(Multideki fotoya bakın bide yana kaydırın videoya bakın yuhum gelir sjshsjshshshs )
Neyyy... ula süle senin yüzünden mi nerdeyse dayak yiyordum Ben?
-05********* Yani bir nevi böylede düşünebilirsin, okulun en popiler kızını senin için reddettim. Birçok kızın hayran olduğu bir profildeyim, ama ben seni seçtim kıymetimi bil d:
Beyfendiye bak hele, hem senin yüzünden uzaylı pakizenin saldırısına uğradım hemde kıymetini bilecem he?
Ula senin yüzünden bu genç yaşımda ölümüm uzaylıların elinden olacaktı.
-05********* Ksjdhsjshsh.
Hem sen niye uzaylı pakizeyi veya senin dediğinle sana hayran olan birçok kızı kabul etmeyipte baaa yazıyon ula süle niye?
-05********* Çünkü sen onlar gibi değilsin farklısın.
Yaw he he.
-05********* Yaw he he nedir?
Yaw he he demektir sjshshsjsjsj.
-05********* Ciddiden çok açıklayıcı oldu ksjdjsjsjsjsj.
Ben gidicem elveda.
-05********* Nereye?
Mezarlığa.
-05********* Gecenin bu saatinde niye ki.
Yaw şimdi orda çok güzel sohbet oluyor çok güzeldir ha tövbe tövbe ula sende herşeye inanıyorsun süle niye?
-05********* Çünkü konu keçi hanım yani senden herşey beklerim ksjdjsjsjsjs
Hahahahah çok komik.
-05********* Ciddiden nereye gidicen?
Keremin yanına gece gece senle sohbet olmuyor sjdhhshshd.
-05********* Keçi bir kerede sorduğum gibi cevap versen ne Olur?
Ula sence gecenin bu saatine nereye gidebilirim? yatağıma yatmaya gidecektim.
-05********** Şuan nerdesin?
Odamın yanındaki salondayım.
-05********** Ama gitme ya.
Niye?
-05********** Çok uzak yorulursun ksjdjsjsjsj.
Ula dalga geçmesene şaka maka şimdi kalkıp hiç odama gidemem zaten yarın okul var yuhumm gelirrrr en iyisi koltukta yatam.
-05********** Yuhhh keçi iki adımlık yol git odana rahat uyu.
Ha bide birşey söyleyecem.
-05********** Söyle.
Yarın okulda uzaylı pakizeye süleki ben tuanadan nefret ediyorum. Onu artık sevmiyorum o yüzden ona karışma o artık benim için bitti de tamam mııı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVALLAH BROM (texting)
HumorTamamen eğlence amaçlı kafa dağıtmak için yazılmıştır, gülmek garanti. Kesinlikle küfür ve kötü kelimeler vs içermez! Yazılma tarihi: 21.11.2020