Arkadaşlar okuyan 3-5 kişi var onlarda lütfen oy verebilir mi?
-Sevgilin Bambam'i yakın arkadaşı Lisa'dan kıskanıyorsun.- (Burda aslında Lisa Bambam'i seviyormuş gibi düşünelim.)
Mutfakta kendi halinde akşam için hem yemek hemde canın çektiği için tatlı yapıyordun. Sevgilin evde yoktu ki olsaydı mutfakta seni rahat bırakmaz ve sürekli uğraşır dururdu ama o yoktu çok sevgili (!) arkadaşı Lisa'nın yanına gitmişti. Yaptıkları reklam çekimlerinin ardından satışlar çoğalınca Lisa bunu kutlamak için Bambam'i yemeğe çağırmıştı. Ve bunu senin yanında yapmıştı! Kutlama yemeği sorun değildi teklif etmeside lakin bunu senin yanında yapıp seni çağırmaması biraz ayıptı. Saf sevgilinde bunu fark etmeyip kabul etmiş ve buluşma detaylarını konuşmuşlardı.
Aklına o günün yeniden doluşmasıyla sinirle sebze doğramaya devam ettin. Bambam'e her ne kadar Lisa'nın onu arkadaş olarak görmediğini söylemiş olsan da o her seferinde sinirle seni geri püskürtmüş ve Lisa'yı her anlamda kıskandığın için böyle yaptığını söyleyerek seni kırmıştı. O akşamki gibi mesela.
Eve geldiğinizde Bambam yanağına bir öpücük kondurup üstünü değiştirmek için odanıza girdi sende onu çıplak yakalamak istemediğin için biraz salonda Bambam'in kedileriyle vakit geçirmiştin. Huzursuzdun, bu akşamki yemekte Lisa'nın davranışlarından dolayı. Haklıydın Lisa Bambam'i arkadaş olarak görmüyordu. Kadın hisleri işte anlayıvermiştin Bambam'e olan bakışlarından, davranışlarından. Sıkıntıyla ofladığın anda arkandan boynuna kollar sarıldı.
"Benim sevgilimin neye canı sıkılmış, hm?"
Kafana kondurduğu öpücüklerle konuştu. Söyleyip söylememekte kararsız kaldın çünkü tartışmak istemiyordun ama söylemezsen de senin içinde dert olup büyüyecekti. Tartışmaya gerek olmadığını düşünüp onu geçiştirdin.
"Yok bir şey sadece yorulmuşum." Arkandan kafasını eğip yüzüne baktı, inanmamıştı. Doğal olarak inanmazdı bir sıkıntın olduğu yüzünden belliydi. Doğrulup koltuğun etrafından dolaşmayıp direk arkasından atlayıp yanına oturdu. Seni kendine çekip kafanı göğsüne yasladı ve saçlarını okşamaya başladı.
"Anlat hadi neyin var?"
Kafanı kaldırıp yüzüne baktığında beklentiyle sana bakıyordu.
"Lisa..." Söze başladığında gözlerini devirdi ve kendini geriye çekti.
"Yine mi aynı konu? *adın* yersiz yersiz Lisa'yı kıskanmandan bıktım artık sana daha kaç kez söylemeliyim o sadece benim arkadaşım."
Dedikleriyle hem kızmış hemde kırılmıştın sinirle ayağa kalktın.
"Evet tabi arkadaşın. Yarın sana hislerini açtığında sakın benden gelip özür dileme Bam!"
Sinirli adımlarla odanıza gittin ve kapıyı çarptın. Odanın içinde bir o yana bir bu yana sinirle dolanırken bir anda omuzların çökmüş ve sırtını kapıya yaslayıp ağlamaya başladın.
Bu sabah ise her sabahki gibi seni öperek uyandırmamıştı hem birbirinize kızgındınız hemde sen tüm gece uyumamıştın. Sabah erkenden kahvaltıyı hazırlamıştın Bambam mutfağa girdiğinde kuru bir günaydın demiş ve sografa oturmuştu onu aynı şekilde karşılayıp oturma odasına gidip Latte'yi kucağına alıp sevmeye başladın. Bir süre sonra sen hala aynı pozisyondayken Bambam mutfaktan çıkıp üstünü değiştirmiş ve evden çıkmak için kapıya giderken durup arkandan sana bakmıştı. Konuşup konuşmamak arasında giderken pes etmiş gelip arkandan sana sarılıp omzuna bir öpücük kondurmuştu. Zaten üstünde sadece kırgınlığı kalan sen yaptığıyla ona dönmüş ve çenesini öpmüştün. Bambam tebessüm edip geri çekilirken konuşmaya başlamıştı. Cümlesinin sonuna kadar aslında senin için her şey iyiydi.