masuk saje ke dalam bilik, amma valli terus baring atas katil dan tarik badan aku untuk meniarap diatas badan amma. Amma mencuim mulut aku dan menjelir lidah nya ke dalam mulut aku. aku kulom dan isap. Kedua dua tangan amma dibelakang aku memegang punggong aku dan menarik dan menekan nekan kedepan. Tindakkan membuat butoh aku rapat ke puki nya. Puas mengisap dan mengulom lidah, amma valli pelahan lahan menolak kepala aku turun ke arah tetek kanan nya. Aku dah paham. Terus aku jilat keliling pangkal tetek kanan dan puting.
Amma valli mendesah. "sappu rassa, nakkeh rassa, ammavodeh moleye nakkeh. Soothe moleye sappu, nakkehbhotu, pieeche moleye rassavodeh kaiyaleh metewa tadavai aparam kassakenum. aparam mathei mathei sayenum. Pomboleye okkurutu mukkiamelleh, awalehvodeh eechaiye eppedi uyarratke teriyanam" (isap sayang, jilat sayang, jilat tetek mak. Masa dok isap dan jilat tetek kanan, tetek kanan tu guna tangan sayang untuk raba dan ramas pelahan lahan. Lepas buat ganti ganti. Nak menutuh pompuan tu tak mustahak. Macam mana nak bangkitkan nafsu kena tahu). Aku pun ikut cakap amma, sekejab aku jilat dan isap tetek kanan dan puting sementara tangan kanan aku meramas tetek kiri amma dan glinte. Lepas tu aku tukar jilat dan isap tetek kiri dan puting dan tangan kiri aku plak meramas tetek kanan dan glinte puting kanan amma. Sesekali amma valli sendiri akan tarik kepala aku untuk mengubah dan menisap tetek yang satu lagi bila aku lama sangat dok focus dekat satu tetek sahaja. Sambil tu tangan tangan amma tak berenti dok mengusap belakang aku hingga ke punggong dan sesekali amma akan usik usik lubang jubor aku dengan jari telunjuk nya. Tak berenti henti amma valli mendesah "appedditan rassa, sappu, nakku rassa, nallairruku, neerittathe, sappu nakku amma molehyeh, kassake amma molehyeh. Kadawulleh muruga parru, enn rassa mawan ennodeh moleyeh nalla nakkuran. " (macam tu sayang, jilat, isap sayang, sedapnya, jagan berehenti, jilat tetek mak, ramas tetek mak. Tuhan muruga tengok, anak kesyangan aku dok jilat tetek aku best). Aku lagi bersemangat bila amma suruh tuhan muruga tengok permainan aku. Terbayang balik patung berhala berjilir lidah ditokong semalam . seolah olah senyum. "Eppeditan rassa sayenum appottan pomboleke eehaiye khelambum. " (Sayang kena buat macam ni selalu baru nafsu popmuan akan naik') . Ilmu No. 1 amma valli.
Desahan amma valli tak berehenti henti, malah makin kuat. tak berenti henti dok sebut sedap sayang, isap lagi, ramas tetek mak, jilat tetek mak, jagan berhenti. Aku pun masih gigih dok praktikan ajaran amma, kejab jilat tetek kiri, ramas tetek kanan dan glinte puting, tukar jilat tetek kanan, ramas tetek kiri dan gelinte puting.
Tapi orang kata, yang berpengalaman tu pengalaman jugak. Amma valli menolak badan aku turun dari badan nya sehingga aku mengiring disebelah kanannya dan berbatalkan lengan kanan nya. Amma menarik kepala aku ke tetek kanan nya dan mengarah "nakku rassa, sappu rassa amma molehye" (jilat sayang, isap sayang, tetek mak). Aku sambung pembelajaran aku. Pada masa yang sama, amma menarik tangan kanan aku dan meletkkan nya dipuki amma. Bulu pukinya lebat. "ippo rassa kayaleh ammavode pundeyeh metewa tadave." (Sekarang sayang gunakan tangan untuk meraba puki mak pelahan lahan). Tapak tangan kanan aku terketar ketar meraba puki amma, rasa basah basah. "Bayappedateh" (Jagan takut) bisik Amma mungkin menyedari aku gelabah dan terketar. sambil menekan nekan kepala aku kepada tetek kanan nya, amma memegang jari telunjuk kanan aku dan meletakkan dekat mulut puki amma. "pundeyeh tadavemothe, rassa verale wanthe amma pundeh vaiille meyle keyle meyle keyle aahdenum. Rombo thani wanthawene, anthe veral amma pundehkuleh moleh moleh kuttunum. ithelam amma pundehkedhe saitumothe, amma moleyeh terupi terupi naakki sapenum" (Masa dok raba puki tu, sayang guna jari tu tuk main kat mulut puki mak atas bawah atas bawah. Bila dah banyak air jolok jari tu dalam puki mak. Masa dok buat ni semua, tetek mak kena ganti ganti isap dan jilat).
