Özel Bölüm I 4

258 10 0
                                    

{Buse}

Odamda oturmuş babamla olan küçüklük resimlerime bakıyordum, buruk Bi gülümsemeyle babamın fotoğrafının üstünde parmaklarımı gezdirdim.

" seni özledim" babamı neredeyse 2 yıldır hiç görmüyordum gerçi yeni kurduğu ailesiyle o kadar mutlu ki beni unutmuş vaziyette şuan.

Bende mutluyum aslında üvey babam Hakan ve merih'le tekrar bir aile olmuştuk, birbirimize başta pek alışamasakta bir şans verip zamana bırakmıştık.

Hani zaman herşeyin ilacıdır derler ya bizim içinde öyle oldu işte.

Benim onlara alışmam baya zaman almıştı aslında ne Hakan amcayı ne de merihi hiç sevmiyordum o zamanlar daha 14 yaşındaydım bazı şeyleri tam idrak edemiyordum. Annemle babamın ayrılığının Hakan amca yüzünden olduğunu düşünüyordum ama meğersem herşey babam yüzündenmiş.

O annemi aldatıyormuş, bunu öğrendiğimde ne kadar ağladım hatırlamıyorum. Hakan amcanın yüzüne dahi bakamıyordum çünkü suçlu o değil babammış.

Ona teşekkür etmem gerekirken hep kötü davranıp suçladım. Ona öyle davrandığım için hem suçluluk duygusu hissediyordum hemde utanıyordum.

BIR gün gelip de bana sımsıkı sarılıp saçlarımı okşayarak bana kızgın olmadığını herkesin hata yapabiliceğini söyleyip teselli etmişti. Açıkçası babamın hiç saçlarımı okşadığını hatırlamam veya ağlarken beni teselli ettiğini, çocukken bazen içip eve gelirdi bize bir zarar vermezdi ama yine de içtiğinde ondan çok korkardım. Çocukluk işte beni dövüceğini filan düşünürdüm kendimce.

Bazen de eve 1 ay hiç uğramadığı olurdu. Cidden benim için zor zamanlardı, gözümden Akan yaşı silip iki üç tane olan fotoğrafları geri günlüğümün arasına koyup derin bir nefes aldım.

Herşey artık daha güzeldi bizim için.

Telefonuma gelen mesajla tüm dikkatimi dağılmıştı. Kim ki bu şimdi?

Telefonuma elime alıp mesajı okudum kayotlı numara değildi. Bildirim tıklayıp mesajı açtım.

0535...=Sana gitme demeyeceğim.

Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal.

0535...= Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin.

0535...= Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia

Siz= özdemir asaf 'İn en sevdiğim şiiriyle beni etkileyebilicrğini düşünüyorsan çok doğru düşünüyorsun

0535...= seni etkilediysem ne mutlu bana

Siz= evet kimsin bakalım?

0535...= hiç kimse

0535...= sadece sana bu satırları adadığım kişi olduğunu söylemek istemiştim

Siz= kim olduğunu söylemivrk misin yani?

0535...= söyledim ya

0535...=ben hiç kimseyim

0535...= önemli birisi değilim yani lavinia

Seni Bulucam / texting - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin