15🌟

666 30 1
                                    


Koşarak sınıftan çıktım kapıda bekleyen açi ve demire baktım " noldu niye koşuyorsun sen?" "şey yaptım ben"

Demir korkuyla "naptın?" "şey çağının yanağını sıkıp çok tatlısın dedim" ellerimle yüzümü kapattım. Demirin homurdanması ve açinin gülüşleri arasında kafamı toplamam biraz zor olmuştu.

Sınıfın kapısı açıldığında çağın hala olayın şokundan çıkamamış gibiydi ona bakamadım.

"çağın iyimisin?" " bilmem iyimiyim?" " oğlum noldu lan sana?" demire sırıttı bende demirin arkasından ona bakıyordum " kanka ben çok tatlıymışım." Açi ve demir gülmeye başladı bende gülümsedim tabi o sırada çağın beni gördüğünde hemen ciddileşip sınıfıma koştum.

Şapşal bu çocuk ya ve çok tatlı elimle yüzümü kapatıp gülmeye başladım. Ben ne zamandan beri onun hakkında kalbimi dinlemeye başlamıştım bilmiyorum, gülmesini, şaşırmasın, bana tatlı tatlı bakmasını, ahhhh aşık olmuş olamam.
Sanırım bu konu hakkında birisinden yardım almam lazım.

Çıkışta demiri ve açiyi alıp bir parka oturduk. " bana yardım edin" " edelim güzelim noldu?"

"ben aşık oldum sanırım."

" bunu o piçte de söylemiştin sonucunu gördük"

"demiiir!" ellerimi birleştirip onlarla oynayarak " bu sefer gerçekten farklı. Onda hissetmediğim çoğu şeyi bu sefer hissediyorum"

" ne gibi mesela?"

"şey ne biliyim yani ne zaman göz göze gelsek içimden gülümsemek geliyor, o gülünce kalbim hızlanıyor, yaptığı herşey gözüme çok tatlı gelmesini sağlıyor, beni utandırıyor"

" içim şişti" Açi demirin koluna vurdu " kapa çeneni kız duygularını bizimle paylaşıyor. Sen sanki hiç aşık olmamış gibi duygusuzca davranma"

Açinin Bu yükselmesi ikimizide şaşırtmıştı.
" aşık oldum hemde çok yakın bir zamanda." " iyi o zaman biraz halden anla ve kardeşine yardım et" biraz durdu demire dönüp "kime aşık oldun?" " ımm... Sanane" " söylesene demir ya" " niye napıcaksın?" "merak ettim" "etme o zaman" "tanıdık mı?" " hıhım bizim okulda" "hııı iyi ben gidiyorum geç oldu"

Hızlıca kalkıp gitti "demir kızı niye üzdün" "üzdüm mü? Ne alaka" "anlamamış gibi davranma lütfen. O seni seviyor" donup kaldı "beni mi?" "yok beni salakmısın oğlum sen"

Gülümsedi " beni seviyor" "salaksın ya biz senle nasıl ikiz olduk anlamıyorum. Anne karnınında bütün zeka hormonlarını ben aldım galiba özür dilerim kardeşim"

"sevincimi kursağımda bırakmasaydın keşke ." "git açılsana" " öyle olmaz ki" "nasıl olur peki" hafif bana yaklaşıp

" şey varya ilkbahar partisi orda itiraf edicem" " hııı maskeli balo olucak diyorlardı ona" "evet öyle olucak" " ikinizde mutlu olmayı hakediyorsunuz"

" bana bak sen kime aşık oldun" elimi anlıma vurup mal ikizime olmamışsın der gibi bakıp "yeni mi geldi aklına"

"sanane dökül kim?" "sanane" "ne demek sanane kızım ben senin abin sayılırım 20 dakika önce doğdum ben senden"

"iyi bok yedin gerizekalı" "dökül" "hayır söylemicem zorlama" "söylemezsen söyleme nasılsa yakında çıkar kokusu gerçi ben kim olduğunu tahmin ediyorum da neyse"

"neyse ne. Salıncağa bincem sallasana beni" kalkıp koşarak salıncakların yanına gittim. Demire döndüğümde yavaşça yanıma doğru geldi. Bende hemen salıncağa bindim. "hadi demir ya vahiy mi bekliyorsun oğlum"

Seni Bulucam / texting - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin