Jungkook:
Son yaptığım yaralama teşebbüsünden sonra polise yakalanmıştım. Ne yapsaydım yani bana bıçak çekerken izlese miydim? Zaten ceza almazdım çünkü zengindim paran varsa yaşıyordun bu hayatı. Tabii benim bu şehirdeki tüm yeraltı işlerinden sorumlu olmamda bir etkendi ama. Kendi kendime düşünürken içeri giren adamlarımdan birini gördüm.
"Sonunda geldin Jimin şimdi çıkarın beni buradan. Çok bunaldım."
"Tamam efendim. Sadece birkaç dakikaya dışarıdasınız polis müdürüne bir konuşma yapıp geliyorum."
Gülümseyip gitmişti. Çok şirindi bu çocuk. Hiç sevgilisi olduğunu görmemiştim garipti 6 yaşımdan beri arkadaşımdı ama hiçbir kıza dönüp baktığına bile şahit olmamıştım. Bu beni onun gay olduğunu düşünmeme itiyordu. E tabi bu beni o kadar ilgilendirmez değildi. Ona karşı boş değildim. Bunu anlaması için ne yaparsam yapayım hiçbir geri dönüş yapmamıştı. Bir keresinde sarhoşluk bahanesi ile öpmüştüm ama hiçbir tepki vermemişti. Neden bilmiyordum ama tek ilgi alanım oydu. Belki de deli gibi aşıktım ona.
"Efendim çıkabilirsiniz artık."
"Sana kaç kere bana efendim deme dedim?"
"Bununla beraber 37 efendim."
"Jimin!"
"Of tamam Jungkook Bey."
Gözlerimi devirdim polisler kelepçeyi çıkarırken. Çıkardıklarında gerindim çok rahatsız ediciydi bunlar.
"Oh be rahatlık var şöyle. Hadi gidelim."
Karakoldan çıkıp arabaya bindik.
"Nereye Jungkook Bey?"
"Eve Jimin eve."
Taehyung:
Yaptığımız konuşmalarda hiçbir mantık yoktu neden tanımadığım biri beni bu kadar korumaya çalışırdı anlamış değildim. Önümde bana yemem için bir şeyler hazırlayan Jin'i izliyordum.
"Neden bana iyi davranıyorsun?"
"Zamanla anlarsın Tae."
Diyerek gülümsemesini sunmuştu bana.
"Ne zamanmış anlayacağım zaman çok merak ediyorum Jin."
"Beni sevdiğin zaman."
"Ne?"
"Ha yok bir şey."
Gayette duymuştum dediğini ama belli etmedim.
"İyi o zaman."
"Şey Taetae"
"Hı?"
"Senin iyileşmeni istiyorum. Senin için ilaçlar buldum acaba diyorum bunları içer misin?"
"Gerçekten iyileşecek miyim?"
Dedim anlık bir heyecanla.
"Gerçekten. Tabii bana güveniyorsan."
"Bu kadar iyi davrandıktan sonra yalan söyleyeceğini düşünmüyorum."
"O zaman önce bunu ye bakalım."
Diyerek önüme hazırladıklarını koydu.
"Sonra ilacını iç. Ama ilacın yan etkisi var sadece biraz yorgun hissedeceksin."
"Şey eğer yatarsam yanımda bekler misin?"
Anlık olarak ne söylediğimi düşündüm sonra ne dediğimi anladığımda kafamı aşağı eğdim. Nerden geldi bu gaz sana diyerek kendime sövdüm.
"Tabii nasıl istersen. Ben her zaman senin yanındayım."
--
Doğum günün kutlu olsun Taetae💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Save Me💜 Taejin/VJin
RomantikKendisini karanlıkta ve hasta olarak nitelendiren kimseyi sevemeyeceğine inandıran biri ve hayat enerjisiyle dolup taşan biri nasıl olur da birbirine aşık olabilirdi? 30/12/2020 04/01/2021 #Taejin#1 30/12/2020 #jikook #56 30/12/2020 #kookmin#38