olsa  beğendim der. Böyle  insanın  yüzüne  karşı beğenmedim  demez." Dedim  çok üzülmüştüm  ve  sinirlenmiştim  biraz kibar  olsa  nolcak  yani  dünya  başına mı  yıkılacak.

  " Napim  yani  beğenmediğim bir yemeğe  begendim  mi  diyim  hiç  güzel olmamıştı." pislik  ya  insafsız  insanın yüzüne  karşı  bu  söylenir  mi.

Gözlerim dolmaya  başlamıştı.

" İnsan  bi  ellerine  sağlık  der  o  kadar uğraştım." dedim

  " Hı  hı  aferin " dedi.

   Bu  bardağı  taşıran  son  damla  olmuştu  ve gözlerimden  bir  kaç  damla  yaş  aktı. ÖKÜZ  işte  nolcak. Ona  baktığımda benim  ağladığımı  fark  etti.

  Bı  an  sanki gözlerinde  pişmanlık  üzüntü  geçti  ama çok  sürmedi  yada  ben  yanlış  gördüm.

  Yerinde  kıpırdan  dı biraz  sanki  rahatsız  olmuş  gibi. Sonra  bı  an  kalktı ve

" Ben   içerdeyim   işin   bittimi   gelip yaraya   bakarsın"  dedi  ve  mutfaktan çıktı.

    Bende  göz  yaşlarımı  sildim  ve mutfağı  topladim. 

   İşim  bittikten  sonra  banyodan malzemeleri  aldım  ve  içeri  geçtim.

  İkili  koltukta  oturmuş  bı  ayağını diğerinin  üzerine  atmış  televizyon izliyordu.

   Benim  geldiğimi  fark  ettiğinde yerinde  biraz  dik  oturdu  ve  benim yanına  oturma  mı  izledi. Yanına oturduktan  sonra  gömleğinin  ucunu kaldırdım  ve  yaraya  baktım.
 

   Sargı yı  açtıktan  sonra  pansuman yaptım. Yara  gayet  iyi  durumdaydı.
  Temiz  sargı yı  sardıktan  sonra  başımı kaldırıp  ona  baktım.

  Beni  izliyordu  öyle  derin  bakıyodu  ki bana,  ne düşündüğünü  anlamak  zor.

" Yemekler  çok  güzeldi   hayatımda  hiç bu  kadar  lezzetli  yemek  yemedim  her şey  çok  güzeldi  ellerine  sağlık" dedi.
 
  Yemeklerimi   beğenmişti  ayy  şu  an  çok  mutluyum  ya   gülümsedim. Gözleri direk   dudaklarıma  kaydı.  Aramızda çok  az  mesafe  vardı. Bakışlarını tekrardan  gözlerime  çevirdi.

   " İyi  geceler " dedi. Sonrada  eşyalarını toplayıp  çıktı.

    Allah'ım  az  önce  yaşadıklarım  gerçek  mi  gülmekten  yanaklarım agrimişti. Çok   mutluyum.

    Odama  gittim  yatağıma  geçtim  ve uyumaya  başladım.

   İçerden  sesler  duymamla  uykumdan uyandım. Yanlış  mı   duydum   diye  bir kez  daha  içeriyi  dinledim  ve  yine  ses geldi.

   Korkudan  bı  anda  yataktan fırladım  ve  odamın  kapısının   önüne geçip   içeriyi   dinledim.
 

        Sevgili   okurlarım    yorumlarınızı bekliyorum    lütfen   oy    vermeyi unutmayın    sizleri   seviyorum 🥰🥰

İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin