Multi aynı ben shshhshshah.
-05********* Keçiii?
Efendim.
-05********* Az önce kantinde bir çocuk sana çarpıp eline kahve döktü iyimisin?
Daha ölmedim ama sen dur ben o sırığa gösterecem gününü.
-05********* Nasıl oldu anlatsana?
Kantine kahve almak için hızlıca koştum malum. Kantin kantin değil yol geçen hanı gibi önüne gelen kantine geliyor. Bir şey almayan bile kantine doluyor yaw.
Her neyse tam kahveme kavuştum arkama dönüp çıkıyordum ki, bir tane sırık baaa çarptı kahve yere döküldü. Allahtan yanmadım ama kahvem gitti yaw. :d
-05********** Koyun can derdinde kasap et derdin de.
Ula bir kahve içecektim kahve keyfimide sırığın biri bozdu işte.
-05********** İstediğin kahve olsun ben sana alırım.
-05**********Sana birşey olmasında.
Bu arada sen nerden gördün elime kahve döküldüğünü?
-05***********Sen kantine iniyorum deyince, bende indim. Seni göreyim dedim.
Bu arada bana çarpan o sırığı sen tanıyor musun?
-05*********** Hayır okula yeni gelmiş bugün.
Bende diyorum hala hala ben niye tanımıyorum demek ki yeni gelmiş sjshshshs.
-05********** Sende haklısın okulun bütün erkeklerini dövmekten hepsini tanıyorsun ksjsjsjsj.
He yaw ama bir seni dövmedim jshshsjsj.
-05**********Belkide dövmüşsündür kim bilir d:
Sahi dövdüm mü gerçekten jshshshs.
-05**********Bilmem.
Ula yaw yine gizemli gizemli konuşuyorsun.
-05**********Gizemliliğimi korumak görevim ;)
Ula yoksa bugün kantinde kahvemi döken sırık senmisin?
-05********** keçicim çocuk okula yeni gelmiş diyorum.
-05**********Bak ben diye o çocukla konuşayım deme ciddiden ben değilim.
Ula zaten senle konuşmak istesem keçiliğimi kullanıp anında kim olduğunu bulurum da yani uğraşmıyorum sjshshsjsj.
-05********** Hem zil çaldı neden hala koridorda duruyorsun?
Süle anonimmm yoksa Sende mi burdasınnn?
-05*********** Boşuna etrafına bakma görmezsin.
Ula sende hayalet gibisin ha.
Ayrıca tarihçi çağırdı yanına notları aldım. Şimdide rehberliğe gidip izin kağıdı alacam. Malum ders ipek cadısıyla zaten takmış bana bende ona inat izin kağıdını aldıktan sonra, kantinden kahve alıp içecem. İçim de kaldı yaw sjshshshs.
Zaten kahve içene kadar ders yarı olur en azından yarım ders kurtulurum.
-05********** Keçi alemsin ya.
Eeee boşuna keçi demiyorlar nihahahaha yaşasın keçilik.
Şimdi ben derste değilim ya ipek cadısı kendi kendine bana vereceği cezayı düşünüyordur şimdi jahsjsjsh.
Sınıfa girecem ve omuzlarım dik şahin ve keskin bakışlarımla izin kağıdını verceğim. Ve havalı bir şekilde sırama oturacağımmmm sjshshshshshsh.
İpek cadısıda bana ceza veremediği için kriz geçirecekkk o anki yüzünün halini görme düşüncesi heycanlandıryor beniiii sjshsjshshshs.
-05********** Yakışır benim keçime.
Yaw anonim sende beni iyice kendi keçin yaptın ha. Ula bak baaa güvenme ha benim sağ solum hiç belli olmaz heran her saniye engel atabilirim sjshshshshs.
-05**********Bilmezmiyim hiçç
Neysem senle mesajlaşırken iki dk teli cebime atıp rehberlikden izin kağıdı aldım. Sonra da kantine inip kahvemi içtim.
Şimdi de sınıfın önüne geldim hadi gazamız mübarek olsun ben sınıfa dalıyommm...
_____________________________________________
Yine benn geldimmm.
Hemen bölümü yazıp atayım dedim. Bölümü nasıl buldunuz?
Tamam anladım yorum yapmıyorsunuz :(((
Ama kimin okuyup okumadığını biliyorum ki ben. Bari bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtin.Diğer bölümde görüşmek üzere allaha emanet olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYVALLAH BROM (texting)
MizahTamamen eğlence amaçlı kafa dağıtmak için yazılmıştır, gülmek garanti. Kesinlikle küfür ve kötü kelimeler vs içermez! Yazılma tarihi: 21.11.2020