0.1

3.1K 37 19
                                    

Yandere / mafya Got7, ona karşı geldiğinizde size ne tür cezalar uygulardı.

! +18, argo içermektedir rahatsız olanlar geçsin lütfen.!

EXO- Jekyll


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Jaebum

O sizi kaçmaya çalışırken yakalardı.

Değerlisinin elinden kaçma düşüncesi Jaebum'u delirtir, aşırı sinirlendirirdi ve bir daha böyle aptalca bir harekette bulunmaman için seni karanlık, camsız, kalın duvarları olan bir odaya kapatırdı.

Karanlıktan korktuğunu bildiği için odanın içi asla ışık görmeyecek şekilde özel yaptırmıştı.

Seni orada günlerce tutar ölmeyeceğin garanti bir şekilde azar öğünler getirir ve onları haketmen için sana yalvarmanı söylerdi.

-Su mu istiyorsun? Öyleyse onu haketmen gerekecek.

-İşte böyle. Biraz daha yalvar daha sonra suyunu vereceğim. 

O fiziksel cezaları küçük hatalar yaptığında uygulardı - ona sarılırken onu itmen gibi- ama onun elinden kaçman küçük bir şey değildi bu yüzden sana psikolojik cezalar uyguladı.


 Mark

Mark halatlarını üstünde görmeyi sever. Cinsel anlamda veya değil.

O sana birlikte olmak istediğini ve hazırlanmanı söylediğinde onu reddetmiştin. 

-Sormadım, istedim.

Bunu yapman hiç akıllıca değil güzelim. 

Seni kolundan sürükleyerek odasına götürüp yatağa bağlardı. Üstünde sadece boxerı vardı senin ise hiçbir şey.

Yatakta öylece yatıp halatlardan kurtulmak için çırpınman Mark'ı daha da zevke getiriyordu.

Boynunda, el ve ayak bileklerinde halatların bıraktığı kızarıklığın yanında Mark'ın da boynuna  ve vücuduna bıraktığı izler eşlik ediyordu.

Got7 - One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin