Selam
Nasılsınız
Canlarım diğer bölümde yaptığınız yorumlar beni çok mutlu etti. O kadar çok mutlu etti ki size bu duyguyu yazarak nasıl açıklarım bilmiyorum. Yaptığınız her yorumu tek tek okudum.Sizlere tek tek hepsine cevap vermeye çalıştım ki çoğuna da verdim ☺️ Verdiğiniz oylar için de çok teşekkür ederim.
Bu kitaba başlamadan önce dedik okunurmu beğenilir mi oy vermezler sevmezler diye düşünüyordum. Ama sizin sayenizde artık öyle düşünmüyorum. Şimdi ise iyiki yazmışım diyorum. Çünkü sizin gibi harika insanlar la tanıştım. Sizin gibi güzel insanlarla aile olduk.
Kitabımı beğenip oy ve yorumlarınızı benden esirgemediginiz için teşekkür ederim iyi ki varsınız.
Şimdi diyorsunuz dur off gene çok konuştu bırak da bölüme geçelim 😂😂
O zaman diğer bölümde olduğu gibi beni mutlu edin canlarım. Benim bu mutluluğum size geri dönüş yapıyor bölüm olarak. Daha çok istekli yazıyorum bölümü 😊😊
Bakalım bu sefer yorum 500 olacak mı hadi size güveniyorum yaparsınız siz😉😉
Sizleri seviyorum ❤️
İyi okumalar
--- Hatırlatma ---
" Nereye gidiyorsun daha o adamı nerden tanıdığını söyleyeceksin. Her şeyi anlatacaksın hemen şimdi."
Baranın sesiyle durdum. Şimdi ben ona ne diyecektim her şeyi anlatmalı mı yoksa her şeyi saklamalı mıyım.
Ne yukarıya çıkabiliyordum ne de arkamı dönüp Barana bakabiliyordum. Olduğum yerde bir kaç dakika durdum. Düşünmeye başladım şimdi gidersem Baran izin vermez. Muhtemelen istediğini almadan beni bırakmaz. İster güzellikle ister zorbalıkla.
Ya git anlat her şeyi Baran cancağazıma ve gidip Emre'yi öldürsün. Sinir oluyorum zaten adama.
Ne öldürmesi ya saçmalama hem Baran senin nasıl cancağazın oluyor.
Öldürmek işte silahla dışın dışın hem Baran cancağazıma kaf söyletmem o benim eniştem.
İç sesime daha fazla katlanamayacağım için yavaşça arkamı döndüm ve Barana baktım. Sinirli görünüyor du. Fazla yansıtmamaya çalışıyordu ama ben anlıyordum. Gözlerinden ve sıktığı yumruklarından anlaşılıyordu. Derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladım.
" Üzerimi değiştirebilir miyim " dedim. Baran eliyle yüzünü sıvazladıktan sonra derin bir nefes aldı ve sesli bir şekilde dışarıya bıraktı.
" Pekala seni bekliyorum " dedi. Bende hızlı bir şekilde yukarıya çıktım. Odama geldiğimde elbisemi soydum. Kıyafetlerimi almak için dolaba gidecekken vazgeçtim ve banyoya girdim. Hızlı bir duşun ardından banyodan çıktım ve giymek için kıyafetlerimi çıkardım. Onlarla uyumlu olan iç çamaşırı da aldıktan sonra kısa bir sürede giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )
RomanceKalbi buz tutmuş bir adam düşünün. Herkesin korktuğu,herkesi korkutan bir adam. Asla sözünün ikiletilmesinden hoşlanmayan bir adam. Emir vermeye bayılan bir adam. Bir kadın düşünün kalbi yaralı ama genede içimizi ıs...