Aku tetido selepas pancut kedalam puki amma valli. Bila aku sedar, aku nampak amma valli tengah kemas pinggan makan mangkok di dapur. Aku masih tebaring bogel atas tikar yg kami bedua dok makann main tadi. Amma yang perasan aku dah bangun, " amma vudeh rassa enterichacha? ennge wante ammaveh khadi pudeh" (syg emak dah bagun ke? mai sini peluk mak). Aku pun bgun dan pergi ke amma n peluk dia dari belakang. Amma tarik tangan kiri aku dan masukkan nya ke dalam blouse nya dan letak keatas tetek kiri nya. Amma tak pakai bra. "Molehmoleh tadawe n kassuku rassa" (raba n ramas pelan syg). Aku mula meraba dan meramas tetek kiri amma valli. Secara otomatik, aku masukkan tangan kanan aku ke dalam blouse amma n terus meraba n meramas tetek amma sebelah kanan. "paravelliah, sollameh rassa seriah". (boleh tahan, takyah suruh dah pandai buat). Aku hanya tesengih, dan menuruskan meraba n meramas kedua dua tetek2 amma valli. Sambil tu aku menempel butuh aku yang dah mula keras kt alur jubur amma dan mengesel nya diluar kain yg dipakai amma.
"Eppedi irrentechi amma vudeh rassavukku, ammaveh ottehperigu?(apa rasa syg mak ni lepas dah tutuh mak?) amma valli bertanya. "romba Nallairrutenchi amma, thani nariya vantechi"(sedap sungguh mak. ayek kuar banyak). Amma valli gelak, tarik tangan aku untuk memusing dan menghadap nya berdepan. Amma valli cuim, keduadua pipi aku, menjilat leher aku dan sterus nya mengucup bibir aku. Pada masa yg sama tangan kiri amma mengurut butuh aku yng dah mencnanak. "ammaveh, onnurutadweh okka asiyeh rassa? (syg teringin nak menutuh mak sekali lagi ke) . Aku hanya mengangguk. Ravaikki amma, thambi mohan vante onnodeh vedali tunguporom. Apolutu amma ni okku rassa." (malam ni adik mohan dan mak tdo umah kamu, nanti syg boleh tutuh mak). Aku terperanjat bila dia sebut nama mohan anak lelaki dia yg adik kepada Selvi. "Eppedi amma, mohan namekudah irrukumbothe? (mcm mana mak, bila mohan ada sama dengan kita). "Kavalipadateih, amma ataielam kavanikchikiran" (jagan risau, mak akan uruskan semua tu). Ippotu, ni tunumhani elam edditu, own odduku poih kelichiru. Konjum neritele aunty mary, selvi akka, mohan thambi terrumbi vantarvange. Amma rawavuu sapederteku samaichi mudijevane rassaveh kuppudren" (Sekrang kutip pakain semua, balik umah hang dan mandi. Kejab lagi aunty mary, kak selvi dan adik mohan akan balik. (sila lihat part sebelum ni untuk paham) Lepas mak dah siap msak tuk makan malam ni, mak panggil syg.)
Aku kutip pakaian aku dan balik quaters bapak aku yg sebelah je quaters amma valli dengan butuh tegang n tepacak. Otak ligat memikir macam mana ni, mengcau je mohon silembut tu.
YOU ARE READING
Estate
Fantasykisah lampau seorang graduan melayu yg bekerja diladang getah (org putih panggil estate) pada awal tahun 80an. Liku2 hidup dia didalam hutan ladang getah yang jauh dai bandar. mengurus beratus ratus pekerja yang kebanyakan berbangsa india yang t...