11🌟

692 28 1
                                    


Açiye döndüm gülerek " ne gülüyon" "sana topu Bilinmeyen atmış" kaşlarını çattı " bana niye atıyor be manyak mı bu çocuk" " ya kanki aslında bana atacakmış da ufak bir yön şaşması olmuş sana gelmiş özür diliyor"

"bu Bilinmeyeni Bi bulursam varyaaaa"

gülüp geri sahaya döndüğümde bir çocukla göz göze geldim baya yakışıklıydı simsiyah saçları vardı boyuda baya uzundu çene yapısı keskin ve baya hoş estetik duruyordu yani göz rengini seçemiyorum ama büyük ihtimalle kahverengiydi ki tahmin edin üstünde ne var?

Evet Beşiktaş forması o senmisin Bilinmeyen senmisin?

"kız Açi şu çocuk kim?" hemen gösterdiğim çocuğa döndü " hee o mu? Çağın" "üstünde Beşiktaş forması var" "görüyoru... Hadiiii cağğnıımm."

" olabilir mi ki?" Açi güldü "yok canım daha neler saçmalama ya" yüzüm düştü "niye ki?"

"kanka çağının öyle gönül işleriyle felan işi olmaz ki, yani böyle korkak bir çocukta değildir ne hissetsr gelir yüzüne yüzüne söyler" "hıı bende buldum diye... İyide listede ismi yoktu bilinmeyende ismini yazdırmadığını söyledi."

"off beynim yandı vallahi" "benimde" biraz durkaladım tabi ya hemen ayağa kalktım bana noluyor der gibi bakan açiye dönüp "Eve gidiyorum ben" tribünden inip sahadan çıktım yolda yürürken mesaj geldi

Bilinmeyen : nereyeee

Dila : eve gidiyorum

Bilinmeyen : neden?

Dila : artık bu saçma olaydan sıkıldım çünkü

Dila : karşıma çıkıcaksan çık artık 1 ay oldu lan

Dila : gerçekten sıkıldım

Bilinmeyen : sen ağlıyormusun

Dila : sanane ki sen daha karşıma bile çıkamıyorsun

Dila : ağlayıp ağlamamam neden umrundaki

Bilinmeyen : Dila yapma şöyle ağlama

Kaldırmın köşesine oturup gözyaşımı sildim

Dila : sana ihtiyacım var

Bilinmeyen : gelemem

Dila : biliyordum zaten beni sevmediğini

Dila : sadece gelicekmisin diye denemiştim

Dila : gelmedin...

Dila : aslada gelmiceksin Bilinmeyen

Bilinmeyen : Dila saçmalama

Bilinmeyen : seni seviyprum ben gerçekten seviyorum Dila

"SEN BENİ SEVMİYORSUN!!" bağırdım

Bana yalan söylüyordu, herkesin yaptığı gibi oda bana yalan söylüyordu. Ayağa kalkıp yürümeye başladım.

Annemle babamın arası iyi değil bu yüzden babam gece geç gelip sabahta erken çıkıyor, anneme sorduğumda bana bişey olmadığını söyledi gidip demire sordum oda bana aynı şeyi söyledi ama annemle demirin konuşmasını duydum bana yalan söylediler ikiside.

Şimdide Bilinmeyen bana gerçekten beni sevdiğini söyleyip durdu ama hiçbirzaman kanıtlayamadı bunu. Sevseydi yanıma gelirdi ona ihtiyacım olduğunda yanımda olurdu.

"gerizekalısın Dila seni seviyorum diyen herkese inanıyorsun tam bir gerizekalı.." birden biri arkamdan sarıldı sımsıkı hemde " Bi Bilinmeyen"

kalbim o kadar hızlı çarpmaya başladı ki "ağlama" fısıltılı bir şekilde söylemesi neden beni bu kadar etkilemişti "bırak beni" kollarından kurtulmaya çalışmıştım ama o kadar sıkı sarılmıştı ki bana.

Seni Bulucam / texting - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin