Kā jau visiem stāstiem, arī šim ir sākums. Lai gan pirmajā grāmatā jau diezgan daudz bija pastāstīts, pietam no Leas skata punkta, tagad nedaudz vairāk pievērsīsimies arī pārējiem cilvēkiem.
Tātad, mani sauc Tīna un par mani jūs daudz ko jau zināt, tomēr.. daudziem interesē manas attiecības ar Markusu. Nu tad sāksim.
Pēc Alekša nāves, laiks, kad Tīna sāka satikties ar Markusu
Viss sākās jau tad, kad viņš meiteni piespieda pie sienas.. tas iesāka viņu slepenās attiecības, kas tomēr nebija nemaz tik slepenas.
Lai gan pāris to ļoti rūpīgi slēpa, par to tāpat uzzināja.
Dienu pēc Alekša nāves, īpaši pēc viņa neskumstot, Tīna bezrūpīgi pastaigājās pa parku. Vismaz pagaidām nekas ļauns vairs nedraudēja, tāpēc meitene bija bez apsargiem.
Pastaigājoties, viņa pamanīja Markusu. Viņš sēdēja uz kāda soliņa, nemaz nekustoties. Meitene piegāja pie viņa un apsēdās blakus, tomēr neiedrošinājās runāt.
Beidzot, tomēr puisis pamanīja viņas klātbūtni un apsēdās taisni.
-Ak, tā esi tu.. kā jūtās Lea un tu pati? Jums viss labi?- puisis pēkšņi ierunājās.
-Cik es zinu, Leai viss ir labi,- meitene pasmaidīja, noignorējot jautājumu par viņu pašu.
-Un tev? Arī viss labi?- viņš tomēr neapstājās un pajautāja vēlreiz.
-Protams, kā tad man vēl var iet..- viņa noteica ar nedaudz bēdīgu pieskaņu, kuru negribēja izlaist ārpusē.
-Klau. Ko tu teiktu par pastaigu?- Markuss pasmaidīja.
-Ar prieku pastaigātos,- viņa atsmaidīja pretī.
Puisis piecēlās un, pagaidījis kamēr arī viņa pieceļas, ielika viņas roku sev elkonī. Tīna no sākuma apjuka, bet drīz vien viņa sajutās labi šādi pastaigājoties.
Pēc vienas pastaigas sekoja vēl daudzas tādas, it kā nejaušas satikšanās parkā un pēc tam sekojošās pastaigas.
Tā kā Markuss tagad vairs nebija mafijā, viņš sāka apdomāt ideju, pievienoties Kaja mafijai. Protams, ne jau lai satiktos ar Tīnu biežāk (vismaz to viņš sev centās ieskaidrot, lai gan īsti tas viņam neizdevās, jo ilgas pēc meitenes bija lielākas), bet lai būtu ko darīt.
Kā par brīnumu, Kajs piekrita viņa būšanai mafijā, tomēr nepavisam neuzticējās puisim. Viņš taču bija ienaidnieku mafijā.
Tīnai Markuss jau bija iepaticies, viņa pat uzdrošinājās pie sevis teikt, ka ir iemīlējusies viņā, kad pēkšņi puisis sāka arvien biežāk nākt uz viņas istabiņu, it īpaši vakaros, kad visi jau gulēja.
Protams, ne jau uzreiz viņi pārgulēja, starp abiem viss bija ļoti romantiski - sākās viss ar pastaigām parkā, tad turpinājās mīļas sarunas vakaros, filmas, spēles un tikai tad viņi pirmo reizi pārgulēja.
Nakts bija ļoti romantiska, tik ļoti, ka viņus pat pieķēra. No sākuma gan abi to nezināja, bet Olafs deva par sevi zināt. Viņam patika sajūta, ka viņš var izbojāt visu dzīvi gan brālim, gan Tīnai, taču kaut kas viņu no tā atturēja.
Pēc pirmās reizes sekoja vairākas, un vienā no tām reizēm, Markuss piedāvāja saiet kopā, ne tikai kļūt par pāri, bet drīz arī apprecēties. Ak, cik tas skanēja romantiski!
