8. Bölüm

536 194 279
                                    


     Sevgili okurlarım nasılsınız  iyimisiziz hayat nasıl gidiyor.

   Yeni bölüm geldi canlarım oy ve yorumlarınızı bekliyorum sizin yorumlarınız benim için çok önemli. Sizin fikirleriniz düşüncelerinizi yorum şeklinde yapmanız bunları belirtmeniz beni çok mutlu ediyor

  Neyse sizi fazla tutmayayım bölümü okumaya başlayın satır aralarında yorumlarınızı bekliyorum 🥰

  Sizleri seviyorum 🥰🥰😘😘

   
 
     

   Nerde olduğuma dair hiç bir bildim yok     ama tek bildiğim şey burdan çıkmak istediğim. Ama ne tarafa bakarsam bakayım bir çıkış yolu bulamıyorum. 
   Burdan nasıl çıkacağımı bilemiyorum.
Etraftan sesler geliyor ama tam olarak ne denildiğini anlamıyorum. Etraf çok karanlık ama ben karanlıkta kalamam ki karanlıkta duramam. Burdan çıkmak lazım yoksa kafayı yiyeceğim.
 
Arkamdan birinin bana seslenmesiyle hızla arkama döndüm. Ama bu olamaz o buraya nasıl gelir.

  Hayır o burda değil ben şu an yanlış görüyorum.
  Bu gördüğüm o olamazdı olmamalıydı.
Beni iki yıl önce terk eden beni aldatan hem de en yakın arkadaşımla birlikte olan kişi şu an karşımda olamazdı.

  Üç  yılımı ben bu adama vermiştim kimseye güvenmediğim kadar kimseyi sevmediğim kadar bu adamı sevdim güvendim. Ama o naptı ansızın bir gün beni terk etti ,en yakın arkadaşımla birlikte olmuştu. Onunla geçirdiğim günlerin hepsinin yalan olduğunu söyledi beni sevmediğini gönül eğlendiğini söyledi. Şimdi ise ben bu adamı karşımda görüyordum. Yıllar sonra...

   Bana biraz yaklaştı ve konuşmaya başladı

" Nasılsın Nehir " dedi hiç bir şey olmamış gibi.

" Neden burdasın " dedim ama hiç takmadı. Soruma cevap vermedi.
Ve konuşmaya devam etti.

" Seni gördüğüme sevindim  sen de sevinmedin mi " dedi gülerek

" Hayır sevinmedim senden nefret ediyorum çık artık hayatımdan senden iğreniyorum seni görmeye bile tahammül edemiyorum " diye bağırdım ama o  söylediklerimden hiç etkilenmemiş gibi konuşmaya devam etti.

  " Benden kurtulamazsın Nehir  bundan sonra nereye baksan beni göreceksin artık hayatının merkezinde olacağım " dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

" Hayırrrrr hayır yine yalan söylüyorsun artık yoksun hayatımda "

   " Sen öyle san " diye bağır dı ve artık onu göremedim hiç bir yerde yok tu .

  " Hayır " diye tekrardan bağırdım ama kimse duymadı .

    Bi anda yerimden sıçradım. Nefes nefese kalmıştım etrafıma baktım Baranın benim için verdiği odadaydım. Ohhh çok şükür rüyaymış ama neden yıllar sonra rüyama girdi ki neden onu unutmuşken yine aklıma geldi.

  Komidinin üzerindeki saate baktım sabaha karşı dört tü. Tekrar uzanır pozisyonuna geçtim. Tam gözlerimi kapatacakken  odamın kapısı açıldı ve içeriye Baran girdi. Ama önceki haline hiç benzemiyor dü şimdi sanki bi farklılık vardı üzerinde odanı kapısını kapattı ve yanıma doğru sendeleyerek geldi. Bu sarhoş muydu ayy evet sarhoştu kokusu buraya kadar geldi.

İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin