"Ne?"
"-Abim.. yani üvey abim, cenk..."
"-Annem ve babam birbirlerini çok sevmişler."
"-Ama dedemin yüzünden cenkin annesiyle evlenmiş. Sonra cenk doğmuş ama babam annemi hiç unutmamış babam cenkin annesini hiç sevmemiş. Birgün babamı aldattığını öğrenince boşanmışlar ve annemle yani sevdiği kadınla evlenmiş, ama cenk hep kin tuttu bize karşı. Onunla görüşmüyorduk ama annesinin kanser olduğunu öğrenince babam yanına almak istedi. "
-"Cenk üvey babası ile sürekli tartışıyordu. Bizim evde de sadece babamı seviyor. Ben olmasaymışım daha mutlu olacakmış."
-"Cenk hep benden nefret etti, hep bana kötü davrandı. 2 yılldır şehir dışında artık aynı evde yaşamıyoruz. Şimdi ise bu okula gelmiş bu okula geldiğinden haberim bile yoktu. Benden 1 yaş büyük, sadece 1 yıl okula geç başlamış."
-"İşte o gün senin üzerine kahve döktükten sonra yüzünü gördüm ve bu okula geldiğini öğrendim. Bu yüzden sana cenkden uzak dur dedim."
"Uzak dur dediğinde anlamıştım aranızda bir sorun olduğunu."
"Bugün ya da yarın sınıfım değışecek zaten kurtulacağım ondan." Dedim rahatlıkla.
-"Keşke her şey o kadar kolay olsaydı " dedi iç çekerek.
"Neden ki?" Dedim kaşlarımı çatarak, ve devam ettim. "Yoksa silahla intikam alacak dimee sakının !! : D"
-"Bilem olabilir aslında. Cenk bu şaşırmamak lazım dedi gülerek."
"Bu cenk sanırım türk dizisi çok izlemiş yaw sjsjsjs ama ben ona ne yapacağımı biliyorum." Dedim sırıtarak kendimden emin bir şekilde.
-"Bence bana bırak keçicim senin zarar görmeni istemiyorum." Dedi uyarıcı bir ses tonuyla.
"Ula yine aitlik eki kullandın ha! Neysem konumuz bu değil. Asıl konu o çok bilmiş sırığın derdi benimle. Senden olmayan intikamını benimle almak istiyor sjsjdj, ama sorun şu ki koskoca nağmı değer keçi tuanayı tanımıyor!!!"
-"Peki ne yapacağız?"
"Ondan intikam alacağım, ama türk dizleri gibi ekşınlı dıkşınlı değil tabikide. Ula ben öyle aynı kitap ve dizlerde ki gibi şeylere gelemem! Yok çocuk üvey kardeşini sevmez, sonra gider çocuğun sevdiği kızı elinden almaya çalışır, sonra bir birlerine silah çekerler, kız silahın önüne atlar dıkşın dıkşın diye vurulur sjsjsjsjs. Ayyy anlatırken bunaldım. Kesin bu sırık cenkde çok türk dizisi izlemiş sjsjsjsjs. Benim hayatım da göreceğim tek silah olsa olsa oyuncak tabanca olur. Ula ben dıramaya, ayılmaya, bayılmaya gelememmm holamazzz sjsjsjsjs. Bu yüzden tam benlik bir intikam alacam bekle ve gör nihahahahahahah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVALLAH BROM (texting)
HumorTamamen eğlence amaçlı kafa dağıtmak için yazılmıştır, gülmek garanti. Kesinlikle küfür ve kötü kelimeler vs içermez! Yazılma tarihi: 21.11.2020