Pa visu viņu attiecību laiku bija pagājis jau mēnesis, un sākās jau nākamais, kad pēkšņi meitene saprata, ka viņa ir stāvoklī.
To dienu, meitene vēl ļoti labi atceras, bet mēs atgriezīsimies viņā tieši no tās vietas, kur beidzām. Neskriesim laikam pa priekšu.
Diena, kad divas meitenes pastāstīja par grūtniecību
Tīna bija ļoti noraizējusies, jo nezināja kā atreaģēs Markuss, un Kajs? Viņš taču nogalinās puisi! Un kas būs ar mani.
Laikam jau šis viss bija pietiekošs stress, lai, ieraugot Kaju atveram durvis un ienākot istabā pavisam dusmīgu, lai viņas pašapziņa no tā paglābtos. Meitene pazaudēja samaņu. Tiesa, ne uz ilgu laiku.
Pamodās viņa jau gultā, un blakus stāvēja Markuss. Viņš skatījās uz viņu ar mīlestību, jā, tieši ar to. Un meitene viņam atbildēja ar tādu pašu skatienu. Tomēr ar to viņai nebija pietiekoši.
-Saki, Markuss.. vai tu mani mīli?- viņa jautāja un aizturēja elpu.
Puisis piegāja tuvāk un pieliecās, lai noskūpstītu viņu uz pieres. Tad pieliecās pie meitenes auss un nočukstēja:" Protams, ka mīlu, saulīt."
Ar to bija pietiekoši. Viņai pietiekoši.. Tad meitene nedaudz pagrieza galvu un noskūpstīja Markusu.
Drīz vien istabā ienāca arī Kajs ar Leu. Ak nē, viņa pavisam jau aizmirsa par brāli. Kas tagad notiks?
Lea piegāja pie viņas un apsēdās gultā. Pēc neilgas sarunas, Tīna saprata, ka tagad ir pēdējais brīdis visu izlabot.
Palūgusi, lai Lea iziet no istabas, viņa sāka stāstīt visu stāstu no paša sākuma brālim. Ar cerību, ka viņš sapratīs un neko ļaunu neizdarīs.
Meitene Kaja acīs ik pa laikam redzēja sāpes, it kā viņam sāpētu, ka māsa tik ļoti viņam neuzticas, taču neko par to neteica. Tikai turpināja klausīties stāstu līdz galam.
Kad Tīna beidza stāstīt, Kajs piegāja pie viņas un notupās. Tad paņēma viņas roku savējā un iečukstēja kaut ko ausī. Kaut ko tik labu un mīļu, ka māsas sejā parādījās prieks un laime.
Tad pienāca Markusa kārta. Kajs piegāja pie viņa un klusi kaut ko noteicis, izveda viņu ārā no istabas - tātad sāksies lielās runas ar puisis, lai uzzinātu vai viņš ir viņas cienīgs..
Lai gan viņa zināja, ka Markuss ir un pat ļoti ir viņas cienīgs, meitene uztraucās par viņu. Ja nu Kajam tomēr kaut kas nepatīk? Ja nu viņš pavēl puisi izmest no mafijas un nogalināt? NĒ. Par to nedrīkst tagad domāt.
Viņa ir stāvoklī, drīz būs māte, kopš šī brīža meitenes galvā būs tikai labas un laimīgas domas, to viņa sev un bērnam apsola.Tātad sveiki, mani mīļie. Vēlos iepriecināt jūs visus un sākt otro grāmatu. Grāmatas vāciņš protams, pagaidām ir vēl negatavs, kas no manas puses ir ļoti nesmuku, bet es apsolu to rīt izlabot. Patīkamu lasīšanu!?😊
YOU ARE READING
Slazdā /2.daļa/
RomanceTātad, šī ir otrā grāmata grāmatai "Slazdā" Vienvārdsakot, lasiet un uzzināsiet, kas īsti notiek))