Beza betul pengarajan amma valli dengan anak nya Selvi. Pengalaman membexakan. Aku besemangat mempraktikkan pempelajaran yang baru diajar, mulut saling berganti menjilat tetek tetek dan mengisap puting puting amma, tangan kanan aku tak berhenti meraba puki amma dan saperti diajar amma, jari telunjuk aku menguis atas bawah atas bawah celah celah puki amma valli yang dah basah. Aku juga perasan apabila jari aku menguis sebelah atas puki amma ada tekena macam biji yang tonjol kat mulut puki nya . Amma akan mendesah lebih kuat lagi bila jari aku menguis biji ini. "Verale amma pundeyeh metawa kuttu rassa, metawa velliye kondewah, teruppi metawa pundeyehle kuttu, tiruppi tiruppi saiye rassa" amma mengarah (jolok puki mak pelahan lahan gan jari sayang, buat kuar pelahan lahan , lepas tu jolok balik, buat ulang ulang sayang ") . Aku menjolok jari aku kedalam puki amma saperti yang disuruh, senang je jari aku masuk dalam puki amma yang makin basah, aku ulang jolok dan tarik jolok dan tarik. Aku juga perasan bila aku jolok abis jari aku kedalam puki nya, masa itu amma akan mengangkat pungung nya tuk menerima jolokkan aku seolah olah ingin jari aku masuk sedalam dalam nya. Erangan nya menjadi jadi, bising "kadawulleh murugaaaa, krishnaaaa, ganesaaaaa,kadawullehhhhh parrunggal enn rassa mavan enn pundyeh verale okkuran, nallairruku kadawulleh" (tuhan murugaaaa, tuhan krishnaaaa, ganesaaaa, tuhannnn tengokle anak kesyangan aku dok tutuh puki aku dengan jari nya, sedapnya tuhan). Semasa aku dok jolok puki amma, kadang2 belakang jari aku terkena biji kat atas mulut puki. Menjerit kuat lagi amma bila terjadi macam tu. Naluri aku mensyaki usikkan pada biji amma mesti membuat nya rasa sedap lagi. Aku sengaja ulangkan bagi terkena biji tu, dan kuat lagi amma mrengek sedap tuhan sedap tuhan, anak aku dok tutuh puki aku. Aku juga perasan puki amma macam mengengam jari aku, rasa ketat puki amma valli. (Nanti lama skit baru aku tahu itu disebut kemut). Sambil dok merengek yang makin kuat, amma pegang tngan kanan aku dan menekkan jari kedalam puki nya tapi dihalang aku menaraik kuar. *veral ulleyeh irrukedum" (biar jari tu didalam) amma berbisik dan menarik ibu jari aku dan meletkkan kat atas biji tu. "ithutan ammavodeh kathamelam, rassa amma pundeyeh kuutuumbothe, rassavodeh khattaverale atai teychike. Ethai teycha pomboleyke thani vantrum. Churuka churuka saiye rasa) (itule biji kelintit mak, masa sayang dok jolok puki mak tonyoh le biji tu dengan ibu jari sayang. Kalau tonyoh biji tu pompuan akan kuar air, Buat cepat cepat sayang) ilmu no 2 amma valli.
Aku mempercepatkan jolokkan dan tarikkan jari kedalam dan kuar puki amma, tapi aku juga dah mula pandai pelahankan tempo semasa menjolok agar aku dapat tonyoh biji amma lama sikit dan bila amma menjerit dan mengeliat aku tarik kuar dan jolok balik dan mengulangi permainan ibu jari aku kat biji amma valli. Mulut aku tak berhenti henti dok isap dan jilat tetek tetek dan puting amma berganti ganti. Mendesah menjeri dan mengeliat amma valli dan tak berhenti meracu. "nallairruku rassa, ammavodeh pundehye okkureh, niipathathe, okku rassa, ammave okku rassa, niipathathe, amma pundehke thani varrutu" (Sedap sayang, dok tutuh puki mak, jagan berenti, tutuh sayang, tutuh mak sayang, jagan berhenti, puki mak nak kuar air). Aku macam tahu tahu amma valli dah sampai tahap kesedapan yang maximum, aku mempercepatkan jolokkan dan permainan biji amma. Amma valli pegang tangan aku dan menahan aku menarik kuar jari aku dari puki nya, hanya ibu jari aku masih dok main biji nya. Tiba tiba aku rasa jari aku macam dikepit dalam puki amma valli, paha nya juga dirapatkan. Tangan nya melepaskan tangan aku dipuki nya, menarik kepala aku agar kami dapat bercuim mulut dan serentak itu amma valli menjerit tapi tak kuat sebab ditahan mulut kami yang sedang bercuim. Aku juga merasa macam lelehan air dalam puki amma valli. Amma melepasakan mulut aku dan sambil termengah mengah berbisik "Rassa ithe marrekhekudathu. Veralum sari, cuniyum sari, pomboleh pundyeh thani varravarikum ullyeh irrukunun. Appothan anthe pomboleh eppo okka khedaallum kuchepadameh kuduppa" . (Sayang jagan lupa ini. Main jari atau pun main gan butoh, selagi pompuan tu tak kuar air, kena dok dalam puki. Baru pompuan tu tak akan malu malu dan bagi bila mintak menutuh). ilmu No. 3 amma valli
Amma valli pula mengiring dan membaring keatas sebelah kiri badan aku. Tangan kiri nya memegang dan mengurut butoh aku yang dan tegang sgt2. Amma menjilat tetek kiri aku dan memain lidahnya diatas puting , jilat tengkok aku dan terus mencuim mulut aku. Sekarang badan amma dah menindih tubuh aku, Amma valli menjilat telinga kiri aku dan memasukkan lidah nya kedalam telinga, Rasa geli tapi sedap. Amma valli berbisk "Rassa mawaneh amma pundehyeh okkunumu" (Sayang anak mak nak tutuh puki mak ke?) ...........
bersambung...........
YOU ARE READING
Estate
Fantasykisah lampau seorang graduan melayu yg bekerja diladang getah (org putih panggil estate) pada awal tahun 80an. Liku2 hidup dia didalam hutan ladang getah yang jauh dai bandar. mengurus beratus ratus pekerja yang kebanyakan berbangsa india yang t...