" ahh hadi ama cidden mi?" sinirle elime aldığım an parçalanan piskuite baktım, demir saçımı karıştırıp yanıma oturdu " dünden beri çok sinirlisin hayırdır bücür?"
" bilinmeyen bana küs birde üstüne beni engelledi, beni ya beni nasıl engeller. Zaten hiçbişey düzgün gitmiyor sinirliyim diye mi oluyor bilmiyorum ama herşey üstüme geliyor"
Elimdeki parçalanan piskuiti alıp ağzına attı onu yuttuktan sonra " senin canını sıkan herşeyi böyle tek lokmada yutabilsem keşke"
Dediği şey içimi ısıtmıştı "ya demir" ona sarıldığımda bana sımsıkı sarılıp saçımı okşadı " hem siktir et o ibneyi engellediyse engelledi biraz benimle ilgilen fırsattan istifade" ondan uzaklaşıp yanağını sıktım.
" üzgünüm bebeğim ama kızlarla buluşucam" dudaklarını sarkıttı " hıh benle hiç ilgilenme zaten" " söz şu kostümü halledeyim akşam seninle hint filmi izlicem tamam mı?" dediğim şeyle kocaman gülümsedi, evet ben ve canım ikizim hint filmi aşığıydık dansları, kıyafetleri, müzikleri bizim için çok değişik ve eğlenceli olduğu için bayılırdık ki uzun zamandır izlemiyoruz ikimize de iyi gelicek.
¤
¤
¤
¤
" ya bu elbise hiç güzel değil amaa" sinirle nefes alıp açiye baktım aynanın karşısında üstünde ki pembe gelinlik tarzı kabarık elbiseye bakıp söylenip duruyordu. Bu denediği.... Unuttum kaçıncıydı bu harbiden ya o derece yani. Buse sinirle " ya açelya kurbanın olayım yeter ya lütfen artık bir elbise beğen lütfen gidelim artık ya"
" ay harbiden açi gerçekten yeter" " ya napiyim içime sinmiyor bu elbiseler ben prenses olmak istemiyorum" sitemli bir şekilde ayağını vurdu yere.
" ya ne olmak istiyorsan o ol lütfen bizi sal çok yoruldum yığılıcam şimdi şuraya pes ediyorum ya" buse koluma vurdu " Dila ne pes etmesi" " ya bırak ne istiyorsa olsun gidelim eve, baloya şiş ayaklara gitmek istemiyorum"
Umutsuz bir vakaymış gibi açelyaya bakıp göz devirdi " iyi tamam ne istiyorsan o ol" açelya kocaman gülümseyip çocuk gibi yerinde zıplayıp ellerini birbirine vurdu.
Allahım bu kız birgün beni öldürücek, çalışan kızı çağırıp " korsan elbisesi istiyorum" dediği an elimi anlıma vurdum, e demirde korsan olucak neyse böyle daha uyumlu oldular bir korsanla prenses zaten uyumlu değildi.
Acaba çağın ne kostümü giyicek ben nasıl tanicam ki onu maskesiyle neyse ben bu konuyu gece tavanı izlerken düşünürüm heyecandan uyku tutmicak zaten bol bol düşünücek vaktim olur.
Açelya hanımda sonunda kostümünü aldığında parasını ödeyip mağazadan çıktık.
" kızlar ya bişeyler mi yesek?" " siz yiyin beni evde koca bir bebek bekliyor" ikiside anlamamışcasına bana baktı.
" demir yani... Ona ilgi göstermiyorum diye trip attı bana söz verdim ona erken dönüceğime"
" yaaa şapşik bu çocuk" " hııı hemde ne şapşik" buse gülüp " tamam o zaman yarın görüşürüz" " tamam hadi" ikisinide öpüp avm den çıkıp eve döndüm.
Eve geldiğimde içeriden demirin bağırışları geliyordu kaşlarımı çatıp hemen paketleri yere bıraktım ve salona girdim.
" demir niye bağırıyorsun?" bana baktı " ya Dila bu piç beni 4 kere yendi ya" piç dediği kişiye döndüm....
Ona pis pis sırıtan bir adet çağınmış bu kadar çıldırması hoşuna gitmiş herhalde göz devirip geri demire döndüm " napiyim? Yenmişse oturup ağlicağına oynama bir daha onunla böylece bebek gibi zırlamanı çekmeyiz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Bulucam / texting - Tamamlandı-
ChickLitBilinmeyen : ya yavrum sen nasıl bir varlıksın Bilinmeyen : yani insanın sana baktıkça bakası geliyor lan Bilinmeyen : o güzel gözlerine kurban olurum Dila : ne diyon lan sen? Dila : sen kimisinde benim bakmaya bile kıyamadığım güzel gözlerime kurba...