DDLG ilişkisi /w Kunpimook Bhuwakul.
[+18/smut içeriktir rahatsız olanlar okumasın lütfen.]
+Aşırı kuralcı.
+Sözünden çıkarsan cezalandırılırsın, karşı cinsle iletişime geçersen cezalandırılırsın.
+Seni her yere götürüyor, insanlara bir little girl'ü olduğunu göstermekten çekinmez.
+İstediğin her şeyi sana alıyor, karşılıksız.
+Seni sahiplenmeyi seviyor, boynunda elmaslardan yapılmış "BamBam's" (BamBam'in) yazan bir choker var.
+İsteklerini yerine getirdiğin sürece ödüllendirilirsin ancak yatakta. Normal hayatta zaten sana bir sürü hediyeler alıyor asıl ödülü yatağında.
+Senin soft ve masum giyinmeni seviyor bu yüzden bir sürü beyaz, pudra pembe, bebe mavisi iç çamaşırı ve fantezi geceliği alıyor.
+Yatakta fena, üstünde seks oyuncağı kullanmayı seviyor.
^
^
^
Birlikte gittiğiniz davetten döndüğünüzde Bambam seni direk yatak odasına çıkardı.
Üstündeki yakalarında dantel işleme olan kayık yaka uzun yavru ağzı saten elbiseni üstünden sıyırdığında birbirine geçirmiş olduğun bacaklarına bakıp gülümser.
-Yatağa, eller ve dizlerin üstüne.
Dediğini yaptığında acıyla inledin. Yaklaşık 3 saattir davetteydiniz ve o 3 saat boyunca içinde bir vibratör vardı tabi kumandası da Bambam'de.
Bambam gelip iç çamaşırını çıkardığında kızlığından akan ıslaklıkta parmaklarını gezdirdi. İnleyince kalçana bir şaplak atıp kasığına baskı yapmaya başladı.