4. Bölüm

732 258 153
                                    

    Bir   kaç   dakikadır  halen   kapının önünde  durmuş   içeriyi   dinliyordum.  İçeriye   gitmeye   korkuyordum   ama gitmemde   gerekiyordu.  İçeriden  gelen sesleri  öğrenmem  gerekiyordu. En sonunda  derin  bir  nefes  aldım  ve içeriye  gitmeye  karar  verdim.
  
   Kapının  kulpunu  açtım  ve   odamdan çıktım. Salonda  yürürken  elim  ayağım titriyor  du  çok  korkuyordum. Ya  bı hırsızsa  başıma  bir  şey  gelse  offff..
  

    En  sonunda  içeri  ye  geçtim  ama karanlıkta  da  hiç  bir  şey göremiyordum. Sonra  arkamda  bı hareketlilik  hissettim  korkuyla  arkama döndüm. Dönmez  olaydım  arkamda  biri  vardı  bı  adam  şu  an  korkuyu iliklerime  kadar  hissediyorum.
   
   Hemen  bir  kaç  adım  geri  gittim adamdan  kaçmaya  çalıştım  ama  adam beni  görmüştü. Adam  benden  daha hızlıydı  elini  saçlarıma  koyduğu  gibi çekmeye  başladı.
  
   Dudaklarımdan  küçük  bir  çığlık  kaçtı. Bu  sefer  de  adamın  diğer  eli ağzıma  gitti  ve  ağzımı  kapadı.
    Bu  sırada  da  adam  konuşmaya başladı.
   "Demek  Baran  Beyin  sevdiği  kız sensin. Sonunda  buldum  seni" dedi  ve sesli  bir  kahkaha  attı.
  Ne  Baranı  bu  adam  kim  Baranı nerden  taniyo  beni  nerden  tanıyo. Baran  beni  sevmiyo  ki  yoksa  seviyomu. Kızım  sacmalama  o  adam sana  çok  kötü  davranıyor  seni  nasıl sevsin  ve  ağlamam  daha  da  şiddetlendi.
 
    Adamın  elinin  altında  çırpınmaya başladım . Ondan  kurtulmam  lazımdı burdan  gitmeliydim  ama  adam  çok güçlü   bu  kadar  zayıf  olmama  lanet ettim  kendimi  bile  koruyamiyorum.
 
   O  kadar  çok  cırpındım  ki  artık  gücüm  kalmadı  ayaklarım  beni  artık zor  taşıyordu  tam  düşecekken  benden önce  arkamdaki  adam  düştü  bende  o panikle  ayakta  duramadığım  için  yere düştüm  düşerken  de  kafamı  masanın sivri  yerine  çarptım.
    Sonrada  başım  zemine  çarptı. Gözlerim  kapanmadan  önce  Baranı gördüm  galiba  bana  zarar  veren  adamı   düşüren  oydu.  Sonra  baran hızla  yanıma  geldi  ve
   "  Güzelim  burdayım  geldim. Korkma dayan  bitanem  nolur  dayan  iyi  olcan"

   Gözlerim  kapanmadan  önce duyduğum  son sözlerdi. Baranın  bana dedikleri  gerçek  miydi  yoksa  bilinç altımın  bana  oynadığı  bir  oyun  muydu.
  
  Baranın  sesinde  endişe ,korku , üzüntü vardı. Benim  için  mi  endişeleniyordu. Bu  beni  gülümsetti  nedense  hoşuma gitmişti.
  
" Aferin  güzelim  burda  kal  gitme  bir yere  tepki  ver  gülümse  bir  şey  yap ama  gitme. İyi  olcan  SANA   BİR  ŞEY OLMASINA  izin  vermem "  dedi  ve  benim  duyduğum  son  sözler  bunlar oldu.
  Gözlerim kapandı..
     

 

   SEVGİLİ  OKURLARIM  NEDEN YORUMLAR  YAPILMIYOR??
  YADA  NEDEN  OY  VERİLMİYOR 

  BENİM  İÇİN  SİZİN  YORUMLARINIZ ÖNEMLİ 

YENİ  BÖLÜM  İSTİYORSANIZ  EN  AZ  10 YORUM  EN  AZ  5  OY  İSTİYORUM 😊😊

   BENİ  KIRMAZSINIZ  DEMİ😉😉
  SİZLERİ  SEVİYORUM😘😘
  ŞİMDİDEN  TEŞEKKÜRLER

İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin