6. Bölüm

645 225 168
                                    

      Evet  sevgili  okurlarım   oy  ve yorumları  unutmayın  satır  aralarında  yorum   yapmayı unutmayın  sizleri  seviyorum  iyi okumalar

    Başımda   hafif   bir   ağrıyla   kendime geldim. Daha   gözlerimi   açmadan olanları   düşündüm. Bı  adam  evime girmişti   sonra   kafamı   çarptım... Baran geldi   beni   kurtardı  kucağına aldı. Aman  Allahım  bunları  Baran  mı  yaptı.
 
   Beni  o   adamın   elinden  kurtardı  bana  bir  şey  olmasına  izin  vermedi. Bunları   düşünürken  yüzümde  bir gülümseme  oluştu. Ay  galiba  ben  bu  adamı  sevmeye  başladım.

   Karnımın   üzerinde   bi   ağırlık  vardı ama  ne  olduğu  hakkında  hiç  bir bilgim  yok. Yavaşça  gözlerimi  açtım  etrafıma  baktım  hastane  odasıydı  bura kolumda   hafif   bir  ağrı  hissedince koluma  baktım.

    Serüm   takılıydı  ağrı  ondanmiş. Sonra bakışlarımı  karnıma  çevirdim  ve  bu ... bu   Baran  dı. Kafasını  karnıma  koymuş uyuyordu  elide  benim  elimi  tutuyordu.
  Ayyy  karnımda  sanki  bı  hareketlenme oldu  karnım  kıpır  kıpır.

   On  dakikadır  halen  Baranı  izliyorum. Uyurken  ne  kadar  da  tatlı  çok  masum ya  ve  yine  her  zamanki  gibi  çok yakışıklı.
  
   Saçları  çok  yumuşak , açık  kahve gözlerini  kapatan  gür  kirpikleri  o kadar  güzel  ki  saatlerce  izleyebilirim.
 
   Şimdi  ise  saçlarıyla  oynamamak  için  kendimi  zor  tutuyorum. Ama  artık dayanamıyorum  ve  elimi  saçlarına doğru  yaklaştırdım.

   Saçlarıyla  oynamaya  başladığımda gerçekten  göründüğü  gibi  çok yumuşaktı.

   Başımı  yavaşça  saçlarına  doğru yaklaştırdım. Burnumu  saçlarına gömdüm. Çok  güzel  kokuyor. Allah'ım ben  bu  adamla  napcam.
 
  Saçlarının  arasına  bir  öpücük bıraktım  ve  başımı  geriye  çektim elimle  saçlarıyla  oynamaya  devam ettim.
 
  Tam  o  sırada  kafasını  oynattı  biraz daha  yerleşti  karnımın  üzerinde  ben de  hemen  elimi  çektim  ama  çekmemle  onun  eli  benim  bileğimi  tuttu  ve tekrardan  saçlarına  koydu.

  Hiiii  bu  uyumuyormuydu  ayy  rezil oldum  şu  an  çok  utandım. Napcam şimdi  elim  onun  saçlarında  oda saçlarında  olan  elimin  bileğini  tutmuş bırakmıyor.
   
  " Saçlarımla  oynamaya  devam  et " dedi.
   Ay  bu  gerçekten  uyumuyor  napim oynim  mi  saçlarıyla  ve  yavaşça saçlarıyla  oynamaya  devam  ettim.
  
  Dakikalarca  gözlerim  kapalı  elim saçlarında  saçlarıyla  oynuyorum. Onun eli  de  benim  bileğimi  okşuyor.

   Bu  güzelim  anı  bozan  şey  ise  kapının  çalmasıydı. Baran  hemen  kalktı  üzerini   düzelti  ben  ise  ona utancımdan  bakamıyorum.

  Göz  ucuyla  baktığımda  bana bakıyordu  yüzündeki  çapkın  gülüş  beni  daha  fazla  utandırdı  ve  hemen bakışlarımı  kaçırdım . O  ise  kıkırdadı ve  kapıya  doğru
" Gel " dedi.

   İçeriye  doktor  girdi. Bana  doğru yaklaştı  ve
  " Nasılsınız  Nehir  Hanım " dedi.
  
  " İyiyim  ama  başım  biraz  ağrıyor " dedim.
  
  " Normaldir  bi  ağrı  kesici  yazarım sabah  akşam  yemekten  sonra  içersiniz o  zaman  kendinizi  daha  iyi hissedersiniz  ama  yine  de  iki  gün  evde  dinlenmeniz  gerekiyor."
 
  " Dinlenme  me  gerek  yok  ben  iyiyim " dedim. 
   Doktorun  konuşmasına  izin  vermeden  Baran  söze  atladı.
  
  " İyi  değilsin  dinlenmen  gerekiyor hatta  iki  gün  az  bir  hafta  işe gitmeyeceksin  dinleneceksin" dedi. Tabi ben  bu  sözlerden  sonra  gözlerimi pörtleterek  Barana  baktım  ama  o  beni hiç  umursamadan  doktora  bakıp
 
  " Ne  zaman  çıkalım " dedi.
 
   " Serüm  bitmiş  çıkış  işlemlerini  yapıp gidebilirsiniz. Geçmiş  olsun " dedi  ve odadan  çıktı.

  " Ben  çıkış  işlemlerini  yapıp  geliyorum  sen  de  hazırlan " dedi  ve odadan  çıktı. Ben  de  kısa  bir  sürede hazırlandım. Tam kabanımı  giyerken Baran  geldi.
 
" Hazırsan  çıkalım " dedi.

   " Hazırım " dedim  ve  odadan  çıktık.

  Arabaya  tam  binerken  başım  hafiften döndü. Baran  farketmiş  olcak  ki  hemen  belimden  beni  tuttu  ve 
 
  " İyimisin " dedi

  " İyiyim " dedim. Bir  kaç  saniye  bekledi  emin  olmak  için. İyi  olduğumu anlamış  ki  belimi  bıraktı. Sürücü tarafına  geçerken  söyleniyordu. Benim duymadığımı  zannediyordu  ama hepsini  duymuştum.

  " Şuna  bak  ya  bayılacak  gibi   duruyor bide  diyo  iyiyim  Allah'ım  sen  sabır  ver " diyodu. 
 
   Bu  cümlesi  beni  güldürmüştü. Baran farketmeden  hemen  arabaya  bindim. 

  Baran  arabayı  çalıştırdı  ve  sürmeye başladı. Ben  de  o  sırada  başımın ağrısından  gözlerimi  kapadım.

  Gözlerimi  yavaşça  açtım. Araba durmuştu. Ama  bir  sorun  vardı  burası benim  evim  değildi. Barana  baktım  o da  tam  o  sırada  bana  baktı  ve gülümsedi.

  Yaaa  biri  bu  adama  gülümsemesini yasaklasın.

Onun  o  güzel  gamzeleri  görünsün  diye  onu  güldürmek  için  saçma  sapan hareketler  bile  yapabilirim.

" Uyandın  mı  ben  de  tam  seni uyandırcaktım " dedi.
 
  " Burası  neresi   beni  evime  götür " dedim. 

   " Burası  benim  evim  artık  benimle kalacaksın " dedi. Neee  ben  nasıl kalırım  burda  hayır  olmaz.

  " Hayır  ben  burda  kalmam  beni evime  götür "

  " Nehir  beni  sinir  etme   o  olaydan sonra  halen  o  evde  kalacağını  mı düşündün . Artık  benimle  kalacaksın dedim. Şimdi  in  arabadan " diye  bağırdı sonra  kendi  kapısını  açtı  ve  arabadan indi. 
     
   Başımı  çevirdim  ve  eve  baktım  ev çok  güzel  di  burda  yaşamak  çok  güzel olurdu   ama  Baran  olmadan. 

    Kapıyı  açıp  arabadan  indim  ve arkamdan  tekrardan  kapattım. Sonra  bi süre  etrafıma  baktım.
  
  Burdan  kaçmam  imkansız. Bir  sürü koruma  var. Tekrardan  eve  baktım  evet   zorlu  bir  süreç  başlıyor  galiba 'Allah'ım  sen  bana  yardım  et ' dedim  ve  Baranın  yanına  yani  evin  kapısının önüne  doğru  yürümeye  başladım.

    

     

   Eveeeet  sevgili  okurlarım   uzun süredir  bölüm  paylaşmadım  umarım beğenirsiniz  oy  ve  yorumları unutmayın

  Sizleri seviyorum 🥰🥰😘🥰😘
 

İntikamdan Doğan Aşk (Ara Verildi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin