Sebaik saje amma Valli sudah berbisik "rassa mawaneh amma pundehyeh okunuma" (sayang anak mak, nak tutuh puki mak ke) (see Part 9), aku pun cepat cepat menolak amma bebaring dan menindih badan amma Valli, pegang butoh aku yang dah tegang sangat2 dan menghalakan ke bibir mulut puki amma saperti yang diajar anak nya Selvi semasa akau menutoh Selvi semalam ditokonh hindu.
Tetapi amma menghalang aku dan menolak aku untuk berbaring. Aku keliru seketika, tetapi mengukir senyum semula apabila amma Valli menerangkan "atthu akkaweh ni rahhteri okkumuthu, enneki amma onneke putusaa eppedi pomnelyeh okkeruthuku sollehikudukiren" (yang tu macam hang tutuh akka semalam, ari ni mak anak ajar cara baru kat hang menutuh pompuan). aku anggunk saje dan menungu pengajaran seterusnya.
Amma Valli merangkak turun dan berada di celah kangkan aku, dan menolak kedua kedua paha akau ke atas supaya aku dalam terkangkan dan kedua dua lutut aku sedikit bengkok. Amma mula mengulom butoh aku dan trun menjilat telur aku, naik balik mengulom kepala butoh aku dan mengulang menjilat butoh dan telur aku. Aku mendesah "amma nallairukkuu" (mak sedappppp). Amma senyum dan memberi arahan "amma eppidi seyehbothu, amma wodeh moleyeh kaiyaleh kassake rassa" (bila mak dok buat macam ni, ramas tetek mak sayang). Aku terpaksa bagun untuk membolehkan tangan aku mencapai tetek amma. Nasib baik aku aktif sukan dan olahraga masa sekolah dan uni dulu, jadi tak susah untuk mengangkat bahagian atas badan aku sahaja dan berada dalam possisi separuh bangun. . Kira stomach muscle kuat lagi.
Amma mengulang perbuatan kulom, jilat itu tiga empat kali. Tapi selepas menjilat telur aku kali akhir, lidah amma Valli terus turun dan menjilat jubor aku. Mak datokkk sedap nya. Aku mendesahhh emmmmmmm amma sedap sedap sedap (dalam tamil le). Butoh aku punya tegang tak yah nak cete. Aku pun rasa macan sengal sengal skit serupa masa aku dok kena blow dengan akka Selvi sebelum aku menutuh nya semalam di tokong hindu.
Amma berhenti menjilat dan bagun dan megangkang betul betul datas butoh aku yang tegang tu. kaki kaki aku diluruskan. Amma pegang butoh aku sambil menurunkan badan nya sikit. Kepala butoh aku mengesel kat mulut puki amma. Amma megerakkan tangan nya yang pegang butoh atas bawah atas bawah. Ini menyebakan kepala butoh aku mengesel dengan mulut puki amma yang kian basah dan jugak terkena biji kelintit nya. "Nallairukku rassa, nallairuku onnodeh cunni amma pundeyeh thani varravaikitu"( Sedap sayang, sedap butoh hang bagi puki mak berair). Amma berhenti, meletakkan butoh aku kat mulut puki nya dan perlahan perlahan menurunkkan badan. Aku merasa butoh aku masuk ke terus dalam puki amma yang basah. Amma melepaskan tangan yang pegang butoh aku tadi, dan terus mendakap aku dan mencuim mulut aku. Tangan tangan aku yang tadi aku tahan diatas lantai untuk menampung badan, aku lepaskan dan memeluk amma. Amma masukkan lidahnya dalam mulut aku. Aku hisap. Aku gunkan tangan kiri aku untuk meramas tetek kanan amma Valli. "Appedithan rassa, pombolyeh okkubothu, rassa wodeh kaiye, nakku ellam cumma irrukekudathe"amma mndesah (Macam tu sayang, bila dok menutuh pompuan, tangan dan lidah sayang jagan dok diam). Aku lagi bersemangat dan meramas tetek kiri amma dengan tangan kanan aku sambil menjelir lidah untuk dihisap amma.
Pada masa yang sama aku juga sedar dan rasa amma dok mengayak pungong nya dan sekali sekali mengankat pungong nya sehingga separuh butoh aku keluar dari puki nya, Tapi tak keluar abis, Amma akan tekan balik semula sehingga butoh tengelam balik dalam puki nya. Aku pulak yang merasa sedap sangat butoh aku merendam dalam puki amma, dan bila amma mengangkat punggong nya aku akan secara otomatic cuba menekan balik butoh aku agar masuk balik kedalam puki nya. Amma yang sedar perbuatan aku menegur "awassarepaddateh, appedi seenje rassaweke thanni churruka wantherem. eppedi irrukubothe pomboleyeh vellesaiyedum, appothan pomboleke rhombo thani varum. pomboleke puddikum" (jagan dok gopoh. tidak nanti syang pancut cepat. Kalau dok macam ni biar pompuan yang buat keje, baru pompuan tu banyak berair. Pompuan suka). Aku biarkan amma yang control permainan butoh dan puki. Aku focus permainan lidah dan tangan dan juga mempractikan yang diajar anak amma semalam ditokong hindu. Aku merengangkan badan kami, mengengam tetek kiri amma dengan tangan kanan dan terus menyuap nya kat dalam mulut aku. Aku jilat dan isap puting nya dan mengulangnya dengan tetek kanan amma pulak. "Selvi akka solhikudutche? Kassake rassa, sappe rassa, nakke rassa, amma wodeh moleyeh sappe nakke. Nallirruku"( Akka Selvi ajar ke? Ramas sayang, isap sayang, jilat sayang, jilat tetek mak sayang. Sedap).
Aku perasan perbuatan aku ini membuat amma Valli medesah lagi kuat, ayakan punggong nya juga makin cepat dan henjutan puki nya dibutoh aku makin cepat. Amma tiba tiba menarik aku yang tengah dok isap tetek nya. Di peluk aku rapat. Tangan aku di tarik dan diletakkan dekat punggong nya. Amma menjilat telinga kanan aku dan membisik "amma pundehyeh okku rassa mawaneh, thani varrawaraikum okku rassa, akka otthemarru ammaweh okku rassa mawaneh" (Tutuh puki mak anak mak sayang, tutuh sampai keluar air, tutuh mak macam anak mak tutuh akka ). Amma mula menhenjut punggong nya, butoh aku keluar masuk keluar masuk puki amma yang dah becak. Amma mula bising "okku mawaneh, ammaweh ooku (tutuh anak mak, tutuh mak) "Kadavelleh muruga, nallairukku, nallairukku, ennpundeyeh enmawan okkuran muruga" (Tuhan muruga, sedap, sedap, anak aku dok tutuh puki aku muruga). Amma melajukan henjutan, tangan aku ditarik dan diletakan keatas tetek nya dan mengarahkan aku meramas, tangan kiri nya menekan mulut aku terbuka dan menjelir lidah nya kedalam. aku menghisap lidah nya sambil tangan meramas tetek tetek nya. Henjutan nya lagi laju sambil mengulang carutnya "tutuh puki anak mak, tutuh puki mak, sedap anak mak tutuh puki mak".
Aku jugak perasan bila aku ramas tetek amma dengan lebih kasar, deshan amma akan lebih kuat dan juga henjutan nya lagi laju Aku tambah ramasan aku dengan lebih kasar dan sekali sekali tunduk untuk menjilat dan mengigit tetek dan puting amma. Lagi kuat jeritan dan henjutan amma. Cuma carutan amma sekarang hanya "tutuh mak, tutuh puki mak, puki mak sedap anak mak tutuh, tutuh puki mak, tutuh puki mak". Tiba tiba amma Valli menjerit "Muruga thani varruthu, thani varruthu" (Tuhan muruga, air nak keluar, air nak keluar ) dan peluk aku dengan kuat sekali. Aku rasa butoh aku dalam puki amma macam disiram air. Aku dalam dakapan amma tak tahu bebe lama, cuma aku perasan penafasan amma mula normal dan degupan jantung nya dah mula kurang laju. Butoh aku masih dalam puki amma. Amma Valli pegang kepala aku dengan kdedua dua tangan dan mencuim/menjilat seleruh muka aku "nalla irruthuchi rassa, ammawoke nallairrunthuchi, eppdithan pomboleyeh okkunum thanivarruwaikum. Ippoh mawaneh ni rathiri Selvi akka wotehmaru, ammaweh okku rassa." (Sedap sunggoh sayang, amma sedap sangat, macam ni le tutuh pompuan sampai keluar air. Sekarang anak mak tutuh mak macam anak mak tutuh akka Selvi semalam).
Secara instinct, aku tebalikkan badan amma Valli agar berabaring tanpa mencabut butoh aku keluar dari puki amma. Amma menyilang keduadua kaki nya dibelakang aku dan menarik dan memeluk aku dan mengarah "okku mawaneh, amma pundeyeh okku mawaneh, thanivarruwaraikum okku rasa (Tutuh anak aku, tutuh puki amma anak aku, tutuh sampai keluar air). Aku mula menhenjut puki amma Valli, aku tarik keluar butoh aku (kadang separuh kadang hanya tinggal kepala dalam puki amma) dan henjut semula. Aku juga sedar bila aku henjut tak berehenti henti aku rasa nak terpancut. Aku sengaja berehenti henjut, rengangkan badan kami, turun untuk jilat dan isap tetek amma dan sambung semula henjutan. Aku juga belajar mencarut dari amma "sedap puki amma, aku tutuh puki amma, " dan amma akan layan "tutuh puki mak, sedap anak mak tutuh puki mak". Semua dalam tamil le.
Henjutan aku dah mula laju, lagi sedap aku medesah" amma thani varruthu" (Amma air nak keluar"). Amma peluk aku lagi kuat, kaki kaki amma mengunci dibelakang aku. Amma berbisik "amma pundehyele odduru mawaneh, onn thaniyeh amma pundyeleh odduru"( lepaskan dalam puki mak, air anak mak lepaskan dalam puki mak" . Aku pun pancuttt sambil mengeloh "ammmmmmaaaaaa nallairukuuuuu.)
bersambung . Part 11, back to present - Rahsia Paul (2).
YOU ARE READING
Estate
Fantasykisah lampau seorang graduan melayu yg bekerja diladang getah (org putih panggil estate) pada awal tahun 80an. Liku2 hidup dia didalam hutan ladang getah yang jauh dai bandar. mengurus beratus ratus pekerja yang kebanyakan berbangsa india yang t...