Kami berjalan mengarah ke sungai. jantung aku bedebar. Bermacam macam pikiran melalui otak aku. Bayangan Mary kena henjut dengan David dan Selvi mengisap dan kulom butoh aku menambah debaran jantung aku. Pada masa yang sama macam macam soalan timbul dalam otak. "eppedi akkaweku teriyum mohan cuni sinathune" (macam mana kakak tau batang mohan kecik? tiba tiba aku tanya Selvi mengenai size batang adik nya Mohan. Selvi terserngeh dan berkata "mohan tunnggumote kuullikkemote akka pudicierrekan. Aanall awwan kunjum ombootu maru. Kelemburutuku konjum kasdam" (Kakak penah pegang masa dia tido dan masa dia mandi, Tapi dia macam pondan sikit. Susah nak keras. Aku angguk. Betol jugak macam Selvi cakap, Mohan tu macam lembut lembut. Suka main masak masak dan anak patung berbanding dengan aku dan Selvi suka main kasar kasar sikit.
Bila dah nak dekat dengan berhala tu, kami berselisih dengan Velan seorang Pusari (macam tok bilal la kira). Selalu nya pusari di panngil sami. Berhala pun di panngil sami. Velan menegur kami dan bertanya kami nak pi mana. Serentak kami jawap "aattekku" (Sungai). Pada masa yang sama dia menceritakan yang dia baru habis buat "poojai" (upacara sembahyang/memuja) dan tujuan poojai itu sambil mengalih kerab kali pandangan nya ke arah tokong berhala. Aku dan Selvi annguk buat paham je dan pada masa yang sama aku pulak heran nape Velan bercerita panjang kali ini. Selalu nya dia jarang bercakap banyak. Aku dok terangguk buat paham dan juga gelisah beliau dok lamabatkan pempelajaran sek aku. Pada masa itu aku nampak dekat tokong berhala ada kelibat seorang pompuan tergesa gesa mengikat kain mengemaskan pakaian nya dan bergegas ke arah sungai. Kalau tak salah aku pompuan tu adalah bini kepada seorang daripada kangani (penyelia) diestate. Hairan jugak aku kenape dia berjalan ke arah sungai dan bukan kearah kami keranah kuaters nya jugak dekat kuaters manager. Bukan nak pi mandi kot? Mesti dia dah mandi dulu sebelum mengikuti poojai yang di buat Velan.
Velan meninggalkan kami dan kami meneruskan perjalanan yang ku sangka kearah sungai. Bila dah dekat hampir tokong berhala tu, Selvi menarik tangan aku dan masuk dalam stor belakang tokong berhala tu. Tempat yang pertama kali dalam hidup ku butoh aku di hisap dan kulom awal hari itu oleh Selvi. Terus dia peluk dan cuim bibir aku. Aku yang dah pandai sikit, tidak ketinggalan mengisap lidah Selvi yang dimasukkan mulut aku. Tangan masuk dalam tshirt Selvi dan meramas tetek tetek nya. Tangan Selvi megocok butoh aku yang dah tegang. Selvi melepaskan mulut aku dan berkata "ni pattiya yaaru settemunthi inngeritu ponnah" (Hang nampak dak sape yang keluar dari sini tadi?). Tanpa menunggu jawapan aku, Selvi sendiri jawap"Namme Vasantha Mami thaan. Muthu vodeh pondadi") (Kita punya makcik Vasantha la. Muthu punya bini). "Pusari Velan namme mamiye nalle otturuparu" (Tok sami Velan mesti dah tutuh macik kita cukup cukup). "Angge paru. inngehtan ottange" {Hang tengok situ, disini le lepa menutoh. Dia mencalit ada bekas basah kat lantai tokong berhala tu dan mintak aku menghidu. Ada bau macam air puki Selvi masa aku jilat nya awal tadi. Nafsu aku naik lagi, terus aku tarik Selvi, selak tshirt nya dan hisap tetek tetek nya, Sebelah tangan aku meraba puki nya. Selvi mendesah dan melepaskan pelukan aku melepaskan seluar nya. Selvi menghampar tuala atas lanatai dan baring atas tuala. Aku kembali nampak puki bogel yang aku tengok pertama kali dalam hdup aku siang tadi. Ada bulu bulu halus dan berair kat mulut puki nya. Aku pun terus londehkan seluar aku dan merapatkan mulut aku untuk jilat puki Selvi. "Thambi iippooh nakkewana, akkaweh okku" (Adik takyah jilat sekarang, tutoh kakak je). Dia tarik aku untuk menirap atas badan nya. aku yang masih bertshirt terasa geselan tonjolan tetek tetek Selvi. Tangan kanan nya meraba dan mengurut butoh aku, dan mengesal kepala butoh kat mulut puki nya yang dah basah. Geli aku rasa tetapi sedap pada masa yang sama. Selvi meletekan kepala butoh aku kat mulut puki nya, "ammekke tambi, onnodeh cuniye akka pundele metuwa metuwa ammeke". (Tekan adik, tekan butoh kamu dalam puki kakak tekan pelan pelan). Pada masa yang sama tangan kiri Selvi yang dekat punggong menekan punggong aku kehapan. Aku merasa butoh aku masuk dalam puki Selvi. Sikit demi sikit. Sedappp. Terasa macam puki nya mengengam butoh aku, terasa puki nya basah. Butoh aku tengelam habis dalam puki nya. terasa macam nak kencing. Selvi memeluk pinggan aku denga kedua dua tangan nya sekarang. Dia bisik kat telinga aku "thani varramaru irruka?" (Rasa macam nak keluar air ke" ) Aku annguk. "Shhhhhh dia bisik kat telinga aku, sambil tangan nya mengusap dan meraba belakang dan punggong aku. "Navarrate, cuniye akka pundehle irrukedum" (Jagan begerak biak butoh hang dok rendam dalam puki kakak). Mootey tadaweh ippdditan irukum., thani churukka vanterum" (Pertama kali memang macam tu. Air cepat keluar). Kami diam sekejab dan butoh aku dibiar rendan dalam puki Selvi.
Aku yang dah mula rasa kurang nak tekencing, dan berani begerak atas tubuh Selvi. Aku cuim mulut nya, raba dan ramas tetek nya. Selvi mendesah dan menolak sikit pinggan aku keatas yang menyebabkan butoh aku separuh keluar dari puki nya. Lepas tu dia tarik balik pinggan aku depan dan butoh aku masuk habis semula dalam pukinya. "Metuwa metuwa appedi saiye" (Buat macam tu pelan pelan). Aku pun tarik dan tekan butoh aku kedalam puki Selvi. Ohhhhh sedapppp nya. Aku rasa butoh aku tegang semacam, keras betol. Selvi medesah kuatr lagi, "Thambi akka pundehye okku, onnodeh cuni nallairukku, okku thambi, akkawe okku" (Adik tutuoh puki kakak, sedap butoh kami, tutoh kakak tutoh kakak". Mendengar kata kata lucah Selvi, aku pun mempercepatkan henjutan aku. Aku pun mula meroyan "sedap akka, sedap pundek akka, sedap adik okku pundek akka". Tangan aku meramas tetek tetek Selvi beganti dendan isapan dan jilatan pada tetek tetek nya. Desahan Selvi lagi makin kuat dikuti dengen rengekkan "amma amma nallairukku ahhhh ahhh" ( mak sedap mak ahhh ahhh), "Okku thambi akka pundeye okku" (Tutoh adik tutoh puki kakak). "nallairruku muruga nallairukku sami" (Sedap tuhan sedap sami). Aku melajukkan henjutan aku in out in out puki Selvi. Pandangan aku beralih dekat berhala yang terjelir itu, perasan takut aku macam hilang. Aku macam perasan macam berhala tu senyum tgk aku tengah main puki india yang menyembah nya.
Sambil menjilat muka dan telinga Selvi aku medesah "akka thani warretu" (Nak keluar air kakak). " Akka pundehle udderattee, pulletachi awairum, akka vaikulle uddere" (Jagan lepas dalam puki kakak, nanti megandong, lepas dalam mukut" Selvi berkata. Aku cabut butoh aku dari puki Selvi dan cepat cepat begerak kat arah muka Selvi sambil mengengam butoh aku. Tak sempat masukkan dalam mulut Selvi aku dah pancut ahhhh ahhh ahhh. Air mani aku kena muka Selvi dan ada juga masuk sikit dalam mulut nya yang terganga. Sedapppppp tak boleh nak cerita, rasa ringan seluruh badan aku, rilek otot otot aku, sengal kat telur pun hilang. Selvi menjelir lidah nya dan jilat air mani yang terkena dekat bibir nya, Tangan kiri nya menyapu mani yang kena dekat muka nya dan ditadah dekat mulut dan dia menjilat air mani yang tercalit ditangan nya. Selvi menarik aku keatas tubuh nya dan mencuim mulut aku. Terasa aku saki baki air mani aku dilidah dan mulut Selvi. Pekat manis mcam rasa jelly. "yeppeddi irruku thambi, motetarweh thani warrawarikum otteruke" (Adik rasa apa, pertama kali tutoh pai keluar air). "Nalleirruku akka, tirupi saiyelama" (sedap kakak, boleh buat lagi ke?) jawap aku. Tegelak Selvi. "Onnekku yeppotum akka kudupin, nariyairruku ni katekertuku" (Untuk kamu kakak akan bagi selalu, hang ada banyak lagi nak belajar). Kami bercuim dan berpelukkan. "Kuullike polam thambi) (Jom pi mandi adik) Selvi mengajak aku. Kami berapkaian semula dan berjalan menuju sungai. Aku puas . Aku bukan budak mentah lagi. Akka Selvi telah mendewasakan aku. "Selviyeh Ootten" (Aku tutoh Selvi). Tak sabar aku menanti pembelajaran aku sterusnya.
Part seterus nya. Kenangan Selvi? Dengan siapa?? Dimana? tungu Part 6
YOU ARE READING
Estate
Fantasykisah lampau seorang graduan melayu yg bekerja diladang getah (org putih panggil estate) pada awal tahun 80an. Liku2 hidup dia didalam hutan ladang getah yang jauh dai bandar. mengurus beratus ratus pekerja yang kebanyakan berbangsa india yang t...