12. Bölüm

602 132 1.4K
                                    

           Selam canım okurlarım

Nasılsınız bakalım

Beni özlediniz mi. Ben sizi çok özledim yorumlarını okumayı çok özledim valla. 😘

Şimdi diyeceksiniz gene bu konuşmaya başlayacak en iyisi ben geçeyim burayı direk bölümü okuyayım zaman kaybetmeyim diyorsunuz dur. Olsun be minnoşlarım canınız sağolsun. 🥰

Ama ben genede konuşacağım 🤭🤭

Şimdi öncelikle önceki bölümde yapmış olduğunuz yorumlar beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim canlarım.

  Bakalım bu bölümde yorum kısmı en az 900 olacak mı. En az 900 istiyorum siz yaparsınız size güveniyorum ☺️

Şimdi bütün samimiyetimle söylüyorum benim yanımda olduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim  iyiki varsınız ❤️❤️

Sizi çok ama çok seviyorum kuzularım 😘😘😘

Hadi bakalım bölüme geçelim.

  --------  Hatırlatma  ---------

" Nehir kendine gel sakin ol " dedi. Baranın sırtıma dokunmasıyla dudaklarımın arasından güçlü bir çığlık daha çıktı.

    Ve beni o günlere götürdü....

Okuldan çıkmış yurda doğru yürüyordum. Yolda arkadaşlarımı görmemle yanlarına gittim. Israrlarına dayanamayıp onlarla beraber  oyunlarına katıldım. Hâlbuki selam vermek için gitmiştim.

Saatin nasıl geçtiğini fark etmemiştim. Birine sorduğumda saatin akşam 9:30 olduğunu öğrendim. Yurda çok geç kalmıştım Esma hoca beni görürse çok kötü olur. Kesin yine ceza verecek.

En iyisi kimseye görünmeden yurda girmek ve yatakaneye gidip hemen uymak. Yurda varmıştım arka bahçeden gizlice girmeyi başarmıştım ama yatakaneye gidemeden yakalanmıştım. Ah şimdi ne yapacağım.

Esma hoca karşımda durmuş bana öfkeyle bakıyordu. Arkasında da en sevdiğim Elif hoca vardı, yüzünde hüzünlü buruk bir gülümseme vardı. Esma hoca bana biraz daha yaklaştı ben de korkumdan bakışlarımı yere çevirdim.

Aaaa  bu fayansın rengi neden böyle diğerinden farklı. Ayağımı bir kaç kez fayansa sürttüğümde diğer fayansla aynı renge geldiğini gördüm. Demekki kirden rengi değişmiş. Bakışlarımı duvara  çevirdiğimde yurtta kalan çocukların yine duvarı çizdiğini fark ettim. Her sene Esma hoca boyatırdı ama yine duvarı çizerler di.

 
Göz ucuyla Esma hoca ya baktığımda halen bana öfkeyle baktığını fark ettim. Ondan kaçamayacağımı anlayınca  pes ederek bakışlarımı yüzüne çevirdim. Çevirmez olaydım çünkü bağırarak konuşmaya başladı.

" Sen bu saate kadar dışarıda ne yaptığını zannediyorsun. Başına bir şey gelse ben mecbur muyum senle ilgilenmeye. Ne bok yemeye dışardaydın. Ben sana geç gelme demiyor muyum niye geç kalıyorsun. Senle  uğraşmak mı zorundayım senin gibi bin tane çocuk var hangi birinize yetişeyim." diye bağırarak konuştu.

Elif hoca Esma hocanın kolundan tuttu ve ve bir kaç adım geriye çekti.

" Esma hanım karşınızda 10 yaşında bir kız çocuğu var. Yaşıtınız değil lütfen ses tonunuza dikkat edin." deli.

Göz yaşlarımın arasından Elif hoca ya minnetle baktım. Ne ara ağladığımı bile bilmiyorum.

" Elif  hanım kendinize gelin kiminle konuştuğunuza dikkat edin. Ben sizinle aynı mevkide değilim. Buranın sorumluluğu bana ait." dedi ve tekrardan bana döